آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد | تهیه مواد شیمیایی به قیمت درب کارخانه

فهرست مطالب

یکی از کاربردی ترین اسیدها در جهان که با آن میزان پیشرفت یک کشور مورد سنجش قرار می دهند، اسید سولفوریک است. این نوع از اسید در درصدهای متفاوتی عرضه می شود. در ایران شرکت های پتروشیمی زیادی هستند که در کار تولید این نوع از اسید می باشند. آنان اسید خالص را به بازار عرضه می نمایند.

این نوع از اسید کارایی بالایی در ساخت انواع لوازم دارد و از آن در صنایع مختلفی استفاده می کنند. شرکت هایی که در کار تولید این اسید می باشند، آن را بنا به شاخصه ها و فاکتورهایی که دارند، قیمت گذاری می نمایند. قیمت اسید سولفوریک 98 درصد را می توان از راه های مختلفی به دست آورد.

تهیه مواد شیمیای به قیمت درب کارخانه از نمایندگی ها و یا خود کارخانه امکان پذیر می باشد. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی های گوناگون شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی، اسید سولفوریک با خلوص بالا را به نرخ ارزان خریداری کنید.

لیست قیمت اسید سولفوریک 98 درصد در کشور

لیست قیمت اسید سولفوریک در کشور

لیست قیمت اسید سولفوریک 98 درصد که به اسید سولفوریک صنعتی هم نام آشنا است را می توان از طرق مختلفی به دست آورد. یکی از راه ها این است به فروشگاه هایی مراجعه نمود که در این حوزه فعالیت می کنند و انواع مواد شیمیایی را عرضه می دارند.

البته قیمت ها بستگی به مسائل مختلفی دیگری از جمله خرید جزئی و عمده هم دارد. با همه این ها می توانید با مراجعه به مراکز خرید قیمت اسید سولفوریک پتروشیمی رازی و قیمت هر لیتر اسید سولفوریک را به دست آورید. فروش اسید سولفوریک در تهران نیز انجام می شود.

نرخ اسید سولفوریک را درصد خلوص آن تعیین می کند. در برخی از فروشگاه ها قیمت هر بشکه 35 لیتری از این اسید را 210000 تومان اعلام کرده اند.

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه از این مراجع امکان پذیر است:

  1. کارخانه های تولیدی
  2. نمایندگی های تولیدی ها
  3. فروشگاه های آنلاین
  4. بازارهای خرید و فروش

می توانید به این گزینه ها مراجعه کرده و خرید خود را به قیمت تمام شد تولیدی انجام دهید. یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه، خرید اینترنتی اسید سولفوریک می باشد که بیشتر ارائه دهندگان آن را به قیمت های نازلی عرضه می دارند. فروش اسید سولفوریک در شیراز و سایر شهرهای کشور به قیمت درب کارخانه از سوی نمایندگی ها هم نیز انجام می شود.

همچنین فروش اسید سولفوریک کشاورزی با نرخ پایین از این طریق صورت می گیرد.

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک 98 درصد به بازار

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک 98 درصد به بازار

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک 98 درصد به بازار را کارخانه هایی انجام می دهند که در این عرصه فعالیت می کنند. این مسئله باعث می شود تا قیمت بازار ثابت بماند و در عین حال دست های واسطه گران هم کوتاه شود.

عرضه مستقیم هم به سود تولیدکننده تمام می شود و هم به سود خریدار. هر دو می توانند سود بیشتری از ببرند. در کنار این عرضه کننده های این نوع از محصول، ضایعات اسید سولفوریک را هم به شکل مستقیم روانه بازار می نمایند که دارای خواص و کاربردهای ویژه خود می باشد.

از طرفی، دفاتر فروش تولیدی ها هم در کار عرضه مستقیم می باشند.

مزایای استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف

مزایای استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف

اسید سولفوریک در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از این اسید در صنایع کشاورزی به صورت گسترده ای استفاده می شود. از جمله مزایای آن در این صنعت می توان به اصلاح خاک و حاصل خیز سازی مزرعه اشاره کرد. البته این نیز بستگی به استفاده درست آن دارد.

اما از در این جا می توان از دیگر صنایعی نام برد که اسید سولفوریک را بکار می برند:

  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع چرم سازی
  • صنایع باتری سازی
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع فولاد
  • و …

هر کدام از این صنایع با در نظر گرفتن خلوص اسید سولفوریک، آن را تهیه می کنند و به کار می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *