آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک غلیظ آرسیان کو با قیمت ارزان

فهرست مطالب

شرکت آرسیان کو به عنوان یکی از نمایندگی های فروش اسید سولفوریک غلیظ با قیمت ارزان، که در انواع مختلف بسته بندی، و حجم های متنوع با کیفیتی مرغوب و کاربردی تولید می شود،شناخته شده است.

این شرکت شرایط فروش مناسبی را در بازار های داخلی ایران و حتی بازار جهانی نیز ایجاد کرده است. اسید سولفوریک غلیظ تولید شده در شرکت آرسیان کو، مورد تایید بسیاری از صنایعی که این محصول را برای تولیدات خود مورد استفاده قرار داده اند، می باشد.

این شرکت با فروش اسید سولفوریک با نازل ترین قیمت و کیفیتی قابل قبول، موجب جذب و رضایت مشتری شده است.

فروش اسید سولفوریک غلیظ آرسیان کو با قیمت ارزان

شرکت فروشنده عمده اسید سولفوریک آرسیان کو

شرکت فروشنده عمده اسید سولفوریک آرسیان کوشرکت فروشنده ی عمده اسید سولفوریک آرسیان کو برای دسترسی آسان و راحت مشتریان به تولیدات این شرکت دارای نمیندگی های فعال در سراسر کشور می باشد.

این نمایندگان دارای مراکز فروش حضوری اسید سولفوریک فله و بسته بندی در تهران و سایر شهرهای بزرگ بوده، و هم چنین در کنار خدمات فروش حضوری خود، به ارائه خدمات فروش اینترنتی نیز به مشتریانی که به دلیل دوری راه قادر به خرید حضوری محصول نمی باشند، و یا زمانی برای این کار ندارند، می پردازند.

خرید بدون واسطه اسید سولفوریک با قیمت مناسب

خرید بدون واسطه اسید سولفوریک با قیمت مناسبقیمت اسید سولفوریک غلیظ در نمایندگی های فروش با قیمت درب کارخانه به صورت بسیار مناسب و نازل تر از قیمت بازار به مشتریان عزیز ارائه می شود.

هم چنین این امر موجب معامله بدون واسطه  اسید سولفوریک با قیمت مناسب و تامین نیاز مشتریان به بهترین و به صرفه ترین شکل را می توان مشاهده کرد.

فروش اسید سولفوریک صنعتی نیز که در صنایعی ائم از شیمیایی، کاغذ سازی، تصیفه فاضلاب ها و اهن وفولاد سازی مصرف می شود نیز توسط شرکت آرسیان کو تولید کننده ی اسید سولفوریک با قیمتی ارزان و کیفیت مناسب توسط به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش اسید سولفوریک 98 درصد انجام می گیرد.

خریداران اسید سولفوریک غلیظ

خریداران اسید سولفوریک غلیظاسید سولفوریک چیست ؟ اسید سولفوریک یکی از اسید های بسیار قوی می باشد که در صنعت کشاورزی و صنایع شیمیایی و تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

عمده خریداران اسید سولفوریک غلیظ کشاورزان وباغدارانی هستند که خاک زمین هایشان شور و قلیایی است و نیاز به اصلاح دارد. هم چنین صنایعی که برای تولیدات خود نیاز به یک اسید قوی دارند، مشتریان پر و پا قرص این محصول هستند.

اما باید گفت که استراج روی و تهیه ی کود های شیمیایی بیشترین مصارف اسید سولفوریک را در کشور داند.

قیمت روز خرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد

قیمت روز خرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصدبرای اگاهی از قیمت ها یا خرید اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد می توان به وب سایت ها یا مرکز فروش مختلف در سراسر کشور مراجعه کرد.

از طریق مراجعه به برخی از نمایندگی های معتبر در شهر ها یا مراکز فروش عمده، می توان این محصول را با قیمتی پایین تر از بازار خریداری نمود.

با توجه به نوسانات اقتصادی موجود نمی توان قیمتی مشخص برای این محصول اعلام کرد. اما شرکت های معتبر لیست قیمت روز اسید سولفوریک خود را در اختیار مشتریان زیز قرار می دهند  ، تا با رضایت و اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند.

تولید کننده اسید سولفوریک در بازار ایران

تولید کننده اسید سولفوریک در بازار ایرانتولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران به دلیل کیفیت محصولات خود،که از مواد اولیه ی مرغوب و استاندارد استفاده شده، و قیمت مناسب کالا، جایگاه شایسته ای برای خود در بازار داخلی و حتی بازاهای جهانی به وجود اورده اند.

برخی تولید کنندگان با استفاده از ضایعات اسید سولفوریک آن را بازیافت می کنند.ورودی این کارخانه ها اسید سولفوریک با غلظت 92 درصد بوده و محصول خروجی دارای غلظت 98 درصد می باشد.

این تولید کنندگان کالای به دست امده را با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی آن به بازار عرضه می دارند. زیرا مواد بازیافتی به نسبت هزینه ی کمتری در برابر تولید محصول اولیه خواهد داشت.

عمل بازیافت موجب کاهش خطرات اسید سولفوریک به طبیعت و حیات انسان ها خواهد شد و محصول را در چرخه ی تولید و بازیافت نگه خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *