آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک صنعتی | بهترین برند آن در بازار ایران

فهرست مطالب

از جمله پرکاربرد ترین مواد شیمیایی در دنیا و ایران اسید سولفوریک است. که درصنعت کاربرد بسیار زیادی دارد لذا قیمت اسید سولفوریک صنعتی و دانستن بهترین برند آن در بازار ایران از جمله مواردی است که  خیلی از اهالی فعال در صنایع مختلف به دنبال آن هستند تا بتوانند از این ماده صنعتی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و بیشترین سود را ببرند.

فرمول شیمیایی اسید سولفوریک H2SO4 است. همانطور که گفته شد اسیدسولفوریک در صنعت موارد استفاده زیادی دارد که از جمله آنها تولید کود های شیمیایی است. و مخصوصاً کود شیمیایی فسفات از جمله کود هایی است که توسط اسید سولفوریک تهیه می‌شود و در کشاورزی جای جای جهان از جمله ایران کاربرد بسیاری دارد. علاوه بر این مواد منفجره هم از اسید سولفوریک تولید می شود. 

دو نوع اسید سولفوریک تولید می شود که عبارتند از:

  • رقیق
  • غلیظ

قیمت اسید سولفوریک صنعتی ارزان

قوی ترین اسید

پارامترهای مختلفی در قیمت اسید سولفوریک صنعتی دخالت دارد و قیمت آن وابسته به این موارد است. درصد زیادی از اسید سولفوریک که در ایران و جهان تولید می شود توسط تولید کنندگان صنعتی که در صنعت های مختلف فعالیت می کنند خریداری می‌شود. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت اسید سولفوریک صنعتی ارزان و خریداری آن توصیه می شود با متخصصان که در این حوزه فعالیت دارند مشورت بفرمایید تا بتوانید با استفاده از اطلاعاتی کامل و دقیق این محصول را با کیفیت بالالا و قیمتی مناسب تهیه کنید.

ازطرف دیگر پیشرفت‌های تکنولوژی باعث شده است که سایت های اینترنتی نیاز به فروش محصولات مختلف از جمله اسید سولفوریک را روی بیاورند لذا پیشنهاد می‌شود به این سایت ها هم توجه کنید زیرا از آن ها می توانید به اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

بهترین برند اسید سولفوریک صنعتی ایرانی در بازار

بهترین اسید سولفوریک غلیظ

تجارت اسید سولفوریک صنعتی در بازارهای مختلف جهان رونق زیادی داشته و دارد و تولید و فروش اسید سولفوریک صنعتی از جمله‌ی تجارت های پرسود در بازار های مختلف جهان است که حتی خیلی از اشخاص در جهان به صادرات اسید سولفوریک صنعتی نیز روی می آورند. بهترین برند اسید سولفوریک صنعتی ایرانی در بازار صنایع مس ایران است که یکی از بزرگترین برند های تولید کننده اسید سولفوریک صنعتی در داخل کشور عزیزمان ایران می باشد این شرکت از سال ۱۳۸۶ خورشیدی به تولید اسید سولفوریک صنعتی روی می آورد و بخش عمده ای از مصرف داخلی کشور از این ماده را تولید می کند.

علاوه بر این کیمیا اسید تهران نیز از جمله شرکت های شاخص در زمینه پخش و تولید اسید سولفوریک صنعتی در کشور عزیزمان ایران می باشد.

مقدار اسید سولفوریک صنعتی که توسط صنعتگران مختلف در کشور مصرف می شود به صورت دقیق قابل اندازه گیری نیست اما به طور تقریبی می توان گفت نزدیک و ۸۰۰ هزار تن از اسید سولفوریک هر سال در صنایع مختلف در کشور عزیزمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

خردار عمده اسید سولفوریک صنعتی

اسید سولفوریک عمده شفاف غلیظ

خریدار عمده اسید سولفوریک صنعتی در بازارهای کشور اشخاص فعال در حوزه های مختلف هستند. و با توجه به مصارف بالایی که برای این ماده وجود دارد خیلی ها به دنبال قیمت عمده اسید سولفوریک صنعتی هستند زیرا خرید عمده می تواند قیمت تمام شده کمتری را برای آن‌ ها داشته باشد و این یعنی سود بیشتر.

قیمت اسید سولفوریک صنعتی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله مواد اولیه استفاده شده در این ماده و همچنین مقدار غلظت و خلوص اسید سولفوریک.

نوسانات بی‌شماری که این روزها در بازار کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت اسید سولفوریک نیز نوسان زیادی داشته باشد.

برترین تولید کننده اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک 98 درصد

برترین تولید کننده اسید سولفوریک در ایران، صنایع مس ایران است. این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از بهترین و پر مصرف ترین اسید سولفوریک تولید داخل را به دست صنعتگران مختلف در حوزه های مختلف صنعت کشور می رساند.

مرکز فروش ارزان ترین اسید سولفوریک صنعتی

فروش آنلاین اسید سولفوریک آزمایشگاهی

مراکز مختلفی در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی فعالیت می‌کنند. برای اطلاع بیشتر از مرکز فروش ارزان ترین اسید سولفوریک صنعتی در کشور با متخصصان در این حوزه مشورت نمایید تا بتوانید اسید سولفوریک صنعتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *