آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی در کرج

فهرست مطالب

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی در کرج مناسب و ارزان می باشد و شما با مقایسه قیمت ها و مقایسه ارزان ترین و گران ترین اسید سولفوریک عرضه شده پی به قیمت مناسب ان خواهید برد.

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی در کرج

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک با کیفیت مناسب در کرج

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک با کیفیت مناسب در کرجاسید سولفوریک در گذشته به جوهر گوگرد مشهور بوده است و دارای فرمول H2So4 می باشد.مایع بی رنگ و روغنی است و در اب با هر درصدی حل می شود و این حل شدن طی یک فرایند بسیار گرمازا انجام می شود.

اسید سولفوریک یک اسید معدنی بسیار قوی است و سبب خوردگی فلزات و کاغذ می شود و استشمام ان توسط انسان سلامتی او را به خطر می اندازد بنابراین باید دقت شود که در معرض این اسید غلیظ قرار نگیرید و حتی به طور طولانی مدت در معرض رقیق شده این اسید نیز نباید قرار گرفت.

اسید سولفوریک کاربرد های فراوانی دارد از جمله: سنتز های شیمیایی، تصفیه پساب ها و پالایشگاه های نفت، استخراج فلزات، و عمده ترین کاربردش در تهیه کود شیمیایی است.

اسید سولفوریک همچنین یک عامل ابگیر بسیار قوی می باشد و در سنتز ها و واکنش های مختلف به عنوان هیدراتاسیون استفاده می شود. یکی از موارد استفاده ان که برای شما نیز ملموس می باشد استفاده به عنوان ابگیر برای ابگیری از میوه ها برای تهیه میوه خشک می باشد.

نمایندگی اسید سولفوریک در کرج عرضه کننده اسید سولفوریک با کیفیتی عالی و با قیمتی مناسب برای سراسر ایران میباشد.

این نمایندگی اسید سولفوریک را بدون واسطه تولید می کند و از این رو قیمت ان خوب می باشد و درگیر واسطه گری نمی شود.

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی در بازار بورس جهانی

قیمت روز اسید سولفوریک صنعتی در بازار بورس جهانیقیمت اسید سولفوریک در بازار بورس جهانی وابسته به گوگرد می باشد  به این دلیل که ماده اصلی تشکیل دهنده و اولیه سولفوریک اسید گوگرد می باشد و از ان جا که قیمت گوگرد در بازار بورس جهانی روزانه تغییر می کند قیمت سولفوریک اسید به صورت روزانه تعیین می شود و تا حدودی مشخص است.

البته باید توجه شود که قیمت اسید سولفوریک با توجه به نوع بسته بندی ان متغیر خواهد بود.

قیمت اسید سولفوریک در بازار بورس در طی سالیان با کاهش رو به رو بوده به دلیل اینکه تقاضا برای اسید سولفوریک به خصوص در زمینه تولید کود شیمیایی کاهش یافته اما قیمت ان در این چند ماه اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

عرضه اسید سولفوریک در حجم های مختلف با درصد های های 98 درصد، 50 درصد و 35 درصد است.عرضه اسید سولفوریک 98 درصد به دلیل پایداری بیشتری که نشان می دهد و نگه داری طولانی تر بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *