آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد زنجان | خرید مستقیم به قیمت درب کارخانه

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد زنجان در کارخانه های تولیدی یکسان نمی باشد چراکه تولید آن به روش های مختلف صورت می پذیرد لذا به عنوان مثال در روش اول که اکثر تولید کنندگان استفاده می کنند بر اثر مصرف ماده اولیه گوگرد، اسید سولفوریک تولید می شود و همچنین هزینه های اعمال شده بر کارخانه به جهت تولیدی اسید سولفوریک قیمت این اسید را مشخص می نماید. ما در اینجا به برخی از مشخصات، نحوه تولید و کاربردها و مزایای استفاده آن در کشاورزی و همچنین نحوه خرید و فروش و قیمت اسید سولفوریک 98 درصد می پردازیم.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد زنجان | خرید مستقیم به قیمت درب کارخانه

مشخصات اسید سولفوریک

مشخصات اسید سولفوریک

اسید سولفوریک با نام های جوهر گوگرد، سولفات هیدروژن شناخته شده است. فرمول شیمیایی اسید سولفوریک H2SO4 و چگالی 1.8 با شکل ظاهری بی رنگ بوده که با درصد 35%، 50%، 98% در دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود. همچنین دارای دمای ذوب ۱۰ ͦC، دمای جوش ۲۹۰ ͦC، دما انجماد ۱۰٫۵ ͦC می باشد.

بیشترین مصرف اسید سولفوریک در تولیدات کود های شیمیایی از جمله سوپر فسفات آهک، سولفات آلمینیوم و همچنین در ساخت مواد شیمیایی از جمله اسید کلریدریک، اسید نیتریک، نمک سولفات، مواد شوینده مصنوعی، رنگ و رنگ دانه، مواد منفجره و مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های اسید سولفوریک 98 درصد

کاربرد های اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک یکی از مهمترین مواد شیمیایی در صنعت بوده که هر سال میزان تولید آن در دنیا نسبت به دیگر مواد شیمیایی بیشتر است و این ماده کاربرد های گسترده ای دارد و در تولید تقریبا اکثر مواد ها نقش ایفا می کند.
قیمت اسید سولفوریک 98 درصد زنجان مناسب بوده و در پالایشگاه های نفتی جهت شستشوی ناخالصی های موجود در بنزین و سایر محصولات پالایشگاه و همچنین در تمیز کردن فلزات آهن و فولاد قبل از آبکاری با قلع یا روی استفاده می شود. از اسید سولفوریک نسبت به درصد آن در موارد مختلف استفاده می شود.
به عنوان مثال در صنعت باطری سازی از اسید سولفوریک 98 درصد استفاده می کنند که آن را با آب مقطر مخلوط نموده و با دانسیته 1.28 آب اسید باتری تولید می شود.

نحوه تولید اسید سولفوریک در کارخانه

نحوه تولید اسید سولفوریک در کارخانه

اسید سولفوریک به دو روش عمده و اصلی تولید می شود،فرایند اسید سولفوریک مرطوب (ِwet sulfuric acid process (WSA) و دوم روش برخورد متداول (conventional contact process (DCDA و این دو روش در کارخانه جات تولید اسید سولفوریک مورد استفاده قرار می گیرد.
در فرایند تولید اسید سولفوریک از گوگرد استفاده می شود.

دی اکسید گوگرد ممکن هست از اکسیداسیون سولفیدهای فلزی از جمله سولفید نیکل،سولفید آهن،سولفید مس،سولفید نیکل،سولفید روی،سولفید مولیبدن و یا از اکسیداسیون گوگرد خام تولید شود و سپس اکسیداسیون سولفید هیدروژن نیز منجر به تولید دی اکسید گوگرد می گردد و تبدیل دی اکسید گوگرد به تری اکسید گوگرد در فرایندی دیگر اتفاق می افتد به نام فرایند اکسیداسیون کاتالیستی با کاتالیست سزیم و یا بنتا اکسید واتادیم اصلاح یافته صورت می پذیرد.

در نتیجه از هیدراسون تری اکسید گوگرد در فرایند اکسیداسیون کاتالیستی به تری اکسید گوگرد تبدیل می شود و در نهایت از واکنش تری اکسید گوگرد با آب اسید سولفوریک غلیظ تولید می گردد.

مزایای استفاده از اسید سولفوریک 98 درصد غلیظ در کشاورزی

 

مزایای استفاده از اسید سولفوریک 98 درصد غلیظ در کشاورزی

قیمت اسید سولفوریک بستگی به مصرف آن در صنعت مورد نظر دارد لذا به عنوان مثال در صنعت کشاورزی از اسید سولفوریک 98% استفاده می شود که یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد در این صنعت می باشد که استفاده از آن در کل دنیا معمول است لذا از این مواد شیمیایی در صنایع معدن، فلزات،صنعت لاستیک سازی،چرم سازی، نساجی استفاده می شود.
اسید سولفوریک در گلخانه های سبزیجات و میوه ها  نیز استفاده می شود چرا که باعث اصلاح خاک شده و نامرغوبیت خاک را از بین می برد و در رشد گیاهان موثر می باشد. از کاربر های مهم اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی می توان به تاثیرات آن بر خاک گفت از جمله :

  • کاهش درصد قلیایی بودن خاک و آب
  • از بین بردن شوری خاک در مناطق گرم و خشک از جمله کرمان
  • بالا بردن سولفات آب و خاک
  • افزایش نفوذ پذیری در خاک های رسی مناطق کویری

و همچنین مهم ترین کاربرد اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی تولید کود های شیمیایی از این مواد اسیدی می باشد که طبق آمار 60% از استفاده اسید سولفوریک در تولیدات کود های شیمیایی می باشد.

اسید سولفوریک سبز

اسید سولفوریک سبز

اسید سولفوریک 98 درصد زنجان که به اسید سولفوریک سیز شناخته می شود  به این خاطر نام گذاری شده که در فرایند تولید آن هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست ندارد.
لذا ما در این بخش به معرفی کارخانه تولید اسید سولفوریک سبز زنجان می پردازیم که با تکیه بر دانش و توان ایرانی توانسته اند این روش تولید اسید سولفوریک سبز را در زنجان به بهره برداری برسانند.
در این روش دود کش های این کارخانه نقش مهمی را در تولید اسید سولفوریک سبز ایفا می کند چراکه با آنلاین بودن و ضیط روزانه میزان آلایندگی فعالیت می کند و این تکنولوژی باعث گردیده به میزان 70% در مصرف آب صرفه جویی شود لذا اگر این دود کش ها نبودند به جهت جلوگیری از آلایندگی به صورت سنتی بایست از آب زیادی استفاده نمود.
اسید سولفوریک صنعتی اکثرا در همه صنایع، دارویی، صنعتی، تولید مواد شویندگی به عنوان ماده اصلی کاربرد دارد.

 

 بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک فله

 بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک فله

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد در بازار ایران دارای قیمت های متفاوتی می باشد و دلیل آن هزینه های تولید کارخانه بجهت تامین خوراک و مواد اولیه برای تولید این اسید می باشد.
بنابر به عنوان مثال قیمت گوگرد یکی از عوامل موثر در قیمت اسید سولفوریک می باشد. شما کشاورزان و صنعت گران می توانید برای تامین و خرید اسید سولفوریک 98 درصد از فروشگاه ها و مراکز خرید اسید این مواد را تهیه کنید و شرکت آرسیان کو نیز آماده ارائه خدمات به تمامی شما عزیزان در داخل و خارج کشور می باشد و ما در تولید و تامین اسید سولفوریک شرکت های داخلی و خارجی گام موثری برداشته ایم و بغیر از فروش در داخل کشور به کشور های عراق، سوریه،امارات،ترکیه و ارمنستان نیز صادرات انجام می دهیم.

آزمایش اسید سولفوریک 98%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *