آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی | گروه تامین کننده آن در زاهدان

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی
فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی درجه یک زمانی با موفقیت هرچه تمام تر صورت می گیرد که این ماده در بهترین حالت و کیفیت خود عرضه شود. این مشخصات کیفیتی به رنگ، غلظت و قیمت آن بستگی دارد. اسید سولفوریک ضایعاتی دارای رنگ تیره، غلظت ۹۰ درصد و قیمتی به مراتب مناسب تر از قیمت اسید سولفوریک می باشد.

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی | گروه تامین کننده آن در زاهدان

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی درجه یک

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی درجه یک

برخی از کارخانجات اسید سولفوریک را از اسید سولفوریک ضایعاتی تهیه و تولید می نمایند. در چنین کارخانجاتی، روزانه چندین تن اسید سولفوریک از اسید سولفوریک ضایعاتی تولید می شود. اسید سولفوریک ضایعاتی دارای انواع مختلفی است و هر نوع از آن در کارخانجات تولید اسید سولفوریک در یکی از استان ها یا شهرهای ایران ساخته و روانه بازار می شود. 

از میان انواع اسید سولفوریک ضایعاتی میتوان به اسید سولفوریک سیستان و بلوچستان اشاره کرد که در زمره معروف ترین تامین کننده اسید سولفوریک ضایعاتی به شمار می رود.

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی به میزان مصرف و تعداد مصرف کنندگان آن وابسته است. عرضه کننده اسید سولفوریک ضایعاتی در خاورمیانه کشور ایران است که با در اختیار داشتن کارخانه های تولید کننده آن در اقصی نقاط کشور، تامین کننده این ماده در داخل و خارج کشور محسوب می شود.

از موارد عمده ی مصرف اسید سولفوریک در دنیا می توان اشاره کرد به تولید ِ آن در تهیه:

۱. کاغذ تحریر

۲. دستمال کاغذی

۳. ضد یخ اتومبیل

۴. کودهای شیمیایی مورد استفاده کشاورزان

۵. لوازم آرایشی و بهداشتی

۶. حشره کش ها

۷. جداسازی مس با عیار کم

۸. تهیه نفت و گازوییل

  ۹. قوطی های قلعی

۱۰. پارچه های ابریشمی

مصرف اسید سولفوریک در کشور به میزان زیادی بالاست تا جایی که بیشترین مصرف را کارخانجات تولید روی دارند. پس از این کارخانجات، بیشترین مصرف اسید سولفوریک مربوط به مصارف کشاورزی از جمله کود شیمیایی است. ضمن اینکه کارخانجاتی که مس را به روش هیدرومتالورژی تولید می کنند سومین رتبه در میان بیشترین مصرف کنندگان اسید سولفوریک کشور را به خود اختصاص می دهند. 

صادرات اسید سولفوریک ضایعاتی به کشور های همسایه

صادرات اسید سولفوریک ضایعاتی به کشور های همسایه

صادرات اسید سولفوریک ضایعاتی به دو صورت تانکر و بسته بندی به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کشور عراق انجام می شود. در واقع کشور عراق از جمله همسایه هایی است که بیشترین مواد شیمیایی وارداتی را علی الخصوص از کشور ایران وارد می نماید. پس از عراق، افغانستان از دیگر کشورهای همسایه ی ایران در واردات مواد شوینده، آرایشی و همچنین مواد شیمیایی از جمله اسید سولفوریک ضایعاتی به شمار می رود. در برخی موارد نیز، افغانستان و عراق مواد شیمیایی را در راستای تولید مواد آرایشی و بهداشتی از سایر کشورها همچون ایران خریداری و وارد بازارها و فروشگاه های خود می نمایند.

لیست قیمت روز اسید سولفوریک ضایعاتی

لیست قیمت روز اسید سولفوریک ضایعاتی

قیمت روز اسید سولفوریک ضایعاتی را در سایت های معتبری که این محصول را تولید، عرضه و یا تولید و عرضه به صورت همزمان می کنند میتوان مشاهده و بررسی نمود. به علاوه، آن دسته از سایت ها و شبکه های اجتماعی که تحت نظارت کارخانجات و سوله های تولید کننده اسید سولفوریک و اسید سولفوریک ضایعاتی به فعالیت هایی از قبیل تبلیغات، فروش و مزایده می پردازند نیز به روزترین قیمت این ماده شیمیایی را در اختیار کاربران و خریداران آن قرار می دهند.

گروه تامین کننده اسید سولفوریک ضایعاتی در زاهدان

گروه تامین کننده اسید سولفوریک ضایعاتی در زاهدان

شرکتی در زاهدان که یکی از بزرگترین منابع تامین کننده اسید سولفوریک در کشور به شمار می رود اسید سولفوریک را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. اسید سولفوریک تولیدی این کارخانه دارای رنگ شفاف و حداقل میزان ناخالصی است که همین امر موجب مرغوبیت محصول تولیدی و شهرت نام کارخانه شده است.

شرکت آرسیان کو اسید سولفوریک را در تانکرهای فلزی تمام استیل به تمام نقاط کشور حمل و منتقل می کند که همین امر ایمنی و سرعت انتقال محصول را به سراسر ایران به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *