آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش کلی اسید سولفوریک همدان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یک ترکیب شیمیایی بسیار خورنده است که به طور کلی در آزمایشگاه ها از دی اکسید گوگرد به دست می آید. این یکی از پرکاربردترین و مورد استفاده ترین محصولات شیمیایی در جهان است زیرا در صنعت و سنتز سایر مواد شیمیایی کاربردهای فراوانی دارد. قصد خرید این ماده را در همدان دارید؟ مجموعه ما اقدام به فروش کلی اسید سولفوریک همدان نموده است.

فروش کلی اسید سولفوریک همدان

همه چیز درباره اسید سولفوریک کشاورزی

همه چیز درباره اسید سولفوریک کشاورزی مولکول اسید سولفوریک کشاورزی از هیدروژن ، اکسیژن و گوگرد تشکیل شده است ، که به صورت هرمی شکل با گوگرد در مرکز و اکسیژن در رئوس مرتب شده است. فرمول شیمیایی استاندارد اسید سولفوریک H2SO4 است ، به این معنی که دارای دو اتم هیدروژن ، یک گوگرد و چهار اکسیژن است که به صورت هرمی مرتب شده اند. اسید سولفوریک در صنعت کود بسیار مهم است. اسید سولفوریک به عنوان بخشی از اسیدها و بازهای دیگر ، در صنایع شیمیایی و پتروشیمی به طور گسترده ای استفاده می شود. این امر به ویژه در صنایع کود ، تصفیه نفت ، تصفیه فولاد و ساخت مواد منفجره ، شوینده ها و پلاستیک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین در صنعت چوب و کاغذ ، در بسیاری از فرآیندهای صنعت نساجی و تولید باتری به طور گسترده ای استفاده می شود (البته در نسبت کمی). در بسیاری از کشورها ، تجاری سازی آن تحت نظارت دقیق است ، زیرا بخشی از مواد شیمیایی است که معمولاً در ساخت کوکائین استفاده می شود.

اسید سولفوریک نیاز به مراقبت و نگهداری دارد ، زیرا تماس آن با پوست ، مخاط (از طریق استنشاق یا بلعیدن) یا با سایر قسمت های بدن بسته به غلظت اسید تماس های مکرر و کم غلظت می تواند باعث درماتیت یا حتی سرطان شود. اگرچه به خودی خود قابل اشتعال نیست ، اما در تماس با فلزات ، هیدروژن تولید می کند ، همان است. از تماس با آب باید خودداری شود ، زیرا یک واکنش بسیار گرمازا ایجاد می شود که می تواند منجر به آتش سوزی یا پاشیدن اسید شود (در صورت افزودن آب به اسید). اسید سولفوریک بسته به غلظت آن مایعی روغنی و بی رنگ است که بوی خاصی دارد. نقطه ذوب آن 10 درجه سانتی گراد ، نقطه جوش آن 337 درجه سانتی گراد و تراکم آن 1.84 گرم در سانتی متر مربع است. این ماده با آب قابل اختلاط است ، اما با توجه به اثر کم آبی بسیار زیاد آن ، بر روی مولکول های هیدروکربن (مانند ساکارز) نیز گرما تولید می کند.

قیمت روز اسید سولفوریک همدان

قیمت روز اسید سولفوریک همدان مجموعه ما محصولات خود یعنی اسید سولفوریک برای کاربرد های مختلف را در مرکز فروش خود عرضه می کند. در این مرکز محصولات با کیفیت استثنایی و قیمتی باور نکردنی توزیع می شوند. در کنار موارد ذکر شده ما امکان استفاده از روش خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریان گرامی فراهم نموده ایم. اگر به این ماده نیاز دارید کافی است با ما تماس حاصل نمایید. ما بهترین قیمت اسید سولفوریک را در برابر کیفیت بی نظیر تضمین می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *