آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی | فروشنده آن در اهواز

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی بستگی به پارامتر های گوناگونی دارد از جمله عوامل تاثیر گزار در قیمت اسید روش تولید آن می باشد.
اسید سولفوریک یکی از مهم ترین مواد شیمیایی موجود در جهان است . فرمول شیمیایی آن H2SO4 است و به نام های جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات نیز شناخته می شود. اسیدی است با جرم حجمی بالا و بسیار قدرتمند که در هر غلظتی با آب محلول می شود.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی بستگی به پارامتر های گوناگونی دارد از جمله عوامل تاثیر گزار در قیمت اسید روش تولید آن میباشد.
این ماده به قدری مهم است که مقدار تولید سالانه ی آن در هر کشور شاخصی برای تعیین پیشرفت یک کشور است . این اسید توسط زکریای رازی کشف شده است و در گذشته از طریق تقطیر سولفات آهن و سولفات مس تولید می شد . مهمترین کاربرد اسید سولفوریک تولید کود شیمیایی فسفاته است که بیش از نیمی از مصرف اسید سولفوریک جهان را به خود اختصاص می دهد . پس از آن صنایع معدنی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.
در ادامه به بررسی قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی می پردازیم.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی | فروشنده آن در اهواز

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

اسید سولفوریک در درصد های گوناگون برای کاربرد های گوناگون تولید می شود.

مهمترین نوع اسید سولفوریک، اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی است . قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی و به طور کلی قیمت هر نوع اسید سولفوریک به قیمت گوگرد وابسته است، زیرا ماده اصلی برای تولید اسید سولفوریک گوگرد است . اسید سولفوریک نسبت به کاربرد گستره ای که دارد قیمت نسبتا کمی دارد و همین باعث کاربردی تر شدن آن میشود.

بیشتر هزینه ی تولید اسید سولفوریک مربوط به هزینه ای است که صرف انرژی برای تولید آن می شود . این ماده به صورت عمده و فله ای یا گالن و خرد به فروش می رسد و همانند سایر مواد، خرید آن به صورت عمده صرف اقتصادی بیشتری دارد.

قیمت این ماده نیز همانند سایر مواد در سال های اخیر به دلیل نواسات ارز، دارای نوساناتی زیادی بوده است اما می توانید قیمت روز اسید سولفوریک  98 درصد صنعتی را از کارشناس فروش آرسیان استعلام بگیرید.

فروشنده اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در اهواز

شرکت هایی در اهواز با مشارکت در تولید اسید سولفوریک 98٪ قادر به تامین ماهیانه 1500تن اسید سولفوریک غلیظ در قالب قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت می باشد.  همچنین مجهز به ناوگان حمل تخصصی اسید سولفوریک با تانکرهای تمام استیل و فلزی جهت حمل ایمن و سریع محصول به نقاط مختلف ایران هستند.

شرکت هایی در اهواز با مشارکت در تولید اسید سولفوریک 98٪ قادر به تامین ماهیانه 1500تن اسید سولفوریک غلیظ در قالب قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت می باشد.

 همچنین مجهز به ناوگان حمل تخصصی اسید سولفوریک با تانکرهای تمام استیل و فلزی جهت حمل ایمن و سریع محصول به نقاط مختلف ایران هستند.

از جمله شهرهای مورد توجه برای فروشنده اسید سولفوریک 98 درصد صنعتیاهواز است که به دلیل استفاده ی فراوان باز فروش خوبی را برای این شرکت به راه انداخته است.

نماینده فروش اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در شمال

نماینده فروش اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در شمال

در شمال کشور نیز مانند سایر شهرها شرکت های صنعتی دارای نماینده فروش اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی هستند و برای تهیه اسید سولفوریک می توان به آنها مراجعه کرد.

آدرس، شماره تلفن، وبسایت و اطلاعات این نمایندگی ها را می توان به راحتی در اینترنت یافت.

قبل از خرید اسید سولفوریک از صحت نمایندگی و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید، زیرا این ماده بسیار حساس و خطرناک است و تفاوت زیادی میان درصد خلوص های متفاوت آن وجود دارد.

بهترین برند اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در بازار

بهترین برند اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در بازار

در ابتدا بخشی از کاربرد های گسترده این اسید را می توانید در زیر بخوانید :

  • باتری ماشین
  • صنایع مس
  • انواع کود
  • فراورده های نفتی
  • ساخت رنگ
  • ساخت انواع پلاستیک

با توجه به کاربرد های گفته شده، یکی از بهترین مارک های اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در کشور، کیمیا تهران اسید نام دارد.

در انتخاب بهترین مارک اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی، باید به نکات زیادی توجه کرد.

مهمترین چیز،صحت درصد خلوص اسید است؛زیرا اگر درصد خلوص آن بیشتر یا کمتر باشد ممکن است کاری که برای آن از اسید سولفوریک استفاده میکنید را دچار مشکل کند.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی ها، بسته بندی مناسب و بی خطر محصول برای حمل و نقل و استفاده است؛زیرا اسید سولفوریک ماده ای بسیار خورنده و خطرناک است و در صورت استفاده نادرست تلفات جبران ناپذیری به جا می گذارد.

حتی بخار این ماده نیز بسیار خطرناک و مضر برای چشم است و توصیه می شود هنگام استفاده از آن از عینک مخصوص استفاده شود.

در کل برای انتخاب بهترین مارک اسید سولفوریک باید ویژگی های متفاوتی را بررسی کرد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *