آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک ۲۰ لیتری به صورت عمده

فهرست مطالب

جابر ابن حیان، کیمیاگر بزرگ ایرانی، برای نخستین بار اسید سولفوریک را کشف کرد.او این ماده را از طریق تقطیر کانی های سولفات آهن بدست آورد.این ماده به دلیل اینکه گشتاور قطبی دارد، دارای پیوند هیدروژنی می‌ باشد.این ماده ارزشمند که ویژگیها و کاربرد های زیادی امروزه در زندگی بشر دارد با فلزات واکنش داده و دما هرچه بالا تر می رود میزان واکنش این ماده افزایش پیدا می کند.این ماده امروزه در مدل های مختلف قابل دسترسی است همچنین در صنعت به دلیل حجم زیادی که قابل نیاز است از اسید سولفوریک ۲۰لیتری و یا حتی حجم های بیشتر استفاده می شود.

البته چیزی که مهم است بدانیم اینست که این ماده به شدت خطرناک است و استفاده از آن نیاز به داشتن اطلاعات کافی دارد، پس سعی کنید قبل از استفاده با یک فرد باتجربه در این زمینه مشورت بکنید.

فروش اسید سولفوریک ۲۰ لیتری به صورت عمده

قیمت فروش اسید سولفوریک صنعتی

قیمت فروش اسید سولفوریک صنعتی

همانطور که می دانید اسید سولفوریک کاربردهای بسیاری دارد و در نوع های مختلف تولید می شود.

یکی از انواع اسید سولفوریک، اسید سولفوریک صنعتی میباشد.‌اسید سولفوریک صنعتی با درصد های مختلف تولید می شود. البته معروف ترین اسید سولفوریک صنعتی، اسید سولفوریک صنعتی ۹۸ درصد است که از طریق جوشاندن گوگرد به دست می آید.

انواع اسید سولفوریک صنعتی و کاربرد های آن:

  • اسید سولفوریک ۸۰ درصد: از آنها در تولید گلوور استفاده می شود
  • اسید  سولفوریک ۷۰ درصد: در تولید کود استفاده می شود
  •  اسید سولفوریک بین ۳۲ تا ۳۵ درصد: در تولید باتری های اسیدی استفاده می شود.
  • اسید سولفوریک ۱۰ درصد:همان سولفوریک رقیق است که در خانه ها استفاده  می شود.

هر کدام از این اسید سولفوریک ها با توجه به کاربردی که دارند قیمت آنها هم با هم تفاوت دارند. برای خرید این محصول شما باید به مکان هایی اقدام به فروش اسید سولفوریک صنعتی می کنند مراجعه کنید. البته حمل و نقل این مواد کاری بسیار خطرناک و سخت می باشد و باید نهایت دقت لازم را هنگام جابجایی داشت.

خریدار اسید سولفوریک درجه یک در سراسر کشور

از آنجایی که این محصول اهمیت بسیاری در زندگی بشر دارد، مشتریان زیادی متقاضی این محصول هستند. یکی از مشکلاتی که خریداران اسید سولفوریک با آن مواجه هستند حمل و نقل این ماده است، برای حمل اسید سولفوریک باید از مخازن فلزی با ضخامت بالا و یا مخازن پلاستیکی استفاده نمود. اگر اسید سولفوریک مورد نظر را برای باغ‌های مساحت بالا خریداری میکنید، آنها را باید در منبع ای فلزی با ظرفیت ۱۸ هزار لیتر در محلی از باغ نصب شود و اسید از آن مخزن با ظرف های پلاستیکی به کرت های باغ که مجهز به سیستم غرقابی هستند منتقل، در غیر این صورت شما باید اسید سولفوریک ۲۰ لیتری را خریداری بکنید.

متاسفانه در چند سال اخیر این ماده در هنگام جابجایی حادثه های بسیاری در ایران به وجود آورده است. استفاده نا درست از این ماده عواقب جبران ناپذیری دارد، پس برای جلوگیری از پیش آمدن این حادثه ها تمام دقت لازم را باید داشته باشیم.

همچنین باید بدانید اسید سولفوریک می تواند سوختگی بسیار وخیم ایجاد کند و اگر اسید غلظت بالایی داشته باشد همچنین می‌توانند باعث کور شدن دائمی شود.پس شما باید به هنگام خرید این محصول حتما از لباس ها و ماسک ایمنی استفاده کنید.

در صورت ریختن این اسید روی پوست شما، در ابتدا باید این خونسردی خود را حفظ کنید و محل اسیدی را با مقدار زیادی آب شستشو دهید. شستشو باید حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ادامه یابد تا بافت اطراف خنک شود و اسید نفوذ بیشتری نداشته باشد، همچنین لباس آلوده را بلافاصله برداشته و پوست زیر آن را کاملاً بشویید.همچنین در صورت وخیم شدن می توانید به بیمارستان مراجعه بکنید.

مرکز خرید اسید سولفوریک رقیق و غلیظ

مرکز خرید اسید سولفوریک رقیق و غلیظ

اسید سولفوریک غلیظ و رقیق امروزه بازار خوبی دارد، البته میان اسید سولفوریک غلیظ و رقیق تفاوت های زیادی می باشد.

اسید سولفوریک رقیق یک اسید بسیار قوی و یک الکترولیت خوبی می باشد. این اسید درجه یونیزه درجه یونیزه بسیار بالایی دارد و رنگ آبی کاغذی لیتموس را به قرمز تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اسید این است که با بسیاری از فلزات واکنش می دهد و گاز هیدروژن را آزاد می‌کند. اما اسید سولفوریک غلیظ هنگام گرم شدن گاز سولفور تری اکسید را آزاد می کند، این اسید یه اسید ضعیف و الکترونیک ضعیف می باشد، زیرا مقدار کمی از آن در دمای اتاق به آنها وصل است.وقتی این اسید سرد است به راحتی با فلزات و آهن واکنش نشان می دهد.

نرخ روز اسید سولفوریک به عواملی مثل غلظت اسید و همچنین حجم اسیدی که سفارش داده اید بستگی دارد. اهمیت این اسید به قدری زیاد است که سالانه چیزی حدود ۱۸۰ تن از این اسید در دنیا تولید می شود، در ایران هم این اسید یکی از پرمصرف ترین ماده شیمیایی به حساب می‌آید که به صورت رقیق و غلیظ به فروش می رسد. استفاده از اسید سولفوریک کالاهای تولیدی نقش مهمی دارد در کودهای شیمیایی می باشد

اسید سولفوریک کاربرد های زیادی دارد که عبارتند از:

  • تولید کودهای شیمیایی (علی الخصوص کود فسفاته به صورتی که حدود ۶۰ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است)
  • صنایع معدنی و فلزی (استخراج اورانیوم، مس، سرب، وانادیوم)
  • صنایع آهن وفولاد (محصول جانبی صنعت رسوب زدایی و فولاد)
  • صنایع شیمیایی(ضدیخ، داروها، احیای آلومینیم، حشره کشها)
  • تولید مواد شوینده(مخصوص حلال چربی ها و لیپید ها)
  • تولید مواد منفجره(مثل تی ان تی)
  • تولید باتری ماشین
  • حفاری کردن چاه های نفت(اسیدی کردن چاه نفت)
  • مواد رنگی(جوهر تحریر، نایلون رنگی)
  • فیلم و ابریشم مصنوعی(نخ اطراف تایر، فیلم های عکاسی و پارچه های ابریشمی)
  • صنعت کاغذ سازی (دستمال کاغذی، کاغذ تحریر و جعبه های مقوایی)
  • فرآیند انودایزینگ آلومینیم که به عنوان ماده الکترولیت استفاده می‌شود.

نمایندگی فروش اسید سولفوریک کشاورزی

اسید سولفوریک کشاورزی از دیگر انواع اسید است که در ایران بسیار پر استفاده می باشد.اما قبل از اشاره به نمایندگی های فروش اسید بهتر است نوع مصرف اسید در کشاورزی را بدانیم.

مشکل اصلی خاک های قلیایی و شور مربوط به سدیم ای است که به ذرات کلوئیدی خاک چسبیده است. واکنش اسید سولفوریک با آهک موجود در خاک باعث می شود که گچ کشاورزی را به وجود آورد. میزان اسید مورد نیاز برای اصلاح کردن یک هکتار خاک به هدفی که داریم و نوع و میزان مشکل بستگی دارد.به عنوان مثال خاکی که به شوری مبتلا است از نوع سدیم با خاکی که شوری آن از نوع منیزیمی است متفاوت می باشد.هنگامی که اسید فولیک را به خاک اضافه میکنیم بلافاصله با آهک های موجود در خاک واکنش نشان می دهد و خنثی می شود، واکنش اسید سولفوریک با کربن های موجود در خاک منجر به تولید گچ کشاورزی و مقدار خیلی کمی سولفات منیزیم می شود. به طور خلاصه اثرات اسید سولفوریک را در کشاورزی می توان به این گونه بیان کرد:

  • اصلاح شوری آب
  • قابلیت تشکیل سولفات آلی در آب و خاک
  • بهبود وضعیت خاک رس در تهویه
  • کاهش میزان قلیایی خاک و آب

یکی از مهمترین کاربردهای اسید سولفوریک در کشاورزی مربوط به استفاده آن در خاک پسته می باشد. پسته گیاهی است که در برابر سرمای شدید و همچنین گرمای زیاد بسیار مقاوم است و با توجه به شرایط آهکی خاک های ایران به خصوص در مناطق پسته کاری باید از این اسید استفاده کرد. برای تولید پسته باید از بهترین مارک اسید سولفوریک کشاورزی استفاده کرد تا محصول مورد نظر بهترین کیفیت را داشته باشد. همچنین اسید سولفوریک یکی از اقتصادی ترین و موثر ترین راه ها برای اصلاح خاک های رسی می باشد، زیرا این ماده نفوذ پذیری خاک را افزایش می دهد و مشکل تهویه خاک را برطرف میکند.

همانطور که مشاهده کردید تاثیر این اسید در خاکهای کشورمان بسیار واضح اهمیت است پس در ایران نمایندگی های زیادی اقدام به فروش محصول می کند تا نیاز کشاورزی کشور برطرف شود.همچنین این نمایندگی ها برای سهولت فروش های خود را به صورت اینترنتی هم به فروش می رسانند تا برای جابجایی و و استفاده از آن سهولت کافی را خریداران داشته باشند.

لیست قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار

لیست قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار

اسید سولفوریک انواع مختلفی در بازار دارد که مشکل اصلی تولید کنندگان این اسید ها پخش انواع اسید سولفوریک می باشد.حال به تعریف چند نوع از اسید سولفوریک ها می پردازیم:

  • اسید سولفوریک msds

تماس این اسید با پوست و چشم آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد، همچنین خوردن این اسید باعث سوختگی های شدید در شکم و دهان میشود. این اسید قابل احتراق نمی باشد اما اگر در مجاورت مواد اشتعال زا قرار گیرد امکان آتش سوزی دارد. حتماً در هنگام استفاده از این اسید از دستکش، کفش، لباس و عینک ایمنی مناسب و همچنین ماسک تنفسی باید استفاده کرد. برای رقیق کردن اسید باید به آرامی اسید را به آب اضافه کنید، زیرا اگر با سرعت زیاد این کار را انجام دهید گرمای شدیدی تولید می شود. برای حفظ و نگهداری از این اسید باید اسید را از ضربات فیزیکی و آب دور نگه داشت و همچنین از کاربیت ها، کلرات ها،نیتراتها، پودر فلزات و سایر مواد قابل اشتعال زا دور نگه داشت.

  • اسید سولفوریک دود کننده 

روش های تولید اسید سولفوریک بسیار متفاوت می باشد، در حالت طبیعی از طریق تری اکسید گوگرد برای تولید استفاده میشود، اما از اسید سولفوریک تولید کننده برای تولید اسید سولفوریک ۹۸ درصد استفاده می کنند، زیرا استفاده از آن بسیار بهتر از استفاده از so3 است.زیرا در صورت ترکیب آب با اسید سولفوریک دود کننده میتوان اسید سولفوریک را با غلظت های مختلف تولید کرد.

  • اسید سولفوریک جامد

اسید سولفوریک جامد جایگزین بسیار مناسبی برای اسید سولفوریک های مایع می باشد، زیرا اسید سولفوریک مایع بسیار خطرناک است. این اسید دارای خاصیت مغناطیسی بوده و همچنین می‌توان آن را بازیافت کرد.

البته انواع مختلفی از اسیدها در بازار موجود است و که سعی کردیم مهمترین آنها را به شما معرفی می کنیم. هر کدام از این اسید ها قیمت های مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد آنها در صنعت قیمت گذاری میشوند.

قیمت خرید اسید سولفوریک فله ای

در بازار قیمت اسید سولفوریک بر اساس قیمت لحظه ای گوگرد تعیین می شود و باید دید که در طول ماه یا هفته نرخ گوگرد چگونه تغییر می کند.برای اینکه بتوانید در خرید این محصول از قیمت خوبی برخوردار شوید سعی کنید که در تناژ بالا خریداری کنید، دلیل این کار این است که رابطه تناژ با قیمت اسید سولفوریک یک رابطه عکس می باشد و اگر تناژ شما بالاتر باشد فروشنده برای شما تخفیفات بیشتری را در نظر خواهد گرفت. شما باید سعی کنید در هنگام خرید کیفیت محصول را با قیمت آن مقایسه کنید زیرا قیمت اسید از کارخانه سازنده تعیین می‌گردد و برخی از تولید کننده ها به واسطه دلالان قیمت ها را افزایش می دهند.

در مواقعی از سال که اسید سولفوریک صادرمیشود این اسید کمی گرانتر می‌شود زیرا اسید سولفوریک صادراتی حجم اسید موجود در ایران را کم می‌کند و برای جبران کردن آن قیمت را افزایش می دهند

از دیگر نکاتی که باید بدانید این است که اگر شما اسید را به صورت فله ای خریداری کنید قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه می شود ولی خرید اسید به صورت فله ای مشکلاتی را به وجود می آورد، از مشکلاتی که به وجود می آید میتوان به نگهداری از این اسیدها و همچنین جابجایی اسید خریداری شده اشاره کرد. زیرا نگهداری از این اسیدها در خانه بسیار خطرناک است و در صورت رخ دادن حادثه اثرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد.

فروش اسید سولفوریک با بهترین قیمت

فروش اسید سولفوریک با بهترین قیمت

در ابتدا باید بدانید که برای خرید اسید سولفوریک شما نیاز به مجوز دارید و در صورت نداشتن مجوز شما قادر به خریداری اسید نمی باشید.اسید سولفوریک برخلاف اهمیت بسیار بالا قیمت نسبتا پایینی دارد. برای فروش اسید سولفوریک از راههای مختلفی می توان اقدام کرد:

  • سایت های اینترنتی
  • بزار خرید و فروش مواد شیمیایی
  • نمایندگی های شرکت تولیدی

این فروشگاه ها و سایت ها  بهترین مکان هایی هستند که می توانید محصول خود را به بهترین قیمت به فروش برسانید اما باید بدانید که خریداران به دنبال خرید محصول به ارزان ترین قیمت ممکن می باشند. در سراسر کشورمان این بازارها وجود دارند که در آن مواد شیمیایی عرضه می شوند. البته چیزی که مهم است این است که خریداران اکثر خرید های شان را به صورت عمده انجام می‌دهند و شما باید بدانید حجم زیادی را برای عرضه داشته باشید.

البته در بعضی مواقع به خاطر تولید زیاد شرکت ها خریدار ها قیمت کمتری را روی اسید سولفوریک می گذارند، به عنوان مثال تولید اسید سولفوریک پتروشیمی در مقطعی از سال به اوج خود می رسد که در در این مواقع شما نباید این اقدام به فروش محصول بکنید، زیرا قطعاً قیمت پیشنهادی بسیار کمتر از قیمت واقعی می باشد و در صورت فروش محصولات خود ضرر مالی هنگفتی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *