آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک باتری | اسید موجود در باتری ماشین چیست؟

قیمت اسید سولفوریک باتری | اسید موجود در باتری ماشین چیست؟
فهرست مطالب

منظور از اسید باتری، اسیدی است که در باتری خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسید مناسب برای باتری ماشین اسید سولفوریک می‌باشد که باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  • بسیار مرغوب، صد در صد خالص
  • 30 تا 50 درصد محلول در آب
  • این اسید سولفوریک در واقع باید رقیق شده باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص رقیق کننده، با قدرت بالا آن را بدست می‌آورند؛ در نهایت از آن بعنوان اسید باتری استفاده می‌کنند.
  • pH اسید باتری تقریبا 0/8 می‌باشد. و سایر موارد از این قبیل، که موثر در انتخاب اسید سولفوریک بعنوان مناسب ترین اسید برای باتری ماشین بوده است.

قیمت اسید سولفوریک باتری بسته به میزانی که به فروش می‌رسد برای هر فروشنده نرخ متفاوتی دارد. این محصول در بسته بندی‌های چند میلی لیتری و یا بصورت گالن‌هایی با حجم بیشتر به فروش می‌رسند.

قیمت اسید سولفوریک باتری | اسید موجود در باتری ماشین چیست؟

قیمت اسید سولفوریک

قیمت اسید سولفوریک

ساخت اسید باتری که در واقع همان اسید سولفوریک می‌باشد، مراحل گوناگونی داشته تا مناسب استفاده برای باتری ماشین گردد. شرکت‌های تولیدکننده‌ی این محصول، تفاوت‌هایی در تولید و میزان فروش خود دارند که باعث تفاوت لیست قیمت آن‌ها از یکدیگر می‌شود. از این جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • میزان حجمی که از این محصول به فروش می‌رسد بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. بعنوان نمونه، این محصول در گالن‌های چند لیتری و یا بشکه‌هایی با حجم بیشتر، مطابق با مقدار نیازی که مشتریان سفارش داده‌اند، به فروش می‌رسد و از این حیث مبلغ نهایی متفاوت خواهد بود.
  • این محصول موارد مصرف متفاوت آزمایشگاهی و صنعتی داشته که خرید برای استفاده در هریک از این موارد درصد مخصوص به خود را لازم دارد.
  • گریدهای متفاوت اسید سولفوریک که در بازار بسیار مشاهده می‌گردد عبارتند از: 98% ،50% و 35%

خرید اسید سولفوریک باتری

خرید اسید سولفوریک باتری

باتری چگونه کار می‌کند؟

باتری قطعه ای است که کار آن ذخیره‌ی انرژی و تبدیل آن به برق می‌باشد. باتری‌ها در نوع، سایز، نحوه‌ی استفاده و مورد مصرف بسیار متنوع بوده و کاربردهای زیادی دارد.

نمونه‌ای از این باتری‌ها، باتری‌های الکتریکی می‌باشند که در خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها نیازمند اسید مناسب می‌باشند، که اسید سولفوریک رقیق شده همان اسید مناسب برای باتری است.

برای خرید اسید سولفوریک مورد نیاز خود، کافیست تا به سایت‌های مربوطه و معتبر مراجعه کرده و هر میزان از این محصول را با کیفیت دلخواه خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی: اسید باتری چیست؟

فروش اینترنتی اسید سولفوریک

فروش اینترنتی اسید سولفوریک

شرکت‌های معتبر بسیاری در زمینه‌ی خرید و فروش اسید سولفوریک مورد نیاز برای تمامی مصارف، از جمله اسید باتری در حال فعالیت می‌باشند.

فروش اینترنتی به میزان قابل توجهی افزایش یافته، چرا که افراد در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌ی کم، می‌توانند به راحتی با بررسی محصولات داخل سایت، خرید خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: مرکز خرید اسید سولفوریک

تمام نیاز خود از جمله، کیفیت محصول، تعداد گالن و بشکه‌ی موردنیاز، گرید مد نظر و در نهایت قیمت محصول، قیمت آب اسید باطری و غیره را انتخاب کرده و سفارش نهایی را برای ارسال آن به نمایندگان سایت اعلام نمایند.

کاربردهای اسید سولفوریک

کاربردهای اسید سولفوریک

اسید سولفوریک که جزء خطرناک‌ترین اسیدها می‌باشد، کاربردهای بسیار زیادی داشته که به تفکیک نمونه‌ای از این موارد مصرف را شرح می‌دهیم.

  1. استفاده در صنایع معدنی و فلزی، مانند استخراج سرب، روی، و سایر فلزات دیگر، استفاده در صنایع فولاد و آهن و…
  2. کودهای شیمیایی
  3. سنتز مواد شیمیایی
  4. تصفیه‌ی آب
  5. تصفیه‌ی روغن موتور و بسیاری دیگر از موارد مصرف که در اینجا به مهم ترین آن‌ها اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید: کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی

اسید به کار رفته در باتری چه نام دارد؟

اسید به کار رفته در باتری چه نام دارد؟

اسید به کار رفته در باتری، اسید سولفوریک، بدون هیچ ناخالصی می‌باشد. این اسید توسط دستگاه‌های رقیق کننده‌ی بسیار قوی، رقیق شده و سپس مناسب استفاده برای باتری خودرو می‌شود. در رابطه با فروش اسید سولفوریک مشهد بیشتر بخوانید.

این اسید به هر میزان دلخواهی که افراد نیاز داشته باشند، از بسته بندی‌های چند لیتری، تا گالن‌ها و بشکه‌هایی با حجم‌های بیشتر در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *