آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش مستقیم اسید سولفوریک ارزان

فهرست مطالب

از رایج ترین و شایع ترین روش هایی که امروزه برای عرضه اسید سولفوریک ارزان توسط بسیاری از فروشندگان استفاده می شود، روش فروش مستقیم یا همان بی واسطه می باشد. در فروش مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها در زمان خرید و فروش و عرضه مستقیم از فروشنده به مصرف کننده، تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف می شود.

فروش مستقیم اسید سولفوریک ارزان

شرایط ایمنی استفاده از اسید سولفوریک

شرایط ایمنی استفاده از اسید سولفوریک اسید سولفوریک از جمله انواع مایعات با نقطه جوش فوق العاده زیاد می باشد که اغلب از گازهای خارج شده از آتشفشان ها به دست می آید. امروزه استفاده از این محصول در انواع صنعت ها برای تولید وسایل و محصولات گوناگون افزایش یافته است و از آنجایی که این نوع محصول دارای ضرر ها و خطرات فراوانی می باشد، می بایست در زمان استفاده از آن برخی از نکات ایمنی را رعایت کرد تا آسیب های احتمالی آن به حداقل برسد.

امروزه شرایط ایمنی فراوانی برای استفاده از اسید سولفوریک درجه یک از طرف تولید کنندگان این محصول مطرح شده است که باید به کلیه افراد فعال در این زمینه این شرایط به طور کامل آموزش داده شود و آنها نیز به صورت صد در صد آن را رعایت کنند. تماس این نوع اسید با چشم و پوست باعث سوختگی و آسیب های جبران ناپذیری می شود و به همین علت باید هیچ تماسی با قسمت های مختلف بدن نداشته باشد.

از جمله شرایط ایمنی استفاده از این محصول می توان به: نگهداری آن در ظرف های بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و غیره که باید به خوبی درزگیری شده باشند و دارای درب بسیار محکم باشند، اشاره کرد. همچنین پوشیدن لباس های محافظ در برابر انواع مواد اسیدی شیمیایی برای کسانی که با این مواد در تماس هستند، نگهداری آن به دو زا انواع مواد اسیدی و شیمیایی مشتعل و غیره از دیگر شرایط ایمنی برای استفاده از این محصول می باشد.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک ارزان

عرضه کنندگان اسید سولفوریک ارزان خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین عرضه کنندگان در زمینه ی عرضه اسید سولفوریک ارزان قیمت به صورت گسترده و فراگیر به فعالیت مشغول هستند. عرضه کنندگان این نوع اسید در تلاش اند تا حد امکان محصولی درجه یک و مرغوب را با قیمتی مناسب در مدت زمان کوتاه، به تمامی مشتریان و خریداران خود در سراسر کشور عرضه نمایند و رضایت کامل آنها را پس از خرید و استفاده از این محصول نیز به دست آورند.

عرضه این محصول توسط این افراد در انواع مختلف از جهت: برند و مارک، نوع کاربرد و مصرف، نوع بسته بندی، وزن و اندازه و غیره انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *