آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت روز اسید سولفوریک 20 لیتری

اسید سولفوریک 20 لیتری
فهرست مطالب

قیمت روز اسید سولفوریک 20 لیتری بر اساس درجه خلوص این محصول و کیفیت آن مشخص می‌ گردد. اسید سولفوریک مایع در درجه خلوص های متفاوت تولید می ‌شود که قیمت آنها با یک دیگر متفاوت است. علاوه بر این موضوع اسید سولفوریک مایع در درجه خلوص های مختلف دارای کاربرد های متنوعی نیز می باشد و صنایع مختلف این محصولات را با قیمت های پایین خریداری می کنند تا از نظر اقتصادی برای آن ها به صرفه باشد.

قیمت روز اسید سولفوریک 20 لیتری

نشانه های باکیفیت بودن اسید سولفوریک صنعتی

خرید بی واسطه اسید سولفوریک 20 لیتری

نشانه های با کیفیت بودن اسید سولفوریک صنعتی در راستای آنالیز آزمایشگاهی این محصول مشخص می‌گردد. اما اسید سولفوریک صنعتی که دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد نیز از روی ظاهر قابل تشخیص است.

مهم ترین نشانه با کیفیت بودن این اسید از روی درجه خلوص آن قابل تشخیص می باشد. به نوعی که بهترین اسید سولفوریک باید دارای بالاترین درجه خلوص باشد و از غلظت بسیار مناسبی برخوردار باشد.

همچنین بهترین اسید سولفوریک خالص دارای رنگ شفاف و سفیدی است و شکل ظاهری آن کریستال مانند است. این محصول بوی خاصی ندارند.

اسید سولفوریک جزو محصولات شیمیایی بسیار مهم است که به عنوان شاخص مناسب از قدرت صنعتی هر کشور مورد توجه قرار می ‌گیرد زیرا کاربرد های بسیار ویژه در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است.

بیشترین استفاده از اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی می شود زیرا این محصول دارای ویژگی هایی است که می تواند در صورت مخلوط شدن با خاک،  با آهک های نهفته در خاک واکنش داده و موجب خنثی شدن خاک می شود و به رشد بهتر محصولات  و تولیدات کشاورزی کمک می کند.  بیشترین استفاده از اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی نیز برای باغات پسته دیده می شود.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک 20 لیتری

نشانه های باکیفیت بودن اسید سولفوریک صنعتی

خرید اسید سولفوریک ۲۰ لیتری به صورت مستقیم و بی واسطه می تواند رضایت مشتریان بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد زیرا این محصول همان طور که اشاره کردیم جزو مهمترین و پرکاربردترین محصولات شیمیایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

در صنایع مختلف تهیه مواد اولیه با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در زمینه تامین مواد شیمیایی نیز توجه به درصد خلوص متفاوت آنها و همچنین نحوه بسته‌بندی مناسب می ‌تواند مورد توجه صنایع مختلف قرار بگیرد.

بسته‌بندی مناسب اسید سولفوریک در گالن های 20 لیتری دیده می شود تا مشتریان مختلف آن که کارخانه‌ های تولید کننده هستند بتوانند آن را به راحتی تهیه کرده و مورد حمل و نقل قرار دهند.  برای خرید اسید سولفوریک در گالن های ۲۰ لیتری با قیمت مناسب و کیفیت ایده آل با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *