آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت بهترین اسید سولفوریک صنعتی مرغوب

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مرغوب یک اسید معدنی مایع است. از ویژگی های ظاهری این اسید شفافیت و عدم کدورت، بی رنگ و بدون بو بودن است، به علاوه دارای خاصیت اسیدی بسیار قوی بوده که به دلیل کاربرد گسترده در صنایع مختلف از قبیل نظامی، کشاورزی، شیمیایی، نساجی و … به صورت مصنوعی و در ابعاد گسترده در دنیا تولید شده و در صنایع کشاورزی، معدنی و فلزی کاربرد فراوان دارد. مورد مصرف دیگر آن در استخراج مس، استخراج اورانیوم و وانادیوم و … است.

قیمت بهترین اسید سولفوریک صنعتی مرغوب

اسید سولفوریک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

اسید سولفوریک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟ این مایع به صورت گسترده در کشاورزی کاربرد دارد و بدلیل اینکه باعث افت pH خاک می شود، جذب مواد مغذی خاک را توسط گیاهان تسهیل می کند. این ماده در تولید کودهای شیمیایی فسفاته نیز کاربرد وسیعی دارد و امروزه در دنیا حدود 60 درصد از کل اسید سولفوریک تولیدی برای ساخت کودهای شیمیایی استفاده می شود.به علاوه این اسید در تولید طیف وسیعی از مواد شیمیایی کاربرد عمده دارد.

اسید سولفوریک صنعتی با خلوص بالا دارای خاصیت اسیدی و خورندگی بسیار بالایی بوده و قادر به ایجاد خوردگی در اغلب قریب به اتفاق فلزات و سایر مواد می باشد. اسید سولفوریک صنعتی در کشاورزی برای اصلاح خاصیت قلیایی خاک و بهبود شرایط رشد گیاهان، کنترل شوری خاک و تامین سولفات های مغذی برای گیاهان عاملی مهم و حیاتی است؛ همچنین در خاکهای رسی باعث بهبود تهویه خاک شده و امکان رشد و تغذیه ی بهینه ی گیاهان را فراهم می آورد؛ این موضوع در باغهای پسته کاربرد فراوان دارد زیرا پسته میوه ای حساس به رطوبت است و در خاک رسی و خاکهای قلیایی به عمل نمی آید بنابراین اضافه کردن اسید سولفوریک به خاک برای رشد این گیاه ضروری است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خاکهای کشاورزی به خصوص در مناطق پسته کاری در ایران اغلب دارای آهک می باشند و آهک با تولید آمونیاک باعث قلیایی شدن و کاهش حاصلخیزی خاک می شود بنابراین اسید سولفوریک در بسته بندی های 20 لیتری بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار دارد.

راه های خرید اسید سولفوریک مرغوب

راه های خرید اسید سولفوریک مرغوب ما در این مجموعه در تلاشیم تا با به حداقل رساندن واسطه ها و هزینه های جانبی و همچنین انضباط و تسریع در خدمت رسانی به مشتریان گرامی، هزینه ی تمام شده را برای مشتریان کاهش داده و بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت به دست مشتریان گرانقدر برسانیم. جهت خرید، اسید سولفوریک مخصوص کشاورزی در بسته بندی های مختلف تهیه و عرضه شده و بسته بندی 20 لیتری آن که برای استفاده ی کشاورزان و گلخانه داران عزیز کاملا مناسب می باشد، قابل سفارش به صورت آنلاین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *