آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت خرید و فروش اسید سولفوریک ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین اسید های حال حاضر جهان است که توسط جابر بن حیان کشف شد.  یک نوع اسید شفاف، بی رنگ و بی بویی بوده و بسیار قوی و پرنفوذ است به حدی که با هر میزانی میتواند در آب حل می شود، تهیه اسید سولفوریک از طریق فرایند مجاورت ( تماسی) انجام میگیرد که در محل نخست باید گوگرد را استخراج کنیم که بدست آوردن گوگرد از نفت و گاز طبیعی است. همانطور که اشاره شد، اسید سولفوریک یکی از مهمترین مواد اصلی درصنایع شیمایی است، مهمترین و پراستفاده ترین موارد مصرف اسید سولفوریک در تولید انواع کودهای شیمیایی که بخش اعظم مواد تولید این کودها اسید سولفوریک است، از دیگر کاربرد های اسید سولفوریک میتوان به استخراج صنایع معدنی و فلزی اشاره کرد. اسید سولفوریک ماده ای است که به خوبی در آب حل میشود و می تواند محلول های اسیدی مختلفی تولید کند.  تولید اسید سولفوریک در ایران از سابقه ای طولانی برخوردار است و فروش این ماده در بازار جهانی طی سالهای اخیر رونق روز افزونی داشته است و پخش عمده ای هم در بازار بین المللی خرید و فروش این ماده دارد، اما قیمت اسید سولفوریک ایران مانند سایر کشور های تولید کننده بستگی به بازار جهانی دارد.

قیمت خرید و فروش اسید سولفوریک ایران

جدید ترین برند های اسید سولفوریک صادراتی

جدید ترین برند های اسید سولفوریک صادراتی با توجه به خواص، کاربرد و مصرف بالای اسید سولفوریک در صنعت، امروزه کارخانجات زیادی هم در کشور و هم در جهان برای تولید اسید سولفوریک دایر شده است. هدف این کارخانجات هم تولید اسید سولفوریک با کیفیت و البته قیمت مقرون مصرف برای خریداران می باشد، تا بتوانند کالای خود را وارد رقابت بازار جهانی کنند. از همین رو برندهای تولید اسید سولفوریک صادراتی  در ایران توانسته اند جایگاه مناسبی در بازار بین المللی کسب کنند.

خوشبختانه صادرات اسید سولفوریک در کشور، از روندی روبه رشدی برخوردار است بطوریکه که طی سال های اخیر، اسید سولفوریک از اقلام اصلی صادراتی کشور بوده است .

کاربرد های وسیع اسید سولفوریک باعث شده که بسیاری از کشور ها این اسید را وارد کنند، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب اسید سولفوریک ایران، کشور های همسایه خواهان واردات اسید ایران هستند. در حال حاضر بیشترین واردات اسید سولفوریک به کشورهایی مثل عراق، گرجستان و ارمنستان و آذربایجان می باشد،

شما برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به برند های مطرح اسید سولفوریک صادراتی می توانید به سایت ما مراجعه و اطلاعات لازم از کیفیت، اسم شرکت یا برند تولید کننده و همچنین قیمت آن کسب کنید، چرا که اسید سولفوریک در عین اینکه ماده شیمیایی بسیار کارا و مفیدی است، ماده بسیار قوی و خطرناکی نیز هست، پس حتما لازم است با انواع شرکت ها و برند های مطرح تولید اسید سولفوریک آشنا شوید.

فروشنده انواع اسید سولفوریک در بازار

همانطور که در به آن اشاره کردیم در بین انواع مواد شیمیایی در بازار، اسید سولفوریک ماده ای بسیار پر کاربرد و پرمصرف در ایران  و جهان است.

از انواع اسید سولفوریک موجود در بازار می توان اسید سولفوریک ۹۸ درصد، ۳۵ درصد و ۵۰ درصد اشاره کرد.

در این میان اسید سولفوریک ۹۸ از پر کاربرد ترین نوع اسید سولفوریک در صنایع مختلف است که به آن اسید سولفوریک غلیظ هم می گویند و برای نگهداری در انبار ها نسبت به سایر درصد های اسید سولفوریک دیگر از پایداری بیشتر برخوردار است، به همین دلیل بیشترین استفاده را در صنایع مختلف دارد.

خوشبختانه تولید اسید سولفوریک ۹۸ در کشور عزیزمان با مرغوبیت بالایی تولید می شود و اغلب برای مواردی همچون تولید کود شیمیایی، استخراج فلزات، پالایشگاه های نفت، باطری های سربی، تولید میوه های خشک و غیره بکار می رود.

و بصورت بشکه ای یا فله ای عرضه می گردد، در کل اسید سولفوریک به دو صورت رقیق و غلیظ تولید می شود که بسته به محل استفاده از اسید سولفوریک، از نوع رقیق یا غلیظش خریداری می کنند.

بهترین و مطمئن ترین گزینه برای خرید اسید سولفوریک، خرید از نمایندگی های فروش خود شرکت های تولید کننده است، که بدون دخالت واسط، بطور مستقیم و با قیمت ارزانی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

در مجموع فروش انواع اسید سولفوریک در بازار، بدلیل کارایی و اهمیت خاص و ویژه این کالا از رونق فراوانی برخوردار است که هم بصورت اینترنتی و هم بصورت مستقیم از نمایندگی ها بفروش می رسد.

نمایندگی فروش اسید سولفوریک آرسیان کو

نمایندگی فروش اسید سولفوریک آرسیان کو همانطور که به آن اشاره شد، اسید سولفوریک کاربردی ترین محلول شیمایی جهان است که خوشبختانه تولیدات بسیار خوب و انبوهی در کشور عزیزمان ایران هم دارد.

شرکت آرسیان کو یکی از شرکت های برتر در ایران است که در سال های اخیر توانسته است در زمینه تولید اسید سولفوریک مرغوب و عرضه آن به بازار های داخلی و خارجی مثمر ثمر باشد.

یکی از ویژگی های برتر این شرکت این است که بر طبق سفارشات مشتری و با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، اسیدسولفوریک را تولید و عرضه می کند.

یکی از بهترین برند های ارائه دهنده، تولید و فروش اسید سولفوریک، برند مطرح و بنام آرسیان کو نام دارد، این شرکت یکی از نمایندگی های فروش اسید سولفوریک غلیظ است که آن را در انواع مختلف بسته بندی و محتویات به مشتری عرضه می کند، بنابراین شرکت فروش ( آرسیان کو) اسید سولفوریک غلیظ کاملا نیاز بازار داخلی و صنایع شیمایی را رفع می کند و فروش اسید سولفوریک آرسیان کو در صنایع شیمایی بسیار پررونق است که عرضه کننده اسید سولفوریک غلیظ در تمام نقاط کشور است.

در شهر تهران، که قطب اصلی تولید انواع اسید سولفوریک است میباشد.

همچنین این شرکت فروش نیز از طریق نمایندگی های فروش در سرتاسر کشور، اقدام به فروش اسید خود می کنند، که برترین مراکز فروش اسیدسولفوریک در ایران، با این برند همکاری داشته و به صورت فروش عمده، اسید سولفوریک فله ای را به فروش می رسانند.

پرفروش ترین و بهترین برند اسید سولفوریک

همانطور که مستحضرید، اسید سولفوریک محلول کارا، پر کاربر و پرمصرفی در جهان است، از همین رو این محلول پرسود ترین کالای برای تجارت جهانی است و در بازار جهانی رقابت بسیار زیادی هم بین تولید کنندگان کشور های مختلف جهان دارد.

خوشبختانه کشور ایران، یکی از پیشرو ترین کشور در زمین تولید انواع اسید سولفوریک با کیفیت مرغوب و خوبی است که توانسته جایگاه مناسبی هم در جهان کسب کند.

شرکت های مختلفی در سراسر کشور تولیدکننده اسید سولفوریک هستند و برند های معروف و مطرح تولید کننده مواد شیمیایی این ماده را در حجم های مختلفی تولید و عرضه می کنند، زیرا اسید سولفوریک نقش مهمی در تولیدات صنعتی دارد و تولید کنندگان هم به این امر آگاه هستند.

پر فروش ترین و معروف ترین برند های معروف ایران در تولید اسید در سرتاسر کشور پراکنده هستند و می توان در هرجایی از این ایران عزیز شرکت های پرتلاش زیادی را ببینی،  اما چن تن از این شرکت ها آوازه بلندی در جهان دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • پتروشیمی رازی
  • کیمیا داران کویر
  • پارس شیمی
  • کیمیا پروژه های خوار شیمی
  • الماس شیمی
  • اسید شیمی زنجان
  • و راد شیمی البرز

اشاره کرد، اما بهترین برند حال حاضر ایران که بازار فروش بسیار بالایی هم دارد، برند تولید شده در بازار صنایع مس است که بزرگترین برند تولید کننده اسید سولفوریک صنعتی در کشور عزیزمان است، این برند توانسته بخش عمده ای از مصرف داخلی کشور را تامین کند.

شرکت کیمیا تهران، هم توانسته تولیدات با کیفیتی از اسید سولفوریک خالص ارائه دهد و نظر بازار بین المللی را به خود جلب نماید.

قیمت خرید اسید سولفوریک رقیق

قیمت خرید اسید سولفوریک رقیق اسید سولفوریک رقیق، یک اسید بسیار قوی ک یک الکترولیک مناسب است، این اسید تمام خصوصیات یک اسید خالص را دارد و براحتی با نمک، کربن، هیدروژن و تمام فلزات واکنش می دهد.

شرکت های معتبر زیادی در ایران، اسید سولفوریک رقیق را تولید می کنند‌ که این محلول در سبد اصلی فروششان قرار دارد.

نکته ی قابل توجه از خرید اسید سولفوریک رقیق، این است قبل از خرید حتما باید درصد خلوص آن را بدانید زیرا کارایی اسید سولفوریک در جاهای مختلف متفاوت است پس با توجه به مورد مصرفتان، درصد خلوص اسید سولفوریک را انتخاب نمائید.

از آن جایی که اسید سولفوریک رقیق میل ترکیبی زیادی با آب دارد و بلافاصله بعد از ترکیب شدن با آب، گرمای شدیدی تولید می کند پس حتما حواستان باشد به یکباره این اسید را در آب فرو نکنید.

فروش اسید سولفوریک رقیق، معمولا توسط شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک صنعتی انجام می‌گیرد،  با توجه به اینکه ماده اصلی تولید اسید سولفوریک گوگرد است در نتیجه متناسب با قیمت گوگرد در بازار‌ جهانی، قیمت اسید سولفوریک هم تغییر می کند.

قیمت خرید این اسید هم بسته به نوع درصد خلوص، شرکت تولید کننده و موارد دیگر دارد و همچنین سایت ها و نمایندگی های فروش این اسید قیمت به روز شده این اسید را اطلاع دهی میکنند

خریداران اسید سولفوریک درجه یک و با کیفیت

اسید سولفوریک به دلیل خواص و کاربرد هایی که در اکثر صنایع دارد، از بازار بسیار بالایی در جهان برخوردار است، تا جایی که تولید و مصرف اسید در هر کشوری از شاخص های قدرتی آن کشور محسوب می شود.

این محصول در کارخانجات با درجه خلوص متفاوت تولید میشود و بعضا گاهی اوقات کارخانجات با افزودن مواد ناخالص و نامرغوب، اسیدی بی کیفیت تولید می نمایند.

آزمایشات ساده ای وجود دارند که شما از طریق آنها می توانید اسید سولفوریک درجه یک و خالص را تشخیص دهید.

  • سوزاندن
  • استفاده از الکل
  • و استفاده از دی فنیل امین

از شاخص ترین آزمایشات تشخیص اسید سولفوریک درجه یک و اصل است‌.

خریداران اسید سولفوریک معمولا تولید کنندگان چرم، صنایع معدنی و فلزی، صنایع دارویی، صنایع غذایی و تولیدکنندگ کودهای شیمیایی هستند که بیشتر خریداران اسید سولفوریک درجه یک و خالص کارخانجات صنعتی و آزمایشگاه ها هستند که می توانند اسید سولفوریک درجه یک و باکیفیت را از طریق شرکت های تولید کننده، نمایندگی های فروش، سایت های فروش، خریداری نمایند.

در ضمن خریداران اسید سولفوریک اصل و درجه یک، باید حتما به این نکته دقت لازم را داشته باشند که متاسفانه بعضی از سود جویان در بازار هستند که اسید سولفوریک ناخالص و نامرغوب را عرضه می کنند، پس حتما از نمایندگی های معتبر فروش اسید سولفوریک غلیظ خریداری نمائید تا به مشکل بر نخورید.

شرکت های وارد کننده اسید سولفوریک به کشور

شرکت های وارد کننده اسید سولفوریک به کشور  اسید سولفوریک بزرگترین بازار را در بین دیگر کالا های شیمیایی دیگر دارد و بیشتر سهم عرضه و فروش را به خود اختصاص داده است. خوشبختانه در ایران به دلیل حجم بالای تولید اسید سولفوریک در کارخانجات، حجم صادرات بالایی داریم اما خوشبختانه حجم وارد کننده به کشور بسیار ناچیز است.

اما با توجه به خط تولید گسترده اسید سولفوریک در کشور، وجود شهرک های صنعتی بزرگ تولید اسید سولفوریک، برند ها و شرکت های معتبر تولید و عرضه اسیدسولفوریک، متاسفانه با مشکل واردات اسید سولفوریک به کشور مواجه هستیم، از آنجا که این اسید مایعی با نقطه جوش و گران روی زیاد است و ماده بسیار خطرناکی برای کارکنان کارخانجات تولیدی هستند در نتیجه یکی ار مراکز وارد کننده  اسید سولفوریک به کشور، کشور کره جنوبی می باشد.

تجارت جهان اسید سولفوریک تنها به تعداد خاصی از کشور های واردکننده و صادرکننده اسید سولفوریک محدود می شود، چین و شیلی بزرگترین وارد کننده اسید سولفوریک در جهان هستند درعین حال ژاپن و کره جنوبی بزرگترین صادر کننده اسید سولفوریک محسوب می شوند.

اما جایگاه جهانی ایران چگونه است؟ خوشبختانه ایران از لحاظ میزان تولید اسید سولفوریک در منطقه بعد از عربستان و امارات جایگاه سوم منطقه را به خود اختصاص داده است.

کشورهای خریدار اسید سولفوریک ایران

بزرگترین کشور خریدار اسید سولفوریک در جهان کشور عراق است.

با توجه به نیاز داخلی کشور به اسید سولفوریک، در نتیجه فروش اسید سولفوریک در کشور به دو دسته ی فروش داخلی و فروش خارجی تقسیم می شود.

که بررسی روند تجارت اسید سولفوریک در خاورمیانه نشان داده که اسید سولفوریک ایران در کشور هایی مثل عراق، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان بیشتر خریدار را دارد و از خریداران عمده اسید سولفوریک ایران هستند.

اما بزرگترین کشور وارد کننده اسید سولفوریک ایران، کشور عراق است که این محصول هم به صورت بسته بندی و هم با تانکر های ۲۵ تنی در سراسر عراق انجام می گیرد، اما در بسیاری از موارد به دلیل مشکلات و بروکسی مربوط به اخذ مجوز واردات، مشتری نمی تواند مجوز لازم را تهیه و ارائه دهد که خوشبختانه این مورد حداقل در مورد عراق به طور کامل رفع گردیده و در زمینه صادرات اسید سولفوریک به عراق به طور کامل دستمان باز شده است.

بطور کلی شرکت های معتبر زیادی در کشور هستند که این اسید را تولید، عرضه و صادر می کنند از این میان شرکت نفت و شرکت پتروشیمی بزرگترین صادر کننده اسید سولفوریک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *