آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک در ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی

قیمت اسید سولفوریک در ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی
فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک در ایران ،پخش عمده ان در بازار بین المللی، اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی، تصفیه مواد نفتی، صنعت اهن و فولاد، پاک کننده مصنوعی، اسیدی کردن چاه های نفت ،صنایع کاغذسازی، روزنامه، مواد منفجره و…مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد.

سولفوریک اسید در گروه مواد خطرناک قرار دارد، گازی است بی رنگ، سمی واتش گیر و بوی ان شبیه تخم مرغ فاسد می باشد که به طور طبیعی در نفت خام، مخازن گاز طبیعی، چشمه های اب گرم واتش فشان ها وجود دارد.

اسید سولفوریک ها دارای ویژگی مهمی هستند که این ویژگی ها عبارتند از: عاملی خوب برای جذب، هزینه پایین برای نگه داری وانتقال ان، امادگی برای تشکیل سولفات های الی و دارا بودن نقطه جوش بالا. اسید سولفوریک خورنده می باشد قسمت عمده از باران اسیدی را تشکیل می دهد. اصلی ترین کاربرد اسید سولفوریک در کودهای شیمیایی است که حدود ۶۰ درصد در بخش کشاوزی و ۲۰درصد در بخش شوینده ها را در بازار به خود اختصاص داده است.

قیمت اسید سولفوریک در ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی

قیمت اسید سولفوریک در ایران

قیمت اسید سولفوریک در ایرانقیمت اسید سولفوریک در ایران به دلیل وجود پتروشیمی های متعدد در کشور ایران و تولید میزان زیاد گوگرد قیمت اسید سولفوریک ایرانی درجه یک در ایران نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است.

در صنایع داخلی نیاز به واردات اسید سولفوریک نداریم وبرای خرید اسید سولفوریک نیاز به مجوز دارید ودر غیر اینصورت بفروش نمی رسد.

خواص اسید سولفوریک ایرانی را می توان به عوامل زیر اشاره کرد :به خوبی در آب حل می شود ،مایعی بی رنگ، با نقطه جوش بالا و گرانروی زیاد است، این ترکیب ماده شیمیایی خورنده و بسیار واکنش دهنده است . شما می توانید هم اکنون  برای خرید اسید سولفوریک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وبا معتبرترین برند از طریق تلگرام و یا سایت  سفارش دهید و خریداری کنید.

خاصیت اسید سولفوریک ایرانی

خاصیت اسید سولفوریک ایرانیخاصیت اسید سولفوریک ایرانی در این است که اسید معدنی بسیار قوی است این اسید باهر درصدی در آب حل می شود و در گذشته به جوهر گوگرد معروف بوده است.

تاریخچه اسید سولفوریک برمی گردد به قرن نهم که توسط شیمی دان ایرانی به نام زکریا رازی کشف شده است که این دانشمند با تقطیر کانی های سولفات آهن به سولفات مس این اسید را بدست آورده است، و از کاربرد اسید سولفوریک این است که جز مواد شیمایی پر استفاده قرار دارد این ماده در واکنش شیمیایی و فرایند تولید سایر ترکیبات کاربرد فراوانی دارد .

نکات ایمنی اسید سولفوریک، نوشیدن ان باعث آسیب های شدید دهانی می شود، تنفسان بسیار خطرناک است و باعث آسیب جدی و جبران ناپذیری می شود و در تماس با چشم ها موجب سوزش و یا حتی زخم می شود پس در استفاده از ان نکات بهداشتی را رعایت فرمایید.

نمایندگی پخش اسید سولفوریک در سراسر ایران

نمایندگی پخش اسید سولفوریک در سراسر ایراننمایندگی پخش اسید سولفوریک در سراسر ایران و درشهر های مختلف درحال کار و فعالیت هستند از جمله این شرکت ها و کارخانه جات فعال در تولید اسید سولفوریک می توان شرکت شاهین روی سپاهان، شرکت اکسید روی شکوهیه قم، شرکت سپید روی قم و شرکت کیمیا بارس شایانکار و….معرفی کرد.

اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد در جهان محسوب می شود خرید این مواد به دلیل کاربرد های متفاوت و زیادی که دارد برای برخی افراد بسیار مهم و ویژه تلقی می شود ،شما برای خرید بهتر و هزینه ی مناسب تر می توانید به سایت مورد نظر هر شرکت مراجعه فرمایید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

پخش عمده اسید سولفوریک ایرانی در بازار بین المللی

پخش عمده اسید سولفوریک ایرانی در بازار بین المللیپخش عمده اسید سولفوریک ایرانی در بازار بین المللی نقش بسزایی دارد، در ایران موارد مصرف اسید سولفوریک متفاوت با برآورد های جهانی می باشد. در بررسی از بازار های کشور همسایه نشان می دهد که صادرات اسید سولفوریک در ایران به کشورهای همسایه مانند هند پاکستان عراق ترکیه ….با واردات سالانه میلیون تن کود کشاورزی، می تواند بازار خوب و هدف مند را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

فروش اسید سولفوریک در ایران با غلظت ۹۸ درصد صورت می گیرد به دلیل اینکه اسید سولفوریک ۹۸ درصد دارای پایداری بالاتری جهت نگه داری هستند و راحت تر می توان از ان استفاده کرد چون عمر طولانی تری دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *