آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو با کیفیت تضمینی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد، اسید غلیظی، بی رنگ و قوی و بسیار خورنده است. بیشترین سهم مصرف و کاربرد سولفوریک اسید در تولید کود های شیمیایی، پس از آن مورد مصارف صنایعی مانند آب باتری اتومبیل، چرم سازی، لاستیک سازی، نساجی و … و نهایتا تولید فلزات شامل مس، نیکل و اورانیوم است.
این اسید را به عنوان “سلطان مواد شیمیایی” می شناسند، چرا که حجم تولید اسید سولفوریک در دنیا بسیار بالا است. این اسید به قدری مهم است که سرانه تولید
آن، شاخص توسعه کشورهاست. با وجود حجم بالای تولید این اسید، اما فروش اسید سولفوریک صادراتی، تنها 7 درصد از سهم عرضه و تقاضای جهان را شامل می شود.
یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش اسید سولفوریک صادراتی، آرسیان کو است که محصول با بالاترین خلوص و کیفیت تضمینی مطابق با استانداردهای جهانی را به بازارهای داخلی و نیز خارجی عرضه می نماید.

فروش اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو با کیفیت تضمینی

فروش ویژه اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو

فروش ویژه اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کوشرکت آرسیان کو یکی از معروف ترین شرکت های بزرگی است که اسید سولفوریک با خلوص بالا را به بازار عرضه نموده است و در حال حاضر، در حال فراهم کردن زیرساخت های مناسب با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های غیرمنصفانه امریکا، برای صادرات اسید سولفوریک به بازار های جهانی است.
این شرکت در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی متعدد و گوناگونی فعالیت می نماید. برای تهیه اسید سولفوریک با بالاترین غلظت می توانید از فرصت فروش ویژه اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو استفاده نمایید.

آخرین قیمت خرید اسید سولفوریک صادراتی در کارخانه تولید

آخرین قیمت خرید اسید سولفوریک صادراتی در کارخانه تولیدعواملی همچون: روش تولید، درصد خلوص، نوع ناخالصی های موجود، قیمت ارز و شرایط بازار و … بر روی قیمت اسید سولفوریک تاثیر گذارند. همچنین دوری و نزدیکی به تولیدکننده نیز بر روی قیمت محصول اثر می گذارد. زیرا خورندگی بسیار بالای این اسید، موجب می شود هزینه نگهداری و حمل و نقل بسیار بالایی داشته باشد.
همچنین توسعه صنعت کشور و افزایش تقاضای صنایع نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذارد بر قیمت روز اسید سولفوریک است. با این تفاسیر برای اطلاع از آخرین قیمت خرید اسید سولفوریک صادراتی در کارخانه تولیدکننده می بایست با واحد فروش آن شرکت تماس حاصل نمایید.
باید متذکر شد که از آنجایی که قیمت اسید سولفوریک در بازار متاثر از
قیمت جهانی گوگرد است. با کاهش قیمت گوگرد و بحران مالی اروپا از سال 2012، قیمت
این اسید نیز رو کاهش گذاشته است. البته با این وجود همچنان تقاضا و نیاز بازار مهم ترین فاکتور
در تعیین قیمت این اسید در بازارهای جهانی است و پیش بینی می شود این کاهش قیمت مقطعی باشد.

صادرات اسید سولفوریک تولید شرکت آرسیان کو

صادرات اسید سولفوریک تولید شرکت آرسیان کوبطور کلی چالش های موجود بر سر راه صادرات اسید سولفوریک شامل عوامل زیر می شود:

  • زیرساخت های حمل و نقلی ریلی، آبی و هوایی مناسب
  • افزایش تولید اسید مازاد بر تقاضای بازار داخلی
  • رقابت قیمتی بازار
  • و صد البته مقابله با تحریم های موجود

بسیار خورنده بودن این ماده شیمیایی و هزینه بالای زیرساخت حمل و نقل آن،
دلیل اصلی در صادرات کم این محصول شیمیایی است. به هیمن علت معمولا واحدهای
تولیدی اسید سولفوریک، در کنار واحدهای صنعتی مصرف کننده تاسیس می شوند.
صادرات اسید سولفوریک تولید شرکت آرسیان کو نیز با این عوامل روبرو است. با این وجود همچنان می توان بر بازار مصرفی خاورمیانه و به ویژه کشورهای هند و پاکستان حساب ویژه ای باز نمود.

کشور های خریدار اسید سولفوریک

کشور های خریدار اسید سولفوریکشرکت های بزرگ داخلی بسیاری در زمینه صادرات فعال هستند و شناخت بازار برای صادرات مازاد تولید اسید سولفوریک یکی از دغدغه های همیشگی آنهاست. از جمله کشورهای خریدار اسید سولفوریک ایران، کشورهای افریقایی مانند شیلی و مراکش هستند که صادرات به این کشورها ارزآوری بسیار خوبی را نیز به همراه داشته است. علاوه بر این،استرالیا و برخی کشورهای اروپایی نیز از جمله واردکننده های اسید سولفوریک هستند.
در آسیا نیز چین بزرگترین واردکننده این اسید است و البته در سالهای گذشته نیاز خود را از کشورهای ژاپن و کره جنوبی که این دو کشور بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک در دنیا هستند، تامین می نمود. در خاور میانه نیز دو کشور عربستان و تونس بزرگترین مصرف کننده و وارد کننده اسید سولفوریک هستند.

تامین کننده اسید سولفوریک صادراتی در حجم بالا

تامین کننده اسید سولفوریک صادراتی در حجم بالاشرکت های بسیاری وجود دارند که اسید سولفوریک را به صورت مستقیم و یا به صورت محصول جانبی از صنایع تولید می نمایند و تامین کننده اسید سولفوریک صادراتی در حجم بالا هستند. روش‌های تولید مستقیم اسید سولفوریک عبارتند از: گوگردسوزی، تصفیه سنگ پیریت و بازیافت اسید سولفوریک.
اما در واحدهای ذوب فلزات پایه، پالایشگاه‌ های نفت و نیروگاه‌ های
زغال‌ سنگ‌ سوز، که ملزم به کاهش انتشار گاز گوگرد
ایجاد شده طی فرآیند های صنعتی هستند،به منظور کنترل آلایندگی، اسید سولفوریک از واکنش گاز گوگرد تولید شده با آب، به عنوان محصول جانبی تولید می شود. شرکت مس شرچشمه یکی از بزرگترین تولید کننده های داخلی اسید سولفوریک به صورت محصول جانبی است. حجم تولید سالانه اسید سولفوریک دنیا بالغ بر 280 میلیون تن برآرود شده است و 31 درصد از این حجم مربوط به تولید اجباری یا همان تولید به عنوان محصول جانبی از گاز گوگرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *