آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک غلیظ | توزیع و پخش آن در سراسر کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از قوی ترین اسید های موجود در صنایع شیمیایی و پتروشیمی می باشد. کارخانجات تولید اسید سولفوریک، این اسید را در غلظت های متفاوت تهیه می کنند که بالاترین درصد غلظت آن ها به بیش از 90 درصد می رسد. اسید هایی که غلظت آن ها بالای 90 درصد می باشد را اسید سولفوریک غلیظ می گویند. قیمت اسید سولفوریک غلیظ را بسته به شدت غلظت آن تعیین می کنند و پس از تعیین قیمت، به توزیع و پخش آن در سراسر کشور می پردازند.

قیمت اسید سولفوریک غلیظ | توزیع و پخش آن در سراسر کشور

قیمت اسید سولفوریک غلیظ ارزان

قیمت اسید سولفوریک غلیظ ارزان قیمت اسید سولفوریک غلیظ ارزان نیست و علت آن نیز در صد بالای غلظت  آن است که به مراتب گران تر از اسید سولفوریک های رقیق و با درصد پایین تر می باشد.
به به طور كلي مراكزی هستند كه می توان اسید سولفوریک را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار از آن تهیه و خرید کرد که این مراکز، همان مراکز پخش عمده محصولات شیمیایی از جمله انواع اسید می باشند. در این مراکز، فروش اسید به صورت فله می باشد، و اگر به دنبال اسیدسولفوریک ارزان ولی با حجم بالایی هستید می توانید به این مراکز، مراجعه کنید.

تفاوت اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق

تفاوت اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق تفاوت اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق مربوط به غلظت آن ها می باشد که عموما اسید سولفوریک های با غلظت 90 درصد به بالا را اسید سولفوریک غلیظ و سولفوریک اسید های با غلظت 50درصد به بالا را اسید سولفوریک رقیق می گویند.
کارخانجات تولید سولفوریک اسید به طور کلی به تولید اسید 98 در صد می پردازند چرا که اسید با این غلظت، دوام و پایداری بیشتری دارد.این کارخانجات برای تهیه اسید رقیق، بعد از تولید اسید سولفوریک غلیظ، به میزان از پیش تعیین شده ای آب را به صورت آرام آرام به آن اضافه می کنند و آن را به اسید رقیق با در صد های زیر 90 درصد تبدیل می کنند.

کاربرد و خطرات اسید سولفوریک غلیظ

کاربرد و خطرات اسید سولفوریک غلیظکاربرد و خطرات اسید سولفوریک غلیظ بسیار زیادند. همان قدر که این اسید می تواند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد، به همان اندازه نیز ممکن است خطر ساز باشد که ما در زیر به برخی کاربرد ها و مزیت های استفاده از این اسید و همچنین به برخی از خطرات آن اشاره خواهیم کرد.در ابتدا، کاربرد اسید سولفوریک غلیظ و رقیق را خدمتتان عرض می کنیم که از جمله آن ها موارد زیر می باشند:

  • استفاده از اسید در تهیه کود های شیمیایی برای زمین های کشاورزی

  • استفاده در صنایع شیمیایی همچون تولید حشره کش ها، تولید دستمال کاغذی و تهیه فیلم های عکاسی

  • استفاده از آن جهت استخراج برخی فلزات

 

خطرات استفاده از اسید سولفوریک:

توجه به این نکته ضروریست که اگر در حین استفاده از اسید سولفوریک تمامی جوانب احتیاط و ایمنی را رعایت کنید به هیچ وجه این اسید نمی تواند برای شما خطر آفرین باشد اما اگر بی دقتی کرده و بدون رعایت ایمنی لازم بخواهید از آن استفاده کنید باید بگوییم که خطر در کمین شماست.
این اسید، قوی ترین اسید موجود در بازار است و می توان گفت قوی ترین سم است. اسید سولفوریک خاصیت خورندگی بالایی دارد و کافیست یک قطره از آن به پوست بدن برخورد کند تا آن قسمت از بدن شما را به طور کلی نابود کند و سوختگی شدید ایجاد کند.
بخاری که از اسید خارج می شود اگر با چشم و دهان شما تماس برقرار کند موجب ایجاد التهاب، خارش و سوختگی آن ناحیه می شود. پس فراموش نکنید که اول ایمنی، بعد کار.

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشور های همسایه

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشور های همسایهدر طی چند سال اخیر، کارخانجات تولید اسید سولفوریک ایران با استفاده از بهترین ابزار ها و بروز ترین تکنولوژی ها توانسته اند اسید سولفوریک با درصد بالای 90 یا همان اسید سولفوریک غلیظ را تولید کنند.
از آن جایی که پیشرفت ایران در این زمینه طی سال های اخیر به صورت چشم گیری افزایش یافته، امکان صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی برای ایران فراهم شده است و ایران را به بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان اسید سولفوریک غلیظ در جهان، تبدیل کرده است.

توزیع و پخش انواع اسید سولفوریک به سراسر کشور

توزیع و پخش انواع اسید سولفوریک به سراسر کشور توزیع و پخش انواع اسید سولفوریک به سراسر کشور از طریق کمپانی ها و نمایندگی های فروش کارخانجات تولید کننده و همچنین از طریق فروشگاه های محصولات شیمیایی،  امکان پذیر است.سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش محصولات شیمیایی مانند اسید سولفوریک غلیظ و رقیق نیز می توانند گزینه مناسبی برای تهیه و خرید انواع اسید برای خریداران آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *