آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک در شیراز با کیفیت مرغوب

فهرست مطالب

اسید سولفوریک در شیراز مصرف کنندگان زیادی دارد. تقاضای خرید این محصول در شیراز بسیار بالاست به همین منظور فروش اسید سولفوریک در شیراز بیشتر به صورت کلی انجام می پذیرد. این ماده با واکنش شیمیایی هیدروژن و سولفات بدست می آید. از ماده شیمیایی اسید سولفوریک در صنایع زیادی چون کشاورزی جهت تهیه کود، صنایع تولیدی مواد شوینده، پتروشیمی و … استفاده می شود. تولید این محصول در کشور به شکلی کاملا استاندارد و با کیفیت بالا صورت گرفته و پس از تایید در آزمایشگاه در بسته های متنوع جهت مصرف در بازار عرضه می گردد. این محصول جزو اسیدهای معدنی بسیار قوی بوده که از خاصیت خورندگی و حلال پذیری فوق العاده بالایی برخوردار است.

فروش اسید سولفوریک در شیراز

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک در شیراز

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک در شیراز

عرضه اسید سولفوریک در شیراز و اکثر نقاط کشور بدون واسطه صورت می گیرد. حتما می پرسید چرا؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته را به اطلاع شما خریداران محترم برسانم که این ماده از پرمصرف ترین مواد شیمیایی است که در سراسر کشور متقاضیان خاص خود را دارد. اسید سولفوریک بیشتر مصارف صنعتی دارد و اکثر خریداران این محصول شرکت ها و کارخانه هایی هستند که در تولید محصولات خود به این ماده نیازمند هستند. این واحد های تولیدی همواره خرید خود را عمده انجام می دهند تا هم هزینه کمتری پرداخت کنند و هم اینکه برای مدتی خیالشان را از بابت خرید مدوام ابن ماده راحت کنند.

عرضه اسید سولفوریک در شیراز و سایر مناطق به منظور حذف واسطه ها و پاسخ به نیاز متقاضیان اغلب بدون واسطه صورت می پذیرد. حذف واسطه در فروش این محصول باعث می شود تا خریدار با قیمت واقعی اسید سولفوریک مورد نیاز خود را تهیه کند.

خریدار اسید سولفوریک با کیفیت مرغوب

خریدار اسید سولفوریک با کیفیت مرغوب

همه خریداران اسید سولفوریک دوست دارند با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه این محصول را خریداری کنند اما علاوه کیفیت، قیمت این ماده نیز برای آنها بسیار مهم است.

قیمت ماده شیمیایی اسید سولفوریک به عوامل گوناگونی بستگی دارد که این عوامل را می توان به شکل زیر تشرح و عنوان کرد:

  1. حجم خرید آن توسط خریداران
  2. نوع اسید سولفوریک (این ماده در دو نوع ایرانی و خارجی در مراکز مختلف به فروش می رسد)
  3. کیفیت محصول
  4. نوع خرید (فله و بسته بندی)
  5. و نحوه تهیه این محصول توسط متقاضیان (حضوری، اینترنتی، سفارشی و …)

خریدار اسید سولفوریک می تواند برای خرید عمده این محصول با ما در ارتباط بوده و پس از دریافت قیمت این محصول با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع اسید سولفونیک را با قیمت ویژه و ارزان آنلاین از همین سایت خریداری نماید.