آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید کلریدریک صنعتی به صورت عمده

فهرست مطالب

فروش اسید کلریدریک صنعتی و کلریدریک اسید :

شرکت آذراسید به عنوان بزرگترین صادرکننده و فروشنده مواد شیمیایی در شمال غرب کشور و با توجه به سابقه چندین ساله خود تحت نام تجاری شرکت تیزاب آذر ارس ، تصمیم به فروش اسید کلریدریک ۳۲% با کیفیت و خلوص بسیار خوب و صادراتی گرفته است . اسید کلریدریک ۳۲ درصد این شرکت تولیدی ارومیه و تبریز و سمنان و با درصد عالی می باشد.

اسید کلریدریک 32 درصد

اسید کلریدریک ۳۲ % به صورت فله ای و در حدود ۵۰ تن همواره در این شرکت موجود می باشد و بدین صورت قادر به ارائه هر مقدار اسید کلریدریک به مشتریان عزیز می باشد . شما میتوانید با یک تماس اسید کلریدریک ۳۲% خود را سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن و نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در جلوی درب کارخانه یا کارگاه خود تحویل بگیرید . به دلیل فروش زیاد این شرکت قیمت های ارائه شده برای این ماده در این شرکت ، کمترین قیمت بازار میان فروشندگان این محصول شیمیایی می باشد.

با توجه به شعار شرکت که سود بیشتر را در فروش بیشتر با قیمت مناسب میداند نه قیمت بیشتر و با توجه به تجربه چندین ساله و اعتبار این شرکت در سطح کشور ، شما میتوانید با خیال راحت اسید کلریدریک ۳۲% مورد نیاز خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش داده و در هر بسته بندی که مایل هستید تحویل بگیرید . همچنین این شرکت قادر به ارائه اسید کلریدریک ۳۲% در ظروف ۱ لیتری ، ۴ لیتری ، ۲۰ لیتری سفید ، ۲۰ لیتری آبی ، بشکه های ۲۲۰ لیتری ، مخازن ۱۰۰۰ لیتری و تانکر های ۲۲ تنی می باشد . این تنوع در بسته بندی برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد تا بدون کوچکترین زحمت جنس موزد علاقه خود را در بسته بندی دلخواتان با قیمت مناسب در درب کارگاه یا کارخانه خود تحویل بگیرید.

 

فروش اسید کلریدریک صنعتی به صورت عمده

قیمت اسید کلریدریک صنعتی

قیمت اسید کلریدریک صنعتیتولید اسید کلریدریک:

تولید اسید کلریدریک در مقیاس بزرگ تقریباٌ همیشه در قالب محصول جانبی محصولات شیمیایی دیگر در مقیاس گسترده است. برای مثال در صنعت کلر- قلیا، محلول نمک الکترولیز می‌گردد تا گازکلر خالص سی ال2 و سدیم هیدروکسید و هیدروژن بدست آید. سپس کلر خالص می‌تواند مجددا با هیدروژن ترکیب شده و هیدروکلریک خالص بدست آید، سپس گاز اچ سی ال آزاد شده در آب جذب می‌شود.

قرص اسید کلریدریک:

درجه تبدیل مواد در این راکتور حدود ۸۰ درصد می باشد .از قسمت انتهای راکتورسو لفات سدیم مذاب و ناخالصی‌های دیگر خارج می‌شود. زمان ماندن مواد در راکتور حدود شش ساعت می‌باشد .بر اساس نوع طراحی پس از هر سه مرتبه سیکل بارگیری ،با حرارت دادن به ظرف واکنش سولفات سدیم به صورت مذاب تخلیه می‌گردد.در این حالت دمای ظرف واکنش حدود ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد است.

خرید و فروش اسید کلریدریک

خرید و فروش اسید کلریدریکفروش اسید کلریدریک:

هیدروکلریک اسید ک محلول شفاف، بی رنگ و بسیار تند بو از هیدروژن کلراید در آب است. یک اسید معدنی بسیار خورنده و اسیدی با استفاده های صنعتی فراوان می باشد. این اسید به دلیل اینکه جز مواد شیمیایی اولیه (پایه) می باشد کاربرد بسیار گسترده ای دارد. گاز اسید کلریدریک بی رنگ با تند تند و با طعم اسیدی و از هوا سنگین تر می باشد.این ماده به آسانی تبدیل به مایع می شودو در حالت مرطوب یا محلول، ماده آبی رنگ را به قرمز تبدیل می کند اسید کلریدریک به صورت خالص در قرن 16 توسط لیباویوس از طریق حرارت دادن نمک در ظروف گلی خاک رس که مخصوص ذوب فلزات می باشد تولید شده است.

ویژگی های اسید کلریدریک

ویژگی های اسید کلریدریک واکنش آهن با هیدروکلریک اسید:

در مورد واکنش فلزات با اسید ها، فلزات را به دو دسته ی بالای هیدروژن و پایین هیدروژن در سری الکتروشیمیایی تقسیم بندی می کنیم ( سری الکتروشیمیایی، یک سری از عناصر و عوامل شیمیایی هستند که بر اساس پتانسیل کاهششان مرتب شده اند. فلزات بالای هیدروژن تمایل به دادن الکترون دارند و پتانسیل کاهششان منفی است و فلزات پایین هیدروژن تمایل به گرفتن الکترون دارند و پتانسیل کاهش مثبت دارند. همچنین پتانسیل کاهش هیدروژن به طور قراردادی صفر است.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *