آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت انواع اسید سولفوریک غلیظ

فهرست مطالب

قیمت انواع اسید سولفوریک غلیظ با توجه به تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما به طور کلی بسته به نوع بسته بندی، هزینه های تولید، سود تولید کنندگان، نوع خرید، محل خرید متفاوت می باشد. اسید سولفوریک نوعی ماده شیمیایی و اسیدی قوی می باشد که با نام جوهر گوگرد هم شناخته می شود و می توان آن را با آب به راحتی حل کرد که در کشاورزی و صنایع مختلفی استفاده می شود.

قیمت انواع اسید سولفوریک غلیظ

باکیفیت ترین انواع اسید سولفوریک صنعتی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع اسید سولفوریک صنعتی کدامند؟ باکیفیت ترین انواع اسید سولفوریک صنعتی باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • قدرت اسیدی آن ها باید 0.5 باشد.
  • با هر در صد از آب بتوان آن ها را به خوبی حل کرد.
  • فرمول شیمیایی آن ها باید H2SO4 باشد.

یکی از کاربرد های این ماده شیمیایی در کشاورزی علی الخصوص برای درخت پسته می باشد برای این منظور باید از نمونه ای که خلوص بالا دارد استفاده کرد که اسید سولفوریک خلوص 96 درصد می تواند بهترین گزینه برای این منظور باشد.

از این ماده در تمام فصول می توان برای کشاورزی استفاده کرد اما برای این که بخار نشود بهتر است در فصل سرد از آن استفاده کرد.

اسیدی سولفوریکی که در کشاورزی و باغ پسته استفاده می شود باید فاقد از مواد شیمیایی مانند مس، سیانور، جیوه باشد. مزیت های فراوان این محصول در کشاورزی باعث شده عرضه اسید سولفوریک بازار داغی داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • می توان میزان قلیایی پی اچ خاک و آب را کاهش داد.
  • شوری خاک را می توان از بین برد.
  • در خاک های رسی می توان میزان تهویه را اصلاح کرد.
  • می توان در خاک و آب، سولفات آلی ایجاد کرد.

علاوه بر کشاورزی می توان در صنایع مختلفی از این ماده شیمیایی استفاده کرد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برای تولید انواع حشره کش ها، پاک کننده های مصنوعی، مواد نفتی و مواد دارویی استفاده می شود.
  • برای تولید فیلم های عکاسی، روزنامه، دستمال کاغذی و مقوا کاربرد دارد.

عرضه کنندگان برتر اسید سولفوریک غلیظ

عرضه کنندگان برتر اسید سولفوریک غلیظ عرضه کنندگان برتر اسید سولفوریک غلیظ باید با بهترین برند های این محصول آشنا باشند تا بتوانند بهترین کالا را در اختیار مشتریان بگذارند، علاوه بر این باید انواع بسته بندی های محصول را ارائه دهند تا کاملا مطابق با نیاز و بودجه مشتریان باشند.

برای استفاده از این ماده شیمیایی در کشاورزی باید هنگامی که یک پنجم زمان آبیاری گذشته از آن استفاده کرد. نحوه مصرف این محصول به این صورت می باشد که باید درب ظرفی که دارای این ماده می باشد را سوراخ کرد و سپس شیلنگ را از سوراخ داخل ظرف آن برد و شروع به اسید پاشی کرد.

میزان PH اسیدی که وارد آب می شود باید بین 5 تا 5.5 باشد برای این که بتوانیم میزان پی اچ آب را اندازه گیری کنیم می توانیم از کاغذ تورنسل استفاده کنیم علاوه بر این از ph متر هم می توانیم استفاده کنیم. در این جا لازم است به این نکته توجه کنیم که هنگام اندازه گیری پی اچ آب کشاورزی باید 8 تا 10 متر از محل ترزیق اسید سولفوریک فاصله داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *