آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد | سهم آن در بازار آفریقا

فهرست مطالب

اسید سولفوریک با درصد خلوص متفاوتی تولید می شود. کارخانه های گوناگونی که در کار تولید این نوع از ماده شیمیایی هستند، نرخ های متفاوتی را اعلا می نمایند. این کارخانه ها صادر کننده انواع محصولات خود به کشورهای مختلف نیز می باشند. اسید سولفوریک را حتی به کشورهای افریقایی هم صادر می کنند که سهم ایران در بازار افریقا چندان زیاد نیست.

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد را کارخانه ها تعیین می کنند و در بازار متفاوت می باشد. شما می توانید محلول 5 لیتری آن را از برخی فروشگاه ها به نرخ 45000 تومان خریداری کنید. در بعضی از فروشگاه های دیگر هم قیمت های بالاتر و کمتری ارائه می شود که این نشان دهنده، نبود ثبات قیمت این نوع از ماده شیمیایی است. 

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد | سهم آن در بازار آفریقا

قیمت جهانی اسید سولفوریک ۹۸ درصد

قیمت جهانی اسید سولفوریک ۹۸ درصدقیمت جهانی اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار جهانی گوناگون می باشد. این نوع از ماده به دلیل کاربردی بودن و همچنین خواص متفاوت آن، کارایی زیادی در صنایع مختلف دارد و همچنین کشورهای زیادی هم خریدار آن هستند. 

قیمت جهانی این ماده شیمیایی به نوعی بستگی به شرایط سیاسی و اقتصادی کشورهای گوناگون صادر کننده و متقاضی دارد. در این جاست که نرخ تعیین می شود و بر اساس آن داد و ستد می گردد. این قیمت نیز ثابت نمی باشد و هر گونه تحولاتی روی آن تأثیر مستقیم می گذارد. 

برای این که بتوانید قیمت روز جهانی اسید سولفوریک را به دست آورید، نیاز است که روزانه به بازار بورس مراجعه کنید و یا تحولات آن را از طرق مختلف دیگر پیگیری نمایید. این طور می توانید به نرخ جهانی دست پیدا کنید. 

اولین تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸ درصد در جهان

اولین تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸ درصد در جهاننخستین کسی که اسید سولفوریک را کشف کرد، جابر بن حیان بود. این شخص یک دانشمند ایرانی است که قرن ها پیش جوهر گوگرد که امروزه به آن اسید سولفوریک می گوییم را کشف نمود.

پس به نوعی اولین تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸درصد در جهان ما ایرانیان بودیم. در حال حاضر شرکت ها و کارخانجات مختلفی در گوشه و کنار کشورمان در کار تولید این ماده با اهمیت می باشند. 

آنان در خلوص متفاوت همچنین بسته بندی های گوناگون، این ماده را به بازار عرضه می دارند و به فروش می رسانند. می توان با مراجعه به نمایندگی شرکت های تولید کننده و یا مراکزی که مواد شیمیایی را عرضه می نمایند برای خرید اسید سولفوریک 98 درصد مراجعه کرد. در این مراکز با برندهای گوناگونی رو به رو خواهیم شد که هر یک دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. 

سهم اسید سولفوریک ۹۸ درصد در قاره آفریقا

سهم اسید سولفوریک ۹۸ درصد در قاره آفریقادر کشورهای مختلفی اسید سولفوریک 98 درصد تولید و یا به کار گرفته می شود. در افریقا هم برخی از آنان که دارای صنایع بزرگی هستند، از این نوع ماده شیمیایی کار می گیرند.

البته بنا به دلایل مختلفی، سهم قاره آفریقا در این حوزه، چندان بارز نیست و از جمله قاره هایی است که کشورهای آن کمتر از اسید سولفوریک استفاده می کند. 

از طرف دیگر شرکت های گوناگونی که در کشورمان در این عرصه فعالیت می کنند، تا پیش از تحریم ها، به برخی از کشورهای افریقایی هم اسید سولفوریک را صادر می کردند. 

سفارش اسید سولفوریک ۹۸درصد به صورت عمده

سفارش اسید سولفوریک ۹۸درصد به صورت عمدهسفارش اسید سولفوریک ۹۸درصد به صورت عمده را می توان این گونه ارائه کرد: 

  1. مراجعه به کارخانه ها: تولید کنندگان از خود دفاتر فروش دارند که از طریق آنان سفارش مشتریان را می پذیرند و سپس اقدام به تولید و عرضه آن به صورت عمده می نمایند. 
  2. نمایندگی ها: آنان در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند و عرضه کننده عمده اسید سولفوریک 98 درصد می باشند. 
  3. وبسایت های اینترنتی: در فروشگاه های آنلاین هم فروش عمده اسید سولفوریک با درصد خلوص بالا انجام می شود. 

سفارش دهندگان از این راه ها می توانند اسید سولفوریک را به صورت عمده تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *