آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش ویژه اسید سولفوریک کاغذ

فهرست مطالب

این روزها کارخانجات تولید کننده انواع ورق های کاغذی از یک ماده اساسی و مهم در تولید محصولات خویش استفاده می نمایند که اسید سولفوریک نام دارد. این محصول که برخی از صنایع آن را با نام جوهر گوگرد نیز می شناسند به صورت مایع بوده و هیچ گونه رنگی ندارد. در حال حاضر فروش اسید سولفوریک کاغذ در بازار کشورمان رونق فراوانی دارد، چرا که از آن برای بی رنگ کردن کاغذ های باطله استفاده های فراوانی می نمایند.

فروش ویژه اسید سولفوریک کاغذ

آشنایی با کاربردهای شگفت انگیز اسید سولفوریک

آشنایی با کاربردهای شگفت انگیز اسید سولفوریک اسید سولفوریک در واقع یک نوع اسید بسیار قوی می باشد که با درصدهای مختلفی در بازار یافت می شود که یکی از قدرتمندترین آنها اسید سولفوریک 98% می باشد. شایان ذکر است که این ماده با هر نوع درصدی، می تواند در آب حل شده و به صورت یک مایع رقیق درآید و محلول های اسیدی تولید نماید.

این ماده در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد که در این قسمت به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • اصلی ترین کاربرد این ماده تولید کودهای شیمیایی فسفاته می باشد که در صنایع کشاورزی استفاده های بسیار زیادی داشته و آفت های بذرها و گیاهان را از بین می برد.
  • این ماده به سبب دارا بودن خاصیت خورندگی در صنعت رنگرزی نیز کاربرد فراوانی دارد.
  • در تولید کاغذهای باطله و کارتن سازی از اسید سولفوریک استفاده نموده و رنگ آنها را از بین می برند.
  • در صنایع ابریشم سازی نیز از این نوع اسید به عنوان یک عامل مهم تسهیل کننده بهره گرفته می شود.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک کاغذ

عرضه کنندگان اسید سولفوریک کاغذ اسید سولفوریک یکی از شگفت انگیزترین موادی است که تاکنون کشف شده است و کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارا می باشد. این ماده اگر در یک محیط با هوای متعادل باشد، به صورت شفاف و بی رنگ است و اگر آن را در آب حل نمایند، قابلیت خورندگی فلزات و کاغذ را پیدا می کند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که اسید سولفوریک در تصفیه آب و فاضلاب نیز نقش بسیار مهمی ایفا کرده و می تواند بسیاری از رسوبات موجود در آن را از بین برده و به عبارتی آب را از یون های مختلف پاکسازی و تصفیه نماید.
بسیاری از مراکز صنعتی بزرگ مانند پالایشگاه ها، صنایع پتروشیمی و نیروگاه ها برای تولید محصولات خود نیاز به آب بدون املاح دارند و به همین سبب اسید سولفوریک در این صنایع بسیار زیاد است.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده اسید سولفوریک شفاف کاغذ به فعالیت مشغول بوده و تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نمونه های با کیفیت و درجه یک این محصول به مشتریان خویش، رضایت خاطر آنها را جلب نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *