آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو در بازار های بین المللی

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک صادراتی در تهران و بخصوص استان هایی که به صورت عمده از آن در کارخانجات استفاده می کنند لازم و ضروری به نظر می رسد. همچنین گروه های بازرگانی و تجاری مختلفی به صادرات آن به کشور های همسایه از جمله عراق، امارات، ترکیه، افغانستان و نیز هند، چین و کشور های مختلف آفریقایی می پردازند.

فروش اسید سولفوریک صادراتی آرسیان کو در بازار های بین المللی

عرضه کننده اسید سولفوریک صادراتی با قیمت ارزان

عرضه کننده اسید سولفوریک صادراتی با قیمت ارزانقیمت اسید سولفوریک رقیق یا اسید سولفوریک غلیظ  صادراتی در بازار دارای تفاوت های زیادی می باشد. شرکت ارسیان کو اسید سولفوریک صنعتی را در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می کند. گالن ۲۰ لیتری ، بشکه های ۲۲۰ لیتری و تانکر های ۱۰۰۰ لیتری از جمله بسته بندی های عمده ی قابل خریداری در بازار هستند اسید سولفوریک آزمایشگاهی نیز معمولا در گالن های ۲٫۵ لیتری به بازار عرضه می شود و خرید عمده ی هر دو نوع موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. نکته ی دیگر این است که اسید سولفوریک با غلظت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد ۳۵درصد ، ۵۰ درصد و ۹۸ در صد، از جمله مهم ترین درصد خلوص های اسید سولفوریک عمده در بازار می باشد که هر کدام کاربرد ها و قیمت های مختلفی دارند.

قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا

قیمت اسید سولفوریک در بورس کالاهمان طور که گفته شد فروش اسید سولفوریک در تهران توسط نمایندگی های شرکت های مختلف و همچنین مراکز فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی انجام می گیرد. اما این مراکز، محصول را با قیمت و کیفیت یکسانی عرضه نمی کنند و تفاوت قیمت ها، هر چند اندک نیز باشد برای متقاضیانی که قصد خرید حجم زیادی از این محصول را دارند اختلاف قیمت زیادی را در پی خواهد داشت. بنابراین بررسی قیمت و کیفیت فروشگاه های مختلف به صورت حضوری می تواند کمک زیادی به صرفه جویی در هزینه ها و خرید بهترین نوع و کیفیت محصول می کند.

کشور های خریدار اسید سولفوریک ایران

کشور های خریدار اسید سولفوریک ایراناز منابع تولید اسید سولفوریک را می توان گوگرد، گاز های خروجی از واحدهای ذوب فلزات پایه و پیریت اشاره کرد. ولی آیا همه ی کشور های دنیا از این منابع بهره مندند؟ و تقسیم این منابع در کشور های مختلف یکسان است؟

مسلما این منابع در کشور های مختلف به یک اندازه وجود ندارند. اما به دلیل کاربرد های زیادی که برای اسید سولفوریک در صنایع گوناگون ذکر کردیم، کشور های مختلفی در  جهان به صورت گسترده به این محصول نیاز دارند و برای تهیه ی آن ناچارند از کشور های تولید کننده ی عمده آن را وارد کنند. آمریکا، چین، هند، شیلی، مراکش و استرالیا از عمده وارد کنندگان اسید سولفوریک در جهان هستند و از طرف دیگر کره ی جنوبی، ژاپن و کانادا از صادرکنندگان عمده ی این محصول می باشند.

شرکت صادراتی اسید سولفوریک با عرضه حجم بالا

شرکت صادراتی اسید سولفوریک با عرضه حجم بالاشرکت های صادراتی در کشور ما نیز در زمینه ی صادرات این محصول فعالیت هایی داشته اند. پالایش نفت و همچنین فرآوری مواد پتروشیمی یکی از کاربرد های مهم اسید سولفوریک می باشد و از آن جا که کشورهای همسایه ی ما از پالایشگاه ها و پتروشیمی های زیادی برخوردارند، صادرات اسید سولفوریک به کشورهای همسایه می تواند ارز آوری زیادی برای کشور به همراه داشته باشد. در حال حاضر کشور عراق یکی از واردکنندگان عمده ی اسید سولفوریک ایرانی می باشد.

مرکز خرید و فروش اسید سولفوریک صادراتی

مرکز خرید و فروش اسید سولفوریک صادراتیمراکز فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بسیاری در شهرهای مختلف کشور، به فعالیت در زمینه ی عرضه ی اسید سولفوریک با برند های مشغول می باشند. بازار اسید سولفوریک در تهران همواره از پر رونق ترین بازار های این محصول در سراسر کشور به شمار می رود و برای این مساله می توان به دو دلیل مهم و اساسی اشاره کرد:

  • وجود شرکت های متعدد تولید و تهیه اسید سولفوریک در تهران
  • وجود تعداد زیادی مرکز فروش و عرضه اسید سولفوریک در تهران به صورت حضوری و غیر حضوری

که این دو عامل باعث می شود تنوع قیمت های اسید سولفوریک در این شهر بیشتر از شهر های دیگر باشد و مشتریان مختلفی از سراسر کشور به صورت حضوری یا آنلاین به این نمایندگی ها مراجعه کنند و اقدام به خرید اسید سولفوریک در تهران نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *