آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش انواع اسید سولفوریک در اصفهان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک اصفهان در گرید های متفاوتی معرفی می شود تا تمامی واحد های مصرفی بتوانند نیاز خود را به این اسید برطرف نمایند. فروش انواع اسید سولفوریک در اصفهان در بسته بندی های منحصر به فردی دیده می ‌شود که هر یک از این محصولات دارای قیمت فروش متنوعی هستند و متناسب با نوع گرید اسید، قیمت فروش آنها مشخص می گردد.

فروش انواع اسید سولفوریک در اصفهان

شرایط ایمنی نگهداری از اسید سولفوریک

شرایط ایمنی نگهداری از اسید سولفوریک اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک و خورنده است که توجه به نکات ایمنی و نگهداری آن لازم و ضروری می باشد. در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و نگهداری این اسید، خطرات بسیار جدی برای افراد ایجاد می ‌شود که خسارت‌ های جانی و مالی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. در ادامه مطلب شرایط ایمنی نگهداری از اسید سولفوریک را بیان می نماییم:

  • این اسید باید در مخازنی نگهداری شود که به خوبی درز گیری شده اند و درب ‌های آنها بسیار محکم بسته می ‌شود و هیچ گونه نشتی به فضای بیرون ندارند.
  • مخازنی که اسید سولفوریک در آنها نگهداری می شود، حتماً باید دارای برچسب مواد خورنده را داشته باشد تا در صورتی که افراد با آن مواجه می شوند متوجه خطرناک بودن این اسید بشوند.
  • اسید سولفوریک به شدت قابل اشتعال است و در صورتی که با عواملی مانند چوب و پارچه ها تماس پیدا نماید، موجب آتش ‌سوزی می ‌شود. در زمان بروز آتش باید از ریختن آب روی اسید سولفوریک خودداری شود زیرا این کار باعث می شود که آتش سوزی در اطراف گسترده ‌تر شود.
  • حمل و نقل اسید سولفوریک به دلیل خطرناک بودن باید حتماً در تانکر هایی با بدنه های فولادی انجام شود تا هیچ واکنشی با اسید نداشته باشد و توسط این اسید خورده نشود.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک اصفهان

توزیع کنندگان اسید سولفوریک اصفهان اسید سولفوریک ایرانی در حجم های بسیار زیادی تولید می شود و توزیع کنندگان این محصول را در حجم ها و گرید های متنوع به بازار ارائه می ‌دهند.

توزیع‌ کنندگان اسید سولفوریک اصفهان در زمینه عرضه این محصول به بازار های هدف هیچ محدودیتی ندارند و می ‌توانند آن را علاوه بر بازار های داخلی در بازار های صادراتی نیز معرفی نمایند.

اسید سولفوریک صادراتی در قیمت های بسیار مناسب معرفی می ‌شود و از آنجایی که فروش این محصول در حجم های بسیار بالا انجام می پذیرد، از نظر اقتصادی برای بازرگانی های صادراتی سوددهی بسیار بالای خواهد داشت.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک صادراتی را در بسته بندی های استاندارد و متناسب با نیاز کشور های مختلف ارائه می دهند تا تمامی آنها توانایی تهیه این محصول را داشته باشند و بتوانند نیاز خود را به این اسید برطرف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *