آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت انواع اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

فهرست مطالب

توزیع و پخش عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کمک شایانی به کاهش قیمت نهایی آن کرده و مقرون به صرفه تر خواهد بود، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد. توزیع این اسید معدنی قوی به صورت و یا بسته بندی شده به طرق مختلف حضوری و غیرحضوری یا اینترنتی امکانپذیر است.

اسید سولفوریک ۹۸ درصد نوع اسید می باشد که باعث حل شدن آن درون فلزات و همچنین این سگ‌ها می‌شود اما درون موادی مانند جیوه و سرب اثری ندارد و این موضوع باعث شده است که در کشورهای زیادی از این ماده استفاده نمایند. اسید سولفوریک ۹۸ درصد به دلیل غلظت بالا اسید سولفوریک غلیظ نیز معروف شده است برای اطلاع از قیمت انواع اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی شده با ما همراه باشید.

قیمت انواع اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

آشنایی با کاربردهای سولفوریک اسید

آشنایی با کاربردهای سولفوریک اسید

اسید سولفوریک مایع یا همان جوهر گوگرد یک اسید معدنی بسیار قوی است که از اکسیژن، هیدروژن و گوگرد تشکیل شده و با هر درصدی در آب حل می شود، این ماده مایع، بی رنگ و بی بو بوده و نقطه جوش و گرانروی آن بالا می باشد، در واکنش با آب گرمازا است. این ماده در حجم زیادی در جهان تولید می شود و به آن سلطان مواد شیمیایی می گویند، موارد مصرف و کاربرد آن گسترده است و از آن به عنوان ماده اصلی در صنایع شیمیایی، تهیه کود های شیمیایی، تصفیه فاضلاب، پالایشگاه نفت، سنتز شیمیایی و… بهره می گیرند. پی اچ این ماده 0.5 است و دارای گرانروی بالایی است و مولکول های شیمیایی آن باهم پیوند هیدروژنی ایجاد می کنند، این مایع خورنده جزو اصلی باران های اسیدی است. اسید سولفوریک اصل در غلظت های مختلف 0.35 درصد و 0.55 درصد وجود دارد که نوع 0.98 درصدی آن دارای پایداری بیشتری است، اسید سولفوریک معدنی 0.98 درصد یا همان اسید سولفوریک غلیظ اصولا در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شکل فیزیکی و ظاهری آن یک مایع رقیق، بی رنگ و بو بوده که دارای خاصیت خورندگی روی فلزات، سنگ و… می باشد، البته گاهی این اسید با رنگ قهوه ای ملایم نیز وجود دارد، از خواص آن می توان به خاصیت خوردگی و اکسید کنندگی و خشک کنندگی قوی اشاره کرد.

این محصول در واقع یک اسید روغنی و متراکم است که به آن سولفات هیدروژن یا روغن ویتریول نیز می گویند، یکی از مواد مهم و پرکاربرد در صنایع شیمیایی می باشد که به طور طبیعی در آتشفشان ها موجود می باشد، این ماده خطرناک بخش عمده ای از باران های اسیدی می باشد، همچنین با نام اسید باطری و سولفوریک اسید بین عموم شهرت دارد و به دلیل خطرناک بودن، این ماده مستلزم حمل و نقل و نگهداری حساس و با دقتی است.

کاربرد سولفوریک اسید در ساخت ابریشم مصنوعی

کاربرد سولفوریک اسید در ساخت ابریشم مصنوعی

اسید سولفوریک قهوه ای با درصد خلوص 98 درصد، یکی از محصولات حساس و به شدت ویژه می باشد که کاربرد های خیلی زیادی در زمینه های مختلف دارد. امروزه مدل های بسیار زیادی از طرح های مختلف این محصول در بازار ایران موجود است که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها یک سری ویژگی های خاص دارند. جالب است بدانید که اسید سولفوریک های 98 درصد، می توانند طول عمری بالا داشته باشند. تولید این محصولات تحت هیچ شرایطی کار ساده و آسانی نیست. چرا که مدل ها و ساختار های مختلف این محصول، می تواند مشکلات زیادی را برای تولید کنندگان ایجاد نماید. این محصول یک نوع اسید است. اسید ها خاصیت خورندگی دارند و در نتیجه، تولید کنندگان فقط باید با استفاده از ابزار ها و لوازم آزمایشگاه یخاص این محصولات را تولید نمایند. جالب است بدانید که این مدل از اسید، پی اچ ملام تری در مقایسه با دیگر مدل های موجود داشته و به همین علت، ساخت آن کار راحت تری است. آنها در ابتدا فرمول را آماده کرده و سپس، مواد اولیه را ترکیب می نمایند.

فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

حتما شما هم می دانید که در حال حاضر، مدل های بسیار زیادی از اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی شده در بازار ایران موجود است. همه این مدل ها و ساختار ها توسط یک تامین کننده واحد در بازار به فروش نرسیده و توسط مراکز عرضه کننده مختلفی به فروش می رسند. جالب است بدانید که امروزه در هر شهر ایران، چندین تامین کننده در زمینه ارائه و فروش مدل های مختلف این محصول فعالیت می کند.

سولفوریک 98 درصد ، یکی از محصولات حساس موجود درون کشور ما است که قیمت آن به صورت لحظه ای و ساعتی تغییر می کند. در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع مختلف ین محصول در بازار کشور ما موجود است که هر کدام از اینم دل ها و ساختار ها یک سری ویژگی خاص دارند. عوامل خیلی زیادی هم وجود دارد که قیمت نهایی انواع اسید سولفوریک کشاورزی را تحت تاثبر خود قرار می دهند. اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی، کیفیت است. همه ما می دانیم که هنگامی که کیفیت نهایی بالا تر رود، قیمت هم بیشتر می شود. اما، کیفیت تنها عامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی نیست. فروشنده ای که شما از آن برای خرید سولفوریک 98 درصد استفاده می کنید هم تاثیرات زیادی را بر روی قیمت نهایی می گذارد. شما همیشه باید به دنبال خرید یا استفاده از بهترین فروشندگان فعال در زمینه عرضه اسید سولفوریک کشاورزی باشید.

صادرکنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

صادرکنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد بسته بندی

به طور کلی به دلیل اینکه این اسید بسیار خورنده است و بسیار خطرناک است حمل و نقل و نگه داری و انبار آن از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و باید دقت فراوانی در نگه داری آن به عمل آید. این اسید را باید از مکان ها و فروشندگان معتبر خریداری کرد تا اسیدی خوب و غلیظ دریافت کنید، همچنین از راهنمای خرید این محصول توجه به کیفیت و غلظت بالای آن و اصل بودن آن می باشد بنابراین می توان آن را از سایت های اینترنتی معتبر خریداری کرد.

بسیاری از مراکز تولید اسید سولفوریک درجه یک اقدام به ارائه اسید سولفوریک پودری به صورت اینترنتی نموده از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه ها و خرید کالا به صورت مستقیم از تولید کننده می باشد و شما می توانید کالای مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از نظر اقتصادی تهیه نمایید. شما می توانید از طریق لینک زیر با بزرگترین و معتبر ترین مرکز تولید اسید سولفوریک ۹۸ درصد در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش ما محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در محلی که خودتان از آن مشخص نموده اید تحویل بگیرید بدون شک پس از دریافت کالا از کیفیت عالی آن رضایت کامل را خواهید داشت.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *