آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک در بازار | تولیدی انواع آن در مشهد

قیمت اسیدسولفوریک در بازار
فهرست مطالب

اسید سولفوریک از جمله مواد معدنی و شیمیایی است که توسط زکریای رازی شیمیدان ایرانی در قرن نهم هجری کشف گردیده است. این اسید، از اسیدهای معدنی بسیار قوی وجز اسیدهای خطرناک محسوب می گردد. این اسید با هر درصد در آب حل می گردد و در گذشته با نام جوهر گوگرد شناخته می شده است. نقطه جوش اسید سولفوریک بسیار بالاست و داران گران روی بالایی می باشد.

امروزه عمده ترین استفاده از این ماده شیمیایی در تولید انواع کودهای شیمیایی، استخراج فلزات، تصفیه و پاکسازی پساب های صنعتی، سنتزهای شیمیایی، تولید ابریشم مصنوعی، تولید فیلم های عکاسی، صنعت کاغذ و مقوا سازی و پلایشگاه های نفت می باشد. با توجه به صنعتی بودن بسیاری از شهرهای کشور ما، این ماده شیمیایی در ایران بسیار پرکاربرد است و تولیدی انواع آن در مشهد و سایر شهرها فعال است. برای استعلام قیمت اسید سولفوریک در بازار می توان از طریق نمایندگی ها و مراکز فروشگاهی آنلاین اقدام نمود.

قیمت اسید سولفوریک در بازار | تولیدی انواع آن در مشهد

توزیع کننده اسید سولفوریک مرغوب در سراسر کشور

توزیع کننده اسید سولفوریک مرغوب در سراسر کشوراسید سولفوریک توسط صنعتگران در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. توزیع کننده اسید سولفوریک مرغوب در سراسر کشور بسیار متعدد هستند. مراکز فروش مواد شیمیایی و صنعتی، نمایندگی های کارخانجات تولیدی و همچنین وب سایت های فروش مواد معدنی و شیمیایی از جمله آرسیان کو این محصول را در سطح وسیع پخش و توزیع می نمایند. دسترسی آسان  و مستقیم تمامی صنعتگران به این محصول فراهم نمی باشد. به همین جهت در سالهای اخیر توزیع و فروش اینترنتی این محصول رواج بسیاری یافته است و مورد استقبال قرار گرفته است.

واردات اسید سولفوریک به ایران

واردات اسید سولفوریک به ایراناسید سولفوریک به واسطه کاربردهای متعدد در صنایع مختلف در کشور ما بسیار پر تقاضا است. این ماده شیمیایی در ساخت کودهای شیمیایی کشاورزی، صنعت چرم سازی، تصفیه پساب ها، استخراج فلزات، صنایع غذایی مانند چیبس میوه، پالایشگاه های نفت و بسیاری از صنایع دیگر به کار برده می شود. به همین دلیل واردات اسید سولفوریک به ایران طی سالهای اخیر افزایش یافته است.

مراکز بازرگانی، پس از اطمینان از کیفیت این محصول اقدام به خریداری آنها از کشورهای مبدأ می نمایند و پس از طی مراحل قانونی، این ماده شیمیایی پرکاربرد از طریق گمرکات قانونی وارد کشور می شود و ارائه می گردد. قیمت اسید سولفوریک در بازار داخلی متأثر از بازارهای جهانی است و ممکن است هر ساله با نوساناتی روبرو باشد. 

سفارش اسید سولفوریک به قیمت تولید

سفارش اسید سولفوریک به قیمت تولیداگر تصمیم به خرید اسید سولفوریک دارید برای سفارش اسید سولفوریک به قیمت تولید می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر عرضه این محصول مراجعه نمایید. طی سالهای اخیر انواع مواد شیمیایی و ترکیبات مورد استفاده در صنایع از طریق وب سایت های فروشگاهی معتبر نیز صورت می پذیرد. در این سایت های فروشگاهی خریداران می توانند علاوه بر مشاهده اطلاعات جزئی و کامل محصول مورد نظر و کسب مشاوره رایگان، از تخفیف خرید اسید سولفوریک نیز برخوردار شوند و خریدی بهینه، مطمئن و تضمین شده را تجریه نمایند.

ارائه کننده اسید سولفوریک به بازار های جهانی

ارائه کننده اسید سولفوریک به بازار های جهانیمراکز و شرکت ها و برندهای مختلف در سراسر جهان ارائه کننده اسید سولفوریک به بازارهای جهانی هستند. با توجه به کاربرد فراوان این ماده شیمیایی در صنایع مختلف از کشاورزی گرفته تا تولید چرم و رنگ سازی این محصول در بازارهای جهانی از خریداران بسیار زیادی برخوردار است. پخش عمده اسید سولفوریک در کشورهای مختلف جهان توسط مراکز مجاز و نمایندگی ها و مراکز بازرگانی صورت می پذیرد و صنعتگران مهم ترین خریداران این محصول هستند.

تولیدی انواع اسید سولفوریک در مشهد

تولیدی انواع اسید سولفوریک در مشهدتولید کننده اسید سولفوریک در کشور ما متعدد هستند و شرکت های معتبر بسیاری این ماده شیمیایی پرکاربرد را تولید می نمایند. خط تولید اسید سولفوریک در شهرهایی چون مشهد، تهران، اصفهان و مرکزی مشغول به فعالیت می باشد. تولیدی انواع اسید سولفوریک در مشهد به صورت وسیع و با کیفیت بسیار بالا در حال فعالیت می باشد. در شرکت های تولیدی  این شهر صنعتی این ماده شیمیایی با کیفیت بسیار مرغوب تولید می گردد و به تمامی کشور ارائه می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *