آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک | مراکز فروش مواد شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک از جمله مواد بسیار پرکاربرد در صنایع گوناگون محسوب می شود. برای همین است که میزان پیشرفت کشورهای گوناگون را بر اساس استفاده از این نوع اسید در نظر می گیرند.

شرکت های مختلفی در سال های گذشته در کشورمان اقدام به تولید انواع اسید سولفوریک در درصدها مختلفی کرده اند. این شرکت ها در گوشه و کنار ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. فروش اسید سولفوریک در مراکز فروش مواد شیمیایی در کشور صورت می گیرد و می توان آن را به راحتی و با قیمت های مختلفی خریداری کرد.

بزرگ ترین بازار فروش اسید سولفوریک

بزرگ ترین بازار فروش اسید سولفوریک

در شهرهای مختلف، بازارهایی وجود دارد که در آن انواع گوناگونی از مواد شیمیایی عرضه می شوند. در این بازارها می توان اسید سولفوریک را هم در بسته بندی های مختلفی پیدا کرد و خریداری نمود.

می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش، بهترین نوع اسید سولفوریک را تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدهید. از جمله بازارهای بزرگ می شود به فروشگاه های آنلاین هم اشاره کرد. از این فروشگاه ها می شود قیمت اسید سولفوریک در بورس و قیمت اسید سولفوریک فله ای را به دست آورد.

فروش اسید سولفونیک در برندهای مختلفی در بازارهای بزرگ انجام می شود.

کارخانجات تولید اسید سولفوریک در کشور

کارخانجات تولید اسید سولفوریک در کشور

کارخانه جات تولید اسید سولفوریک در کشور، می کوشند تا بهترین نوع اسید را در خلوص مختلفی تولید کنند. هر کدام از این کارخانه ها با استفاده از مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی گوناگون، اقدام به تولید اسید سولفوریک در درصدهای متفاوتی می نمایند.

از جمله کارخانه های معروف در این خصوص می توان به این ها اشاره کرد:

  • کارخانه عصر مس
  • کارخانه اسیدسازان زنجان
  • کارخانه تولیدی اسید سولفوریک اصفهان
  • کارخانه پویا تدبیر
  • کارخانه کیمیا تهران اسید
  • کارخانه الماس شیمی مفید
  • و …

فروش اسید سولفوریک اصفهان و این شرکت های تولیدی دیگر در بازارهای مختلف کشور انجام می شود.

حراجی اسید سولفوریک

حراجی اسید سولفوریک

برخی از شرکت های تولیدی گاهی حراج اسید سولفوریک راه اندازی می کنند. در این زمان می توان با پایین ترین قیمت اسید سولفوریک خالص را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

همچنین در بازار خرید و فروش هم فروشگاه هایی وجود دارند که به دلایل مختلفی، این نوع از ماده به حراج می گذارند و با قیمت های نیمه هم به فروش می رسانند. در کنار این ها فروشگاه های آنلاین نیز حراجی های اسید سولفوریک را اعلام می دارند که می شود به راحتی به آنان مراجعه نمود و خرید ارازن قیمتی را تجربه کرد.

عوامل موثر در قیمت گذاری اسید سولفوریک

عوامل موثر در قیمت گذاری اسید سولفوریک

از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری اسید سولفوریک می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. درصد خلوص
  2. برند تولید کننده
  3. نوع خرید (عمده یا جزئی)
  4. بسته بندی

این ها از جمله عوامل تأثیرگذار می باشند که شرکت های تولید کننده با در نظر گرفتن این موارد، اقدام به نرخ گذاری محصول خود می کنند. در این میان اسید سولفوریک 98 درصد از جمله بهترین ها به شمار می رود که خالص است و دارای قیمت بالایی نیز می باشد. از این نوع اسید می توان در صنایع گوناگونی استفاده کرد و کار گرفت.

مزایای استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف

مزایای استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف

اسید سولفوریک در صنایع مختلفی کارایی دارد به ویژه کشاورزی. با استفاده درست از میزان مصرف اسید سولفوریک در هکتار می توان زمین کشاورزی حاصل خیزی داشت و میوه های خوبی را تولید کرد.

در کنار این کاربرد سولفوریک اسید در خودروسازی هم مشهود می باشد. از جمله صنایع دیگری که از این نوع اسید استفاده می کنند، می توان به این ها اشاره نمود:

  • صنایع معدن
  • صنایع فلز
  • صنایع چرم سازی
  • صنایع لاستیک سازی
  • صنایع تولید کود شیمیایی
  • صنایع تولید مواد منفجره
  • و …

با در نظر گرفتن این مسائل می توان به این نکته مهر تأیید گذاشت که لقب سلطان مواد شیمیایی، برازنده این نوع از اسید میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *