آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک در تبریز | توزیع و پخش آن در شهرستان ها

فروش اسید سولفوریک در تبریز | توزیع و پخش آن در شهرستان ها
فهرست مطالب

اسید سولفوریک با ساختار H2SO4 یکی از پر استفاده ترین مواد شیمیایی داخل ایران می باشد.که به آن سولفات مس یا کات کبود نیز می‌گویند. این ماده در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بوده و دارای ارزش بالایی در صنعت شیمیایی است. طی تحقیقاتی که انجام شده است تشخیص داده شده که کاشف سولفوریک اسید زکریای رازی بوده است که از طریق تقطیر خشک کانی هایی که سولفات آهن یا همان زاج سبز نامیده می شدند به دست آمده است. اسید سولفوریک ارسیان کو در تبریز تولید می شود و به فروش می رسد. فروش اسید سولفوریک در تبریز رونق زیادی دارد که به طور حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

فروش اسید سولفوریک در تبریز | توزیع و پخش آن در شهرستان ها

فروش اسید سولفوریک در تبریز با نازلترین قیمت

فروش اسید سولفوریک در تبریز با نازلترین قیمتبه دلیل وجود شرکت های بزرگ تولید کننده اسید سولفوریک، فضای رقابتی شدیدی در کشور وجود دارد. این شرکت های بزرگ به فروش اسید سولفوریک در تبریز با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت اقدام می کنند. البته این ماده در شهرهای دیگر کشور نیز با قیمت ارزان و مناسب و کیفیت مطلوب تولید می شود. شاید بتوان گفت دلیل رونق فروش اسید سولفوریک وجود شرکت های تولیدی در شهر های متفاوت باشد. فروشگاه اسید سولفوریک در تبریز به فروش این ماده شیمیایی فعالیت دارد. توزیع و پخش اسید سولفوریک در شهرستان ها نیز انجام می شود.

مشتریان اسید سولفوریک را خریداری می کنند و از آن در صنایع مختلفی مانند صنعت چرم سازی، صنعت نساجی، صنایع غذایی مثل تولید نوشابه استفاده می‌کنند. این ماده در کشور ما ایران بیشتر در صنایع نفتی و سنتز شیمیائی به کار می رود و از آن بیشتر در تولید فسفریک و کود های شیمیایی استفاده می شود و البته در صنعت کاغذ سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  حمل و نقل اسید سولفوریک از طریق گالن ها، بشکه ها و مخزن های پلاستیکی انجام می شود زیرا این ماده قادر به ذوب پلاستیک نمی باشد. این ماده به دلیل هم مرز بودن تبریز با کشور های دیگر از ارزش بالایی برخوردار است و  بسیار مورد توجه واقع می شود.

مرکز خرید اسید سولفوریک در تبریز

مرکز خرید اسید سولفوریک در تبریز همانطور که قبلا اشاره کردیم  این ماده شیمیایی به شکل انبوه تولید می گردد و دارای مراکز فروش متعددی می باشد. مرکز خرید اسید سولفوریک در تبریز یکی از این مراکز پخش و فروش اسید سولفوریک است. ولی با ظهور عصر تکنولوژی و برپا شدن فروشگاه های اینترنتی این محصول هم از طریق اینترنت قابل خرید و فروش است. البته می توان اسید سولفوریک را به طور جزئی از فروشگاه ها و تجهیزات آزمایشی سراسر کشور تهیه کرد. عرضه کننده اسید سولفوریک در تبریز وظیفه ای تحت عنوان پخش این ماده شیمیایی و فروش آن به خریداران را بر عهده دارد. صادر کننده اسید سولفوریک در تبریز، این ماده شیمیایی را وارد بازار فروش جهانی می کند.

قیمت روز اسید سولفوریک تبریز در بازار ایران

قیمت روز اسید سولفوریک تبریز در بازار ایراناین ماده شیمیایی با وجود این که به شکل مایع خرید و فروش می شود ولی بر اساس لیتر به فروش نمی رسد بلکه بر اساس کیلوگرم به بازار عرضه می گردد. قیمت این محصول با اینکه در ایران تولید می شود تابع قیمت دلار و بورس می باشد. خریداران می توانند قیمت روز اسید سولفوریک تبریز در بازار ایران را از طریق مرکز فروش آن به دست آورند و همچنین سایت های اینترنتی معتبری از جمله ارسیان کو امروزه راه اندازی شده اند که قیمت روز اسید سولفوریک را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

توزیع و پخش اسید سولفوریک تبریز در شهرستان ها

توزیع و پخش اسید سولفوریک تبریز در شهرستان ها توزیع و پخش اسید سولفوریک تبریز در شهرستان ها از طریق نمایندگی پخش آن صورت می گیرد. به این صورت که اسید سولفوریک به این مراکز منتقل می شود و سپس توسط آن ها به فروش می رسد. در این زمانه که خرید های اینترنتی جای خرید های حضوری را گرفته اند. خرید و فروش تجهیزات شیمیایی نیز از این قضیه جا نمانده است. خریداران می توانند با جست و جو در اینترنت، سایت های زیادی را برای خرید این نوع محصولات پیدا کنند. اگر خریداران در نظر داشته باشند حجم بالایی از این محصول را تهیه کنند این روش خرید مناسب می باشد. حتی خود نمایندگی ها نیز فروش غیر حضوری را انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *