آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه | جدید ترین برند تولید شده آن در جهان

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه | جدید ترین برند تولید شده آن در جهان
فهرست مطالب

از جمله مواد شیمیایی پر استفاده در صنایع مختلف، و قوی ترین اسید موجود در جهان، اسید سولفوریک می باشد. از اسید سولفوریک در واکنش های مختلف شیمیایی جهت ترکیب مواد مختلف و ساختن یک ماده جدید، استفاده می شود. کاربرد دیگری که اسید سولفوریک دارد این است که از آن در تهیه انواع کود شیمیایی، جهت تصفیه پالایشگاه های نفت و استخراج فلزات نیز استفاده می شود. یکی از کارخانه هایی که سالانه هزاران تن از این اسید را تولید می کند، کارخانه مس سرچشمه می باشد. قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه با توجه به وضع بازار جهانی تعیین می شود.

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه | جدید ترین برند تولید شده آن در جهان

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه ارزان

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه ارزان

قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه ارزان است و دلیل این امر آن است که سالانه چندین تن از این محصول در این شرکت  تولید می شود. اما هر چه بر غلظت اسید سولفوریک ها افزوده شود، بر میزان قیمت آن نیز افزوده خواهد شد. اسید سولفوریک های مس سرچشمه برای کاربرد های خاصی تولید می شوند و انواع مختلفی دارند از جمله انواع اسید سولفوریک های تولید شده در شرکت مس سرچشمه موارد زیر می باشند:

  1. اسید سولفوریک صنعتی
  2. اسید سولفوریک کشاورزی
  3. اسید سولفوریک آزمایشگاهی
  4.  اسید سولفوریک باتری

نوع اسید سولفوریک ها نیز عامل مهمی در قیمت گذاری آن ها می باشند.

تخفیف خرید اسید سولفوریک مس سرچشمه

تخفیف خرید اسید سولفوریک مس سرچشمه

در برخی مراکز فروش اسید سولفوریک با غلظت های مختلف، به دلیل اینکه میزان تولید این محصول بسیار زیاد است و از انواع آن به فراوانی یافت می شود، ارائه تخفیف خرید اسید سولفوریک مس سرچشمه  به مشتریان فراهم است. اما در بعضی از مراکز، قیمت گذاری اسیدسولفوریک به شرایط خاصی بستگی دارد و ارائه تخفیف برای فروش آن به صرفه نخواهد بود و تولید کنندگان و فروشندگان از این کار، امتناع می کنند.

جدید ترین برند تولید شده اسید سولفوریک مس سرچشمه در جهان

از آن جایی که اسید سولفوریک ها در صنایع مختلف از اهمیت خاصی برخوردارند، بر همین اساس، کشور های مختلفی در سطح جهان هستند که کارحانه های تولید اسید سولفوریک را در شهر های مختلف خود، راه اندازی کرده اند. از همین رو، میزان تولید انواع اسید با غلظت های مختلف و در اوزان متنوع، در سطح جهان نیز بسار بالاست و در نتیجه  تقریبا در همه جای جهان و همه کشور ها، به میزان قابل توجهی از این محصول، خرید و فروش می شود. از جمله شرکت های توانمند در حوزه صنعت شیمیایی در ایران و جهان، کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه می باشد. این کارخانه که از جمله کارخانه های تازه وارد در صنعت شیمیایی کشور می باشد، با بهره گیری از بهترین دستگاه ها  و متخصص ترین نیروه ها در زمینه صنایع شیمی و پتروشیمی، توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار ایران و جهان، عرضه کند.

خط تولید اسید سولفوریک مس سرچشمه، سالانه با تولید هزاران تن از این اسید، این شرکت را  در صدر شرکت های داخلی تولید کننده اسید سولفوریک قرار داده است. جدید ترین برند تولید شده اسید سولفوریک مس سرچشمه در جهان، مربوط به اسید سولفوریک های بالای 90 درصد می باشد که از غلظت بسیار بالایی برخوردارند و طبیعتا به دلیل اسیدی بودن، بسیار خطرناک هستند و تمامی صنایع استفاده کننده از این اسید، در حین استفاده از این ماده شیمیایی باید نکات ایمنی را به طور جد رعایت کنند و هشدار های ارائه شده در رابطه با این محصول را جدی بگیرند.

مرکز خرید اسید سولفوریک مس سرچشمه در تهران

پالایشگاه های شرکت نفت و پتروشیمی و شرکت مس سر چشمه از جمله مراکز تولید و توزیع اسید سولفوریک در وزن ها و غلظت های مختلف محسوب می شوند. یکی دیگر از مراکز فروش اسید سولفوریک که نماینده فروش اسید سولفوریک مس سرچشمه می باشد، مرکز خرید اسید سولفوریک مس سرچشمه در تهران می باشد. صنایع و کارخانجات مختلف می توانند با مراجعه به این مراکز از بهترین  و با کیفیت ترین انواع اسید سولفوریک را خریداری کنند. شرکت ارسیان کو نیز به سفارش مشتریان جهت خرید از کارخانه مس سرچشمه، اسید سولفوریک مشتریان خود را تامین می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *