آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک باتری | مزایای استفاده از اسید سولفوریک

فهرست مطالب

امروزه با گسترش شهرها و وسایل ارتباطی، اکثر افراد از خودروهای شخصی برای سفرهای خود استفاده می‌کنند. یکی از اجزای اصلی که در مورد خودرو به ذهن می‌آید، باتری آن است.

بدون باتری، امکان حرکت با خودرو از دسترس انسان خارج می‌شود. در ادامه باید به شما اطلاع دهیم که یکی از مواد اصلی در راه‌اندازی یک باتری، اسید سولفوریک باتری است.

این اسید در باتری‌های اسید سولفوریک استفاده می‌شود و با شارژ دهی آن، می‌توان از آن برای انجام کارهای مختلف بهره‌برد.

اگر می‌خواهید یک باتری سالم و کارآ برای خود داشته باشید، می‌توانید اسید سولفوریک باتری خودرو را از مراکز فروش اسید سولفوریک باتری تهیه کنید، تا از خرید نمونه‌های تقلبی جلوگیری شود.

فروش اسید سولفوریک

نحوه کارکرد اسید سولفوریک در باتری شماتیک

در پاسخ به سوال “باتری چگونه کار می‌کند؟”

آنتوان آلانور، متخصص مدیترانه‌ای در دانشکده مواد و مهندسی دانشگاه ام آی تی، توضیح می‌دهد که باتری یک دستگاه است که توانایی ذخیره انرژی الکتریکی به صورت انرژی شیمیایی دارد و این انرژی را به برق تبدیل می‌کند.

امکان ندارد مستقیماً برق را بگیریم و آن را ذخیره کنیم، اما می‌توانیم انرژی الکتریکی را در مواد شیمیایی درون باتری ذخیره کنیم.

اگر به دنبال خرید یک اسید باتری با کیفیت هستید تا از خریدتان راضی شوید و اطمینان حاصل کنید که خرید انجام شده از هر لحاظ سودآور برای شماست، می‌توانید مطالب این سایت را مطالعه کرده و از آن بهره‌مند شوید.

سایت خرید و فروش مواد شیمیایی

سایت خرید و فروش اسید سولفوریک برای باتری

باتری‌های الکتریکی یا پیل‌های الکتریکی منبعی هستند که از انرژی پتانسیل الکتریکی در درون خود استفاده می‌کنند. این انرژی با انجام واکنش‌های شیمیایی، به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود.

قطب‌های باتری، یعنی قطب مثبت و قطب منفی، قابل دریافت این انرژی هستند.

نیروی محرکه الکتریکی باتری نیز به ازای واحد بار الکتریکی اندازه‌گیری می‌شود و با یکای ولت اندازه‌گیری می‌گردد.

قطب مثبت باتری به آند و قطب منفی به کاتد نیز مشهور است (در فرهنگ عامیانه به قطب‌ها به عنوان سر مثبت و سر منفی اشاره می‌شود).

به دلیل وجود انواع سایت‌های خرید و فروش مواد شیمیایی آنلاین، شما می‌توانید به راحتی مواد شیمیایی خود را تهیه کرده و در خانه‌تان دریافت نمایید بدون نیاز به حضور شخصی در فروشگاه‌ها.

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلف از جمله باتری سازی

اسید سولفوریک به دلیل مصرف بالایی که در صنایع و کشاورزی دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌توان از میزان مصرف این ماده به عنوان یک شاخص مهم برای محاسبه روند اقتصادی یک جامعه صنعتی استفاده کرد. اسید سولفوریک جزء مواد شیمیایی پراستفاده بوده و در موارد وسیعی به کار می‌رود.

عمده‌ترین موارد کاربرد اسید سولفوریک عبارتند از:

کارخانه‌های تولید کود شیمیایی: اسید سولفوریک جهت تهیه کودهای شیمیایی به ویژه کودهای فسفاته استفاده می‌شود.

استخراج فلزات: در فرایندهای استخراج فلزات از مواد معدنی، اسید سولفوریک به عنوان یک محلول اسیدی برای جداسازی فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنتزهای شیمیایی: این اسید در راه‌اندازی و تشکیل سنتزهای شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصفیه پساب‌ها: اسید سولفوریک در فرآیندهای تصفیه پساب‌ها به عنوان یک عامل اسیدی و افزایش pH استفاده می‌شود.

پالایشگاه‌های نفت: در صنعت نفت، این اسید برای فرآیندهای پالایش نفت و تولید محصولات نفتی استفاده می‌شود.

علاوه بر این، اکثر بازار مصرف این ماده به تولید کودهای شیمیایی اختصاص دارد و حدود شصت درصد از کل مصرف اسید سولفوریک به تولید کودهای شیمیایی اختصاص دارد.

خرید اسید سولفویک باتری به صورت عمده

عرضه عمده اسید سولفوریک صادراتی

اگرشما نیز دارای کسب و کاری هستید که با خرید و فروش محصولات باتری از قبیل اسید سولفوریک سر و کار دارید. می توانید با خرید عمده این محصولات از ما علاوه بر تخفیفاتی که از خرید عمده بهره مند می شوید. و این که می توانید محصول خود را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل گیرید؛ و  می توانید با فروش این محصول به مشتریان خرد از سود قابل توجهی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *