آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک پارس در سال جاری

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک پارس بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن مشخص می شود هر چه اسید مرغوب تر باشد مسلما قیمت آن بیشتر می باشد. و بالعکس.

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع معدنی و فلزی

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع معدنی و فلزی

کاربرد اسید سولفوریک در استخراج اورانیوم و انادیوم کاربرد بسیاری زیادی دارد. در حدود سال درصد بالایی از اسید سولفوریک تولید شده در کل جهان در استخراج اورانیوم و متعاقب آن و انادیوم استفاده می شد.

پس محدودیت های بین المللی برای استفاده از انرژی هسته ای میزان استفاده از اسید سولفوریک در استخراج اورانیوم کمتر شد.کاربرد سولفوریک اسید در صنایع فولاد و آهن بسیار چشم گیر می باشد.

یکی از مهمترین کاربردهای سولفوریک اسید در صنایع فولاد است. این ماده در دو فرآیند در صنایع فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از اسید سولفوریک در بازیافت گازهای محتوی آمونیاک استفاده می‌شود که منجر به تولید سولفات آمونیوم می‌شود. استفاده از اسید سولفوریک در فرایند رسوب گذاری استفاده می شود.

برای معادن رسوبی بسیار مفید می باشد همچنین کاربرد سولفوریک اسید در سایر صنایع معدنی بسیار سرشار می باشد. به طوری که اسید سولفوریک در سایر صنایع معدنی نیز کاربرد بسیاری دارد.

از این ماده در استخراج طلا و مس و تغلیظ آن ها و جدا سازی این فلزات از کانی های آن ها استفاده می شود.
اسید سولفوریک همچنین در تولید سولفات مس و یا همان کات کبود، سولفات نیکل، انواع سولفات‌های آهن مانند زاج سبز و زاج سفید، سولفات سدیم و … کاربرد بسیاری دارد.

می توان به کاربرد اسید سولفوریک در استخراج فلزات مس، سرب و روی اشاره کرد. از اسید سولفوریک در استخراج کانی ها حاوی فلز مس، روی و سرب و جداسازی آن ها از کانی استفاده می شود.

فرآیند هیدرو متالورژی استخراج مس دومین روش فراگیر فرآوری مس از کانی‌های معدنی حاوی مس است که به دلیل مقرون به صرفه بودن هر روز جایگاه بیشتری در تولید فلز مس پیدا می‌کند.

در روش هیدرو متالورژی استخراج مس، از اسید سولفوریک استفاده می‌شود.

خرید ارزان اسید سولفوریک پارس از نمایندگی ها

خرید ارزان اسید سولفوریک پارس از نمایندگی ها

برای خرید ارزان اسید سولفوریک پارس می توانید به نمایندگی آن در سراسر ایران مراجعه کنید. 

برای خرید راحت و آسان قیمت می توانید در وب سایت های آنلاین اقدام به خرید کنید.

خرید از طریق وب سایت های اینترنتی به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت با صرفه می باشد.

قیمت خرید از طریق نمایندگی و وب سایت های اینترنتی به دلیل مستقیم بودن بسیار ارزان و برای خریدار بار سود آور و یکسان می باشد.

قیمت خرید از طریق اینترنت و نمایندگان هر دو به دلیل بدون واسطه بودن ارزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *