آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا برای برند های مختلف

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی است که در بسیاری از موارد از جمله  صنعت کشاورزی،صنعت نفت و صنعت داروسازی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد فراوانی دارد. قیمت اسید سولفوریک در بورس کالابا توجه به نوع برند آن هاو کیفیت آن متفاوت و متغیر می باشد.برای خرید آن نمی توان قیمت ثابتی را با توجه به نوسانات اخیر در نظر گرفت و قیمت ثابتی ندارد اما قیمت آن با توجه به چگالی بودن آن محاسبه می شود هرچقدر این ماده غلیظ تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا برای برند های مختلف

قیمت هر لیتر اسید سولفوریک در بورس

قیمت هر لیتر اسید سولفوریک در بورسیکی از پر کاربردترین اسید های  مورد نیاز که کاربردهای فراوانی دارد اسید سولفوریک می باشد که بسیاری از کارخانه جات به تولید این ماده شیمیایی می پردازند و آن رابا غلظت و حجم های متفاوت به بازار عرضه می کنند. به طور کلی قیمت  هرلیتر اسید سولفوریک  در بورس متغیر می باشد .قیمت اسید سولفوریک به عوامل زیادی از جمله درصد خالصی آن نوع آن مثل اسید سولفوریک 98 درصد  و … بستگی دارد که با توجه به این که این اسید یکی از پرفروش ترین نوع اسید در جهان می باشد و با توجه به نوسانات ارزی کشور ها نرخ ثابتی  برای آن تعیین نشده است.

خرید اسید سولفوریک از بورس

خرید اسید سولفوریک از بورس برای خرید اسید سولفوریک روش های متعددی وجود دارد که برای مشتریان  در نظر  گرفته شده است  برای خرید به صرفه می توان  به نمایندگی های فروش، فروشگاه های آنلاین وکارخانه ها برای خرید اسید سولفوریک مراجعه نمود. در سراسر ایران نمایندگی های بسیاری وجود دارد که اگر شما خریدار اسید سولفوریک با کیفیت هستید  می توانید به آن ها مراجعه کنید و خریدی با اطمینان انجام دهید.روشی دیگر مراجعه به سایت های معتبر برای خرید اسید سولفوریک می باشد.

تولید کننده بهترین اسید سولفوریک صنعتی و کشاروزی

تولید کننده بهترین اسید سولفوریک صنعتی و کشاروزیدر کشورما با توجه به پیشرفت آن و روش های نوین تولید کنندگان بسیاری را در زمینه اسیدسولفوریک صنعتی و کشاورزی دارد که در سراسر کشور فعالیت دارند.شرکت های تولید کننده بسیاری در ایران وجود دارد که تولید کننده بهترین نوع اسید سولفوریک می باشند نام یکی از آن ها آرسیان کو می باشد که با توجه به نیاز  و درخواست مشتریان  با قیمت مناسب آن را در بازار عرضه می کنند.اسید سولفوریک کشاورزی باعث می شود درختان بتوانند بهتر مواد غذایی را از خاک جذب کنند.اسید سولفوریک صنعتی هم نیز کاربرد زیاد آن می توان به جداسازی مس، تصفیه مواد نفتی و استخراج آلومینیوم اشاره نمود.

محل فروش اسید سولفوریک ارزان قیمت

محل فروش اسید سولفوریک ارزان قیمتدر بسیاری از شهرهای  ایران  فروش اسید سولفوریک با قیمت ارزان انجام می شود که به شهر های اصفهان،گرگان ،مشهد می توان اشاره نمود.در بسته بندی های مختلف عرضه می شوند و با توجه به نیاز مشتریان در بسته هایی با وزن متفاوت و با توجه به نوع آن که به دو صورت پودری و مایع وجود دارد بسته بندی می شوند. با مراجعه به درب کارخانه اسید سولفوریک در هر شهر مشتریان می توانند  خریدی مناسب و به صرفه  انجام دهند.

فروش عمده اسید سولفوریک در غلظت های سفارشی

فروش عمده اسید سولفوریک در غلظت های سفارشیبا توجه به کاربرد فراوان این ماده شیمیایی فروش بسیار خوبی را در کشور و جهان داراست به همیت علت با توجه به نیاز های مشتریان به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد. اسید سولفوریک رقیق با توجه به کاربرد آن میزان درصد پایین تری خالصی دارد به همین دلیل کارخانه ها آن رابه صورت عمده به مشتریان عرضه و به فروش می رسانند نوع دیگر آن اسید سولفوریک غلیظ می باشد که تفاوت این دو در درصد خلوص آن ها است. با مراجعه به سایت های فروش اسید سولفوریک نیز می توان با غلظت های سفارشی و مورد نیاز آن را خریداری نمود.

تامین کننده اسید سولفوریک برای کاربرد های مختلف

تامین کننده اسید سولفوریک برای کاربرد های مختلفکارخانه  های زیادی با پیشرفت علم و صنعت در ایران وجود دارد که تامین کننده های بزرگ این ماده شیمیایی پر کاربرد می باشند .برند های مختلفی با نام های متفاوت وجود دارد  از شرکت هایی که نام درخشانی را در حوزه تولید اسیدسولفوریک دارند می توان به چند نمونه به نام های

  • الماس شیمی
  • پارس شیمی
  • اسید شیمی زنجان

اشاره نمود که با توجه به نیاز و کاربرد مشتریان آن رابه بازار عرضه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *