آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک غلیظ | نماینده فروش آن در سراسر کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک با نماد علمی H2SO4 یکی از اسید های بسیار قوی می باشد که طبق بعضی از منابع، برای نخستین بار توسط زکریای رازی کشف شد. البته بعضی از کتاب ها نیز ، کشف این ماده را به جابر بن حیان نسبت داده اند و نمی توان به طور قاطع بیان نمود که این کشف مربوط به کدام یک از این دو دانشمند بوده است. به هر حال با پیشرفت علم کاربرد های این محصول شیمیایی نیز در زندگی بشر، بیشتر مشخص شد و هم اکنون سالانه حدود 180 میلیون تن اسید سولفوریک برای پاسخگویی به نیازهای انسان تولید و به بازار عرضه می شود.

برای آگاهی از قیمت ها یا خرید اسید سولفوریک غلیظ می توان به وب سایت ها یا مراکز فروش مختلف مراجعه کرد. از طریق مراجعه به برخی از نمایندگی های معتبر در شهر ها یا مراکز فروش عمده، می توان این محصولات را با قیمت هایی پایین تر از قیمت بازار خریداری نمود.

خرید اسید سولفوریک غلیظ | نماینده فروش آن در سراسر کشور

خرید اسید سولفوریک غلیظ با کیفیت

خرید اسید سولفوریک غلیظ با کیفیت

از زمان کشف اسید سولفوریک تاکنون، این محصول به میزان چشمگیری مورد توجه قرار گرفته و مقالات زیادی درباره فواید این محصول و نحوه ی استفاده از آن ارائه شده است. شرکت های  بسیاری در کشور، اسید سولفوریک را با غلظت  و کیفیت های گوناگون تولید می کنند و برای تامین نیاز صنایع مختلف به بازار عرضه می کنند. برای خرید انواع مختلف غلظت های اسید سولفوریک، می توان با مسئولان کارخانه و انبار تولیدی هر شرکت تماس گرفت. با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و اینترنت، بسیاری از شرکت ها، محصولات خود را برای فروش بر روی وب سایت های مختلف قرار می دهند و این وب سایت ها را می توان مرکز خرید اسید سولفوریک غلیظ به صورت مجازی قلمداد کرد.

نماینده فروش اسید سولفوریک غلیظ در سراسر کشور

نماینده فروش اسید سولفوریک غلیظ در سراسر کشور

سولفات آمونیوم، سولفات مس و همچنین سولفات آهن از جمله کود های شیمیایی هستند که اسید سولفوریک در تهیه ی آن ها  نقش مهمی دارد. مواد شوینده نیز از دیگر کاربرد های اسید سولفوریک در زندگی روزمره می باشد. کاربرد های بسیار زیاد دیگری از اسید سولفوریک را می توان در وب سایت ها و کتاب های مختلف مشاهده کرد.

به دلیل کاربردهای متعددی که برای اسید سولفوریک ذکر شد نماینده های بسیاری در سراسر کشور به فروش انواع غلیظ این محصول می پردازند.

شرکت تولیدی اسید سولفوریک غلیظ درجه یک

شرکت تولیدی اسید سولفوریک غلیظ درجه یک

شرکت های تولیدی اسید سولفوریک در جهان، این محصول را با اهداف مختلف و برای استفاده در صنایع گوناگون تولید و به بازار می کنند از جمله موارد استفاده از اسید سولفوریک ها در جهان می توان به تهیه ی کود شیمیایی، فسفات آمونیوم ، تولید حشره کش، تصفیه ی نفت، استخراج اورانیوم و نیکل و صدها کاربرد دیگر اشاره کرد.

شاید با این توضیحات برای شما این سوال پیش بیاید که در کشور ما بیشترین کاربردهای اسید سولفوریک در کدام بخش از صنایع است؟ در پاسخ باید گفت استخراج روی و تهیه ی کودهای شیمیایی بیشترین مصارف اسید سولفوریک را در کشور ما دارند.

اسید سولفوریک به صورت صنعتی و با درجات خلوص متفاوتی تولید می شود از جمله درجات خلوص معمول در زمینه ی تولید اسید سولفوریک می توان به درجات خلوص 35 و همچنین 50 و 98 درصد اشاره کرد. اکثر منابع مهم اسید سولفوریک 98 درصد را اسید سولفوریک غلیظ می نامند.

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به خاورمیانه

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به خاورمیانه

هر مرکز فروش اسید سولفوریک غلیظ در کشور، ممکن است محصولات را با قیمت های مختلفی به فروش برساند. بنابراین در هنگام خرید باید به قیمت، برند و تاریخ محصول هر شرکت به دقت توجه کرد. شرکت ها با بالا بردن کیفیت محصولات خود، در زمینه صادرات نیز فعالیت دارند و با فروش اسید سولفوریک غلیظ به کشور هایی مانند کشور های حوزه ی خلیج فارس و خاورمیانه درآمدهای زیادی را عاید خود و کشور می نمایند.

وارد کننده برند های معتبر اسید سولفوریک غلیظ به کشور

وارد کننده برند های معتبر اسید سولفوریک غلیظ به کشور

خریدار اسید سولفوریک غلیظ، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کیفیت، انواع خارجی این محصول را به نوع داخلی ترجیح دهد. به همین خاطر نمایندگی های وارد کننده ی مختلفی نیز در کشور اقدام به واردات این نوع محصولات می کنند. برند های معتبر وارد شده، توسط مراکز توزیع در سراسر کشور به دست مشتریان و متقاضیان می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *