آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک فله | مزایا و معایب آن هنگام استفاده

قیمت اسید سولفوریک فله | مزایا و معایب آن هنگام استفاده
فهرست مطالب

اسید سولفوریک ار جمله مواد شیمیای پر مصرف و پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد که در بازار و در مراکز فروش خاصی همچون نمایندگی ها و عمده فروشی ها به مشتریان، عرضه می شود. قیمت اسید سولفوریک فله در مقایسه با قیمت اسید سولفوریکی که به صورت خرد و جزئی به فروش می رسند بسیار کمتر است. خریداران انواع اسید سولفوریک ها باید به مزایا و معایب آن هنگام استفاده، واقف باشند. تا هم بتوانند از این ماده در صنعت خود نهایت استفاده را ببرند و هم بتوانند از خطرات احتمالی که ممکن است حین استفاده از آن ها به وجود بیاید، جلوگیری کنند.

قیمت اسید سولفوریک فله | مزایا و معایب آن هنگام استفاده

قیمت اسید سولفوریک فله ارزان

قیمت اسید سولفوریک فله ارزانقیمت اسید سولفوریک فله ارزان تر از قیمت آن در فروشگاه ها ی محصولات شیمیایی ست به همین دلیل، عموم کارخانه جات و صنایعی که برای تهیه محصولات خود به میزان قابل توجهی اسید سولفوریک نیاز دارند، خرید اسید سولفوریک فله را ترجیح می دهند. بازار اسید سولفوریک فله نیز از جمله بازار های پر رونق در زمینه خرید و فروش محصولات شیمیایی می باشد که علت آن نیز فروش حجم زیادی از اسیدسولفوریک با کمترین قیمت ها می باشد.

تجارت اسید سولفوریک فله در بازار ایران

تجارت اسید سولفوریک فله در بازار ایرانتجارت اسید سولفوریک فله در بازار ایران می تواند یک تجارت پر سود و به صرفه باشد. با توجه به اینکه کارخانجات تولید سولفوریک اسید در ایران، طی سال های اخیر موفق به تولید اسید سولفوریک های با غلظت بالای 90 در صد شده اند، توانسته اند نام خود را در رنکینگ رتبه بندی کارخانجات تولید اسید سولفوریک به مراتب بالا صعود دهند. از این رو این موفقیت که ناشی از کیفیت و مرغوبیت بالای اسید سولفوریک های تولیدی ایران می باشد می تواند فرصت مناسبی باشد تا افراد خبره و کاربلد به تجارت این محصول هم در بازار ایران و هر در بازار های جهانی، بپردازند.

مزایا و معایب استفاده از اسید سولفوریک فله

مزایا و معایب استفاده از اسید سولفوریک فلهاسید سولفوریک در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارد اما در کنار مزیت های فراوانی که دارد به دلیل اسیدی بودن، به عنوان یک ماده سمی هم محسوب می شود. فروش اسید سولفوریک در ایران به دو صورت فله ای و خرد انجام می گیرد. شاید در نظر غالب افراد، خرید هر نوع کالایی از عمده فروشی ها، بهتر و به صرفه تر باشد اما متاسفانه همیشه هم این گونه نیست. از این رو جهت آگاهی بخشی به شما همراهان در این زمینه در ادامه به برخی از مزایا و معایب استفاده از اسید سولفوریک فله اشاره خواهیم کرد:

مزایای استفاده از اسید سولفوریک فله:

خرید با قیمت مناسب

امکان خرید به میزان خیلی زیاد

معایب استفاده از اسید سولفوریک فله:

وقتی که ماده در حجم زیاد به فروش می رسد، امکان افزودن ناخالصی های غیر مفید در آن مواد، توسط فروشندگان وجود دارد و ممکن است اگر یک بطری اسید سولفوریک خریداری شده است، تنها 60 در صد آن اسید سولفوریک باشد و مابقی آن هر ماده دیگر باشد تا وزن کاذب به بطری مورد نظر بدهد.

اسید سولفوریک هایی که به صورت فله به فروش می رسند ممکن است به مدت زیادی مانده باشند و تاریخ مصرف شان از حد استاندارد گذشته باشد.

صادارت اسید سولفوریک فله به اروپا

صادارت اسید سولفوریک فله به اروپادر کشور ایران، سالانه  به میزان قابل توجهی اسید سولفوریک در کارخانه جات و شرکت های صنایع پتروشیمی و نفت تولید و روانه بازار می شوند. اسید سولفوریک هایی که در گذشته در ایران تولید می شدند از غلظت پایینی برخوردار بودند اما کارخانجات تولید اسید سولفوریک طی سال های اخیر توانسته اند با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها و با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها، بر میزان غلظت اسید سولفوریک ها بیفزایند به طوری که امروز، غلظت سولفوریک اسید تولید ایران بالای 90 درصد می باشد از همین رو میزان صادرات اسید سولفوریک فله به اروپا و خاور میانه نیز به نسبت سال های قبل، سیر صعودی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *