آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت بهترین اسید سولفوریک 98 درصد مشهد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از اسیدهای بسیار قوی می باشد که هیچ رنگ و بویی ندارد و قیمت آن با توجه به نحوه تولید، میزان و نوع خرید تعیین می گردد. جهت اطلاع از قیمت بهترین اسید سولفوریک مشهد با غلظت ۹۸ درصد می توانید، از طریق همین وب سایت اقدام به مشاهده نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم راجع به محصول آن را با اطمینان خاطر بیشتری خریداری کنید و محصولی تضمین شده داشته باشید.

قیمت بهترین اسید سولفوریک 98 درصد مشهد

مراحل تولید اسید سولفوریک 98 درصد

مراحل تولید اسید سولفوریک 98 درصد

یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی که کاربرد بسیار گسترده ای دارد، اسید سولفوریک می باشد که با فرآیند مجاورت، تولید می شود. در تولید اسید سولفوریک ابتد گوگرد در مجاورت اکسیژن اکسید می‌شود و گوگرد دی اکسید بدست می آید سپس در مرحله بعد این گوگرد دی اکسید در مجاورت با یک کاتالیزگر با اکسیژن اضافی اکسید می شود سپس از واکنش گوگرد تری اکسید با آب، محلول سولفوریک اسید تشکیل می شود.
همچنین می توان سولفوریک اسید را در آزمایشگاه ها توسط فرآیند واکنش گاز گوگرد دی اکسید با آب اکسیژنه به دست آورد.
یکی از اصلی ترین مصارف این اسید سولفوریک در باغات پسته در صنایع کشاورزی است و  همچنین کاربرد گسترده ای در فرآوری سنگ ها، مواد معدنی، پالایشگاه های نفت و  تصفیه آب دارد.
یکی از دلایلی که از این محلول شیمیایی در صنعت کشاورزی استفاده می‌شود، تنظیم ph خاک و جذب بیشتر مواد غذایی توسط گیاهان می باشد. بعد از اضافه شدن به خاک به سرعت آهک خاک را کاهش می دهد و این باعث می شود که ریشه گیاهان به سرعت تمام مواد مغذی در خاک را جذب کند.

مقاله مفید: اسید سولفوریک برای گوجه فرنگی

این محصول باعث تخریب ریشه نمی گردد. پسته یکی از میوه هایی است که در هنگام رطوبت، باعث پوسیدگی و خشکی می شود که با مصرف و افزودن اسید سولفوریک به خاک پسته از پوسیدگی و خشکی آن جلوگیری می کند.
در واقع کشاورزان می توانند از این محصول برای تنظیم ph خاک استفاده کنند و بهترین زمان برای مصرف آن در زمستان می باشد
اسیدسولفوریک ۹۸ درصد بیشتر در کارخانجات تولید می‌شود و در غلظتهای مختلف 35، 50 و 98درصد است که اسید 98درصد پایداری بیشتری برای نگهداری دارد. از لحاظ ظاهری به صورت مایع رقیق بی رنگ و کاملاً محلول در آب است که خاصیت ضد سایش روی فلزات و سنگ دارد.

بهترین راه خرید اسید سولفوریک مشهد

بهترین راه خرید اسید سولفوریک مشهد

یکی از بهترین راه های خرید اسید سولفوریک مشهد به صورت حضوری و غیرحضوری می باشد. این مرکز  تمامی محصولات خود را به صورت  بیست لیتری و بسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به اینکه محصولات بسته بندی شده دارای کیفیت بهتری هستند از این رو شما نگران این موضوع نباشید.
از مزایای خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی اشاره کرد و شما می توانید با توجه به بودجه خود این محصول را در تنوع بسیار مختلف خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در پایین صفحه با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *