آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک مشهد | تولیدکننده و صادرکننده اسید سولفوریک در کشور

مرکز فروش اسید سولفوریک مشهد
فهرست مطالب

اسیدسولفوریک، اسیدی بسیار قوی و خطرناک است، که موارد مصرف بسیاری دارد. فروش اسید سولفوریک مشهد بسیار پررونق بوده؛ و این محصول بصورت صادراتی به سراسر کشور نیز ارسال می گردد.

یکی از مهم ترین هشدارها در خصوص خطرات اسید سولفوریک، عدم استنشاق و بو کردن این محصول می باشد، که بعلت افزایش سم موجود در آن باعث مرگ افراد می شود.

کشور ایران جزء یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسید سولفوریک در جهان می باشد. شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید و فروش این محصول در حال فعالیت هستند. مشهد نیز بعنوان  یکی از قطب های مهم، تولید و صادرات این محصول شناخته شده است.

قیمت اسید سولفوریک مشهد | تجارت آن در ایران

مرکز خرید اسید سولفوریک مشهد

مرکز خرید اسید سولفوریک در مشهد، را میتوان بازار محصولات شیمیایی معرفی کرد که در این بازار، انواع محصولات شیمیایی تولید شده از معادن فلزی و سنگ های مختلف، یا مواد آزمایشی در آزمایشگاه ها و… یافت می شود.

همچنین شهر مشهد بعلت حضور در لیست شهرهای صنعتی که دارای قدرت بالایی در امر تولید و صادرات اسید سولفوریک هستند؛ سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مجهزی را برای خریداران از سراسر کشور، طراحی نموده، و هر فردی به میزان دلخواه و موردنیاز خود می تواند، در بسته بندی های مشخص شده، گالن ها و یا بشکه هایی با حجم های بیشتر، محصول خود را سفارش دهد.

همچنین تمامی مشخصات اسیدسولفوریک، از نظر میزان کیفی، نحوه ی تولید، پروانه ی ساخت شرکت، و همچنین قیمت محصول در سایت قرار داده شده است.

مرکز فروش اسید سولفوریک مشهد

فروش اسید سولفوریک و مواد شیمیایی در مشهد

فروش اسید سولفوریک و مواد شیمیایی مشهد

اسید سولفوریک که  نام دیگر آن هیدروسولفوریک اسید می باشد و در لاتین با نام  های مختلفی مانند، sulphuric acid coa  شناخته شده است؛ در عین حال که خطرات بسیار زیادی دارد، موارد استفاده ی بسیار زیادی نیز داشته و از این حیث جزء محصولات پرفروش در بازارهای محصولات شیمیایی مشهد می باشد.

بازار فروش مواد شیمیایی در مشهد جزء بازارهای بسیار قدرتمند در کشور و در بین بازارهای صنعتی بوده، و از این جهت است که کیفیت آن باعث شده که بصورت عمده از این شهر محصولات شیمیایی بخصوص اسید سولفوریک به سایر نقاط کشور ارسال گردد.

کاربرد اسید سولفوریک در صنعت بسیار مهم بوده و از تنوع زیادی برخوردار می باشد که در اینجا به چند نمونه ی آن اشاره می کنیم.

  • استفاده از اسید سولفوریک در فرایند تولید مواد شیمیایی
  • تثبیت رنگ پارچه ها در صنعت نساجی
  • تصفیه ی لوله ی فاضلاب
  • تصفیه ی آب
  • استخراج سنگ های معدن مانند، سرب ، مس و…

مقاله پیشنهادی: کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی

قیمت انواع مواد شیمیایی مشهد

قیمت انواع مواد شیمیایی مشهد

مواد شیمیایی تولید شده در شهر مشهد، که بصورت عمده نیز در بازار فروش شهر، و سایر شهرهای ایران موجود می باشد، از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند این مواد شیمیایی در انواع مختلف و با قیمت های متغیر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بازارهای فروش مواد شیمیایی مشهد، چه از مراکز فروش سطح شهر گرفته و چه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، همه و همه از محصولات با کیفیت که مناسب ترین قیمت را نیز داشته بهره مند هستند.

تولیدکنندگان در این شهر با مدت زمان کم محصولات سفارش شده را آماده کرده و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

نماینده تولید و پخش اسید سولفوریک

نماینده تولید و پخش مواد شیمیایی

کشور ایران از لحاظ تولید و صادرات اسید سولفوریک، غنی بوده و دارای معادن و آزمایشگاه های بسیار زیادی در زمینه ی تولید انواع مواد شیمیایی می باشد.

این محصول در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد و تهران  به وفور یافت می شود. خصوصا فروشگاه های اینترنتی، مخصوص سفارش گیری از مشتریان برای تولید و فروش اسید سولفوریک برنامه ریزی شده اند.

در تهران مراکز بزرگی بعنوان نمایندگان تولید و پخش اسید سولفوریک در حال فعالیت هستند. که محصولات هریک از این برندها کیفیت مخصوص به خود را داشته و از قیمت های متنوعی برخوردار است.

بزرگ ترین فروشگاه تولید و پخش مواد شیمیایی، بازار مرکزی محصولات شیمیایی است که واقع در تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *