آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک 98 درصد با بهترین کیفیت و حجم سفارشی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک ۹۸ درصد، اسید معدنی بسیار قوی می باشد. این اسید با هر درصدی در آب حل می شود. این محصول در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بوده بوده است. این ماده شیمیایی مشتریان زیادی در بازار دارد ولی مسئله قابل اهمیت که مطرح می شود، کیفیت این محصول است. از کجا می توان فهمید که نمونه خریداری شده دارای بهترین کیفیت است؟ فروش اسید سولفوریک 98 درصد با بهترین کیفیت و حجم سفارشی به طور مستقیم توسط تولیدکنندگان آن انجام می شود زیرا با حذف واسطه ها می شود این محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

فروش اسید سولفوریک 98 درصد با بهترین کیفیت و حجم سفارشی

قیمت و خرید اسید سولفوریک 98 درصد در بازار ایران

قیمت و خرید اسید سولفوریک 98 درصد در بازار ایراناسید سولفوریک ۹۸ درصد با حجم بالای تولید در سراسر جهان، به عنوان پر کاربردترین مواد شیمیایی شناخته شده است.

این محصول همچنین در بازار ایران، از پرطرفدارترین محصولات شیمیایی برای صاحبان صنایع می باشد.

اما مشتریان چگونه می توانند از قیمت هر لیتر اسید سولفوریک به هنگام خرید در بازار داخلی مطلع شوند؟

هر چه تقاضا این محصول توسط مشتریان افزایش پیدا کند، با قیمت مناسبتری در بازار ارائه می شود و همچنین می توان گفت قیمت اسید سولفوریک صنعتی و یا کشاورزی بر اساس کیفیتی که دارد نیز محاسبه می شود.

 

بازار فروش اسید سولفوریک 98 درصد حجم بالا

بازار فروش اسید سولفوریک 98 درصد حجم بالااسید سولفوریک ۹۸ درصد دارای کاربردهای فراوانی در صنایع و کشاورزی می باشد که به برخی از آنها در زیر اشاره می کنیم:

  • تولید کودهای شیمیایی
  • تصفیه مواد نفتی
  • صنعت آهن و فولاد
  • اسیدی کردن چاه های نفت
  • صنایع شیمیایی مانند حشره کش ها
  • جداسازی مس با عیار کم

به دلیل افزایش روز افزون کاربردهای این محصول، بازار فروش آن بسیار داغ است و خیلی از شرکت ها با تکیه به توان متخصصان خود به تولید آن پرداخته اند.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی نمونه ۹۸ درصد اسید سولفوریک را با کیفیت بالا و در حجم بالا سفارش دهید.

خریداران اسید سولفوریک 98 درصد ایران

خریداران اسید سولفوریک 98 درصد ایراناین ماده شیمیایی، جزء مواد پر استفاده در ایران می باشد. این ماده دارای ویژگی های مهمی است که این ویژگی ها عبارتند از:

  • عاملی خوب برای جذب
  • هزینه پایین برای نگهداری و انتقال
  • دارا بودن نقطه جوش بالا
  • آمادگی برای تشکیل سولفات های آلی و…

خریداران اسید سولفوریک ۹۸ درصد در ایران، در چند دسته قرار می گیرند. کشاورزان و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک، طلاسازی ها و بسیاری از شرکت های تولیدی

با توجه به کاربردی که اسید سولفوریک دارد، کمتر بخشی از صنایع را می توان دید که از این محصول استفاده نکند.

خریدار اسید سولفوریک می تواند با تهیه اسید سولفوریک فله ای از طریق مراکز معتبر اینترنتی، آن را با قیمت به صرفه تهیه کند.

مرکز خرید عمده اسید سولفوریک باکیفیت

مرکز خرید عمده اسید سولفوریک باکیفیتدر ایران به دلیل وجود پتروشیمی های متعدد و تولید بالای اسید سولفوریک درجه یک و با کیفیت، مراکز خرید عمده بسیاری برای این محصول وجود دارد.

البته در صنایع داخلی، ما نیاز به واردات اسید سولفوریک نداریم ولی برای خرید و فروش آن توسط مراکز خرید، نیاز به مجوز است و در غیر اینصورت بفروش نمی رسد.

اما سوال اینست که اسید سولفوریک باکیفیت دارای چه مشخصاتی است؟

این ماده شیمیایی در آزمون کیفیت ظاهری باید بیرنگ تا زرد روشن بوده و شفاف با کدورت جزئی باشد ولی آزمون کیفیت شیمیایی آن باید توسط متخصصان انجام گیرد و با استانداردهای ایران مقایسه شود.

فروشگاه های زیادی و همینطور مارکت های اینترنتی و بسیاری دیگر از عرضه کنندگان، می توانند این نمونه را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به طور عمده به کلیه خریداران در کشور تحویل دهند و خریدار می تواند با خیال آسوده آن را تهیه نماید.

تجارت اسید سولفوریک 98 درصد ایران با قیمت مناسب

تجارت اسید سولفوریک 98 درصد ایران با قیمت مناسبپخش عمده اسید سولفوریک ایرانی در بازارهای بین المللی نقش به سزایی دارد. در ایران موارد استفاده از اسید سولفوریک با برآوردهای جهانی متفاوت می باشد.

در بررسی ها نشان می دهد که تجارت اسید سولفوریک ۹۸ درصد به کشورهای همسایه مانند هند، پاکستان، عراق و ترکیه می تواند بازار هدف خوب و سودمندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

ایران به دلیل اینکه از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول به حساب می آید، می تواند آنرا با قیمت مناسب به بازار جهانی ارائه دهد و از این طریق سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *