آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 | فروشگاه های معتبر آن در شیراز

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک 98 با توجه به بالا رفتن تکنولوژی و پیشرفت تجهیزات آن برای تولید با رشد چشمگیری رو به رو شده است. اسید سولفوریک از جمله مواد پرکاربرد در صنعت است که با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه کاربردهای آن نیز گسترش پیدا می کند. اسید سولفوریک یک ماده سمی است که نام قدیمی آن جوهر گوگرد می باشد . این ماده یک اسید معدنی قوی می باشد که از لحاظ رنگ کاملا بی رنگ بوده و در آب ترکیب می شود. این محصول با درجه خالصی متفاوتی تولید می گردد که بیشترین و پرکاربردترین میزان خالصی در کشور ، خالصی ۹۸ درصد می باشد. همانطور که می دانید با توجه به پر کاربرد بودن اسید سولفوریک ۹۸ در صنعت،  میزان تقاضا برای خرید و فروش این محصول بالا می باشد. از جمله کاربردهای مهم اسید سولفوریک می‌توان به سنتز های شیمیایی و تصفیه پساب ها و پالایشگاه نفت اشاره کرد.

قیمت اسید سولفوریک 98 درجه یک

قیمت اسید سولفوریک 98 درجه یک

قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درجه یک نسبت به قیمت محصولات مشابه تولید شده گرانتر می باشد. بسیاری از شرکت های تولید کننده این محصول سعی می کنند که تولید آن را با درحه خالصی ۹۸ درصد انجام دهند.زیرا با این روش کیفیت در تولید این ملده افزایش یافته و می توان از آن در کاربردهای بیشتری استفاده کرد. این محصول با توجه به درحه بالای خالصی و درجه یک بودن در حجم زیاد تولید می شود. بنابراین قیمت عمده اسید سولفوریک 98 نسبت به اسد سولفوریک های دیگر گران تر بوده و همچنین می تواند این محصول با نمونه های خارجی از لحاظ کیفیت و قیمت رقابت داشته باشد.

فروشگاه های معتبر اسید سولفوریک 98 در شیراز

فروشگاه های معتبر اسید سولفوریک 98 در شیراز

یکی از شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸ در کشور در شهر شیراز وجود دارد. این شرکت توانسته با تکیه بر تولیدات داخلی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب سهم بزرگی از تولید این محصول در کشور را برعهده بگیرد. و همچنین فروشگاه‌های معتبری در کشور هستند که اسید سولفوریک با خالصی 98 درصد را که در شهر شیراز تولید می گردد بین فروشندگان و خریداران عرضه می‌کنند. عرضه اسید سولفوریک 98 در بسیاری از فروشگاه های معتبر با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می گیرد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه ها و ارتباط با مدیران فروش آنها بهترین نوع اسید سولفوریک تولید شده در شهر شیراز را خریداری کنید.

عرضه نوع اصل اسید سولفوریک 98

عرضه نوع اصل اسید سولفوریک 98

 اسید سولفوریک 98 یکی از اسید سولفوریک های اصل در کشور می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به اینکه اسید سولفوریک کاربرد بسیار زیادی در صنایع دارد توجه به اصل بودن این محصول یکی از نکات مهمی است که خریداران هنگام خرید به آن بسیار توجه می کنند. شما می توانید جهت اطلاع از مراکز عرضه نوع اصل اسید سولفوریک ۹۸ به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و با ارتباط گرفتن با مشاوران فروش از تمامی این مراکز با خبر شوید. یکی از مراکز مهم در کشور که به عنوان فروشگاه اسید سولفوریک 98 شناخته شده است در شهر شیراز وجود دارد، که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بین مصرف‌کنندگان آن عرضه می‌کند.

خریدار انواع اسید سولفوریک به قیمت تولید

خریدار انواع اسید سولفوریک به قیمت تولید

خریدار اسید سولفوریک 98 با توجه به افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف در کشور روز به روز رو به افزایش است. اسید سولفوریک های تولید شده در کشور که توسط مراکز مختلف بین مصرف‌کنندگان آن توزیع می گردد با توجه به اینکه نفر سوم یا واسطه در خرید و فروش آنها وجود دارد، قیمت آن اندکی بالاتر است. بنابراین اگر شما خریدار انواع اسید سولفوریک با قیمت تولید در کشور هستید می توانید به یکی از مراکز فروش این محصول در سراسر کشور مراجعه کنید. هنگام خرید از این مراکز شما می توانید با مشاوران فروش این محصول که اطلاعات خوبی در زمینه تولید و توزیع این محصول دارند ارتباط بگیرید. و بهترین نوع اسید سولفوریک را با درصد خالصی مورد نظر و قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *