آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان | بازرگانی فروش آن در کل کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا هیدروژن سولفات از مواد شیمیایی مهم و پرکاربرد در صنعت است. این ماده را اولین بار دانشمند و شیمی دان ایرانی و پر افتخار، جابر ابن حیان کشف نمود. این اسید چگالی زیادی داشته و با هر درصدی در آب حل می گردد. در واقع از واکنش و یا بهتر بگوییم از ترکیب سولفور تری اکسید و آب، این ماده مهم و با ارزش به دست می آید. بهتر است بدانید که برخی افراد عقیده دارند جوهر گوگرد، سلطان مواد شیمیایی است.

زیرا کاربردهای زیادی را در اکثر صنایع مهم داراست. از این جهت شرکت های تولیدی و بازرگانی زیادی در کل کشور به تولید، عرضه و فروش این محصول مشغول اند و این ماده شیمیایی را با قیمت های مناسب و با کیفیت خوب وارد بازار می نمایند. لذا اگر قصد خرید این محصول را دارید قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان را می توانید از این شرکت ها درخواست نمایید.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان | بازرگانی فروش آن در کل کشور

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان

کاربردهای اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد بسیار گسترده و متنوع است. از صنایع چرم سازی گرفته تا صنایع نساجی، کودسازی، تولید آب باتری خودرو، صنایع فلزی یا معدنی و …. به این ماده شیمیایی وابسته هستند. با وجود اهمیت زیاد این ماده در صنعت و زندگی ما کارخانه های زیادی نیز وظیفه تولید این محصول را به عهده گرفته اند. قیمت این ماده که در مجموعه های تولیدی داخل کشور تهیه می گردد بسیار پایین تر از نوع وارداتی آن است. به خاطر همین موضوع در نوع داخلی، قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارزان تر از نوع خارجی آن می باشد.

بازرگانی فروش اسید سولفوریک 98 درصد

بازرگانی فروش اسید سولفوریک 98 درصد

خرید و فروش سولفات هیدروژن عموما توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. البته این شرکت ها علاوه بر اسید سولفوریک، انواع مواد شیمیایی دیگر نیز می فروشند و به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه صنعت شیمی فعالیت دارند. بیشترین میزان تقاضای جوهر گوگرد نیز مربوط به اسید با درصد ۹۸ است. در این میان، برای خرید ساده و آسان مشتری ها، فروشگاه اسید سولفوریک 98 درصد هم به صورت مجازی و هم سنتی فعالیت می کنند.

بنابراین وجود این فروشگاه ها باعث می شود مشتری حق انتخاب بر اساس شرایط خود را داشته باشد و هرگونه تمایل دارد خرید نماید. برخی از خریداران که به شکل عمده این محصولات را می خرند هنوز تمایل به خرید حضوری داشته و باید حتما با مراجعه حضوری به کارخانه یا شرکت کالا را تهیه کنند. اما برخی افراد دیگر تمایل به صرف هزینه و زمان زیاد ندارند و بیشتر مایل هستند که خریدشان را به شکل اینترنتی انجام دهند.

صادرات اسید سولفوریک 98 درصد به اروپا

صادرات اسید سولفوریک 98 درصد به اروپا

جوهر گوگرد یکی از مواد شیمیایی مهم و اساسی در بین مواد شیمیایی می باشد و تقریبا اکثر کشورها آن را تولید می کنند. با وجود تولید بالای این محصول، باز هم نیاز به صادرات آن احساس می شود. به همین علت صادرات اسید سولفوریک 98 درصد نیز به فراوانی انجام می پذیرد. حتی در کشور ما نیز حجم صادرات جوهر گوگرد بسیار بالاست. کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، کشورهای شرق آسیا مانند چین، اروپا و بسیاری دیگر از جمله مقاصد مورد نظر جهت صادر کردن سولفوریک اسید می باشد.

شرکت تولیدی انواع اسید سولفوریک در ایران

شرکت تولیدی انواع اسید سولفوریک در ایران

در جهان اولین کارخانه تولید جوهر گوگرد در آمریکا در سال ۱۹۰۱ تاسیس گردید. این صنعت یک صنعت قدیمی بوده ولی به سرعت فناوری تولید اسید سولفوریک گسترش یافت. از این رو بعد از تاسیس اولین کارخانه، مجموعه های زیادی به این کار روی آوردند. در ایران نیز این صنعت به سرعت رشد کرد و هم اکنون شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند.

این شرکت ها علاوه بر تامین نیاز داخل کشور به صادرات هم پرداخته و بخشی وسیع از تولیدات خود را به سایر کشورها می فرستند. اگر تمایل دارید با تعدادی شرکت تولیدی اسید سولفوریک 98 درصد آشنا شوید و‌ از آنها خرید نمایید می توانید در اینترنت درباره آنها تحقیق کنید. حتی می توان در انواع نمایشگاه های مرتبط با صنعت مواد شیمیایی هم این شرکت ها را یافت.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *