آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک کشاورزی در مشهد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی به شمار می رود که یکی از موارد استفاده آن در کشاورزی است لذا تولید کننده این محصول به دنبال فروش اسید سولفوریک کشاورزی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد.
اسید سولفوریک کشاورزی در شهرهای مشهد، گندکاووس، تهران، قزوین، سلفچگان، قم، اصفهان، تبریز و دیگر استانها تولید و بصورت فله ای قابل عرضه می باشد. در مصارف کشاورزی اسید سولفوریک بصورت بسته بندی ۲۰ لیتری عرضه می گردد.

فروش اسید سولفوریک کشاورزی در مشهد

استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی

استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی

آیا از موارد استفاده و کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی اطلاع دارید؟

امروزه اسید سولفوریک کاربرد فراوانی در کشاورزی دارد که در اینجا به اختصار توضیح داده می شود:

از اسید سولفوریک برای اصلاح زمین های شور و قلیایی استفاده می شود، برای اینکه مشخص شود که آیا خاک قابلیت جذب موادی مانند روی ، منگنز، آلومینیوم، مس و کبالت را دارد phآن را اندازه گیری می کنند در صورت اینکه phخاک بالا باشد ، ریشه گیاه قادر به جذب مواد یاد شده نمی باشد و گیاه از نظر رشد و نمو با مشکل روبرو می شود.

برای اینکه ph خاک متعادل شود و از حالت قلیایی به صورت اسیدی درآید از کود شیمایی اسید سولفات استفاده می شود.

استفاده اسید سولفوریک با آب موجب واکنش با کربنات کلسیم  می شود و تشکیل گچ کشاورزی یا همان سولفات کلسیم می دهد تفاوت گچ کشاورزی حاصل از ترکیب اسید سولفوریک با کربنات کلسیم با اضافه کردن گچ به خاک کشاورزی در سرعت تاثیر آن ها می باشد.

استفاده از گچ حداقل دو یا سه سال بعد اثر خود را نشان خواهد داد در صورتی که استفاده از گچ کشاورزی در مدت چند روز اثر اصلاحی خود را نشان می دهد.پس به طور خلاصه اثر این محصول را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

  • کاهش اثرphخاک و کاهش میزان قلیایی خاک.
  • موجب کاهش شوری خاک می گردد.
  • باعث بهبود تهویه خاک و تنفس ریشه گیاهان می شود.
  • موجب تشکیل ترکیبات آلی در آب و خاک می شود
  • موجب بهبود جذب مواد معدنی مانند مس،آلومینیوم، کبالت و روی توسط ریشه گیاه می شود.

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از این محصول به نکات ایمنی توجه کرد و با افراد باتجربه در این زمینه مشورت نمود و در رابطه با نحوه استفاده و میزان استفاده از این محصول یاری گرفت.

فروش اسید سولفوریک برای مصارف کشاورزی

فروش اسید سولفوریک برای مصارف کشاورزی

استفاده از اسید سولفوریک در واقع یکی از مقرونه به صرفه ترین روش برای کاهش شوری و اثر قلیایی خاک به شمار می رود، لذا کشاورزان جهت تهیه اسید سولفوریک برای مصارف کشاورزی می باشند.

اما چگونه می توان این محصول را باکیفیت بالا تهیه کرد و در عین حال از قیمت مناسب و ارزانی نیز برخوردار باشد؟

تولید کننده عمده این محصول برای اینکه بتواند محصول خود را با قیمت ارزان و مناسب به دست متقاضیان عمده اسید سولفوریک برساند، سعی می کند تا با حذف واسطه ها به طور مستقیم محصول خود را به فروش برساند در نتیجه این متقاضیان به دلیل حذف واسطه ها، می توانند این محصول را با قیمت بسیار ارزانی و همان کیفیت بالا تهیه کنند.

این مرکز نیز با استفاده از کارشناسان متخصص و با تجربه و ارائه مشاوره به مشتریان این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و فوق العاده ای عرضه می کند و به فروش می رساند. شما نیز می توانید با ارتباط مستقیم با این کارشناسان علاوه بر مشاوره گرفتن، این نمونه از محصولات را با قیمت بسیار ارزانی همراه با کیفیت بالا سفارش دهید و آن را دریافت نمایید.