آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش اسید سولفوریک صنعتی در بازارهای جهانی

فهرست مطالب

اسیدسولفوریک در قرن 9 توسط پزشک و شیمیدان معروف و مشهور ایرانی به نام زکریای رازی کشف شد.
اسید سولفوریک کاربرد های فراوانی دارد. در این جا به چند نمونه اشاره می کنیم:باتری اتومبیل.صنایع بزرگ مس.آهن و فولاد.انواع کود و….
امابرای پوست بدن فوق العاده خطرناک می باشد.زیرا پوست بدن را زخم می کند.متاسفانه در این چند سال احیر به صورت درست و اصولی مورد استفاده قرار نگرفته ه همه ی ما اسید پاشی های صورت گرفته را به خاطر دازیم.به طور کلی اسیید سولفوریک یکی از پرکاربرد ترین و خطرناک ترین مواد به حساب می آید.

اسید سولفوریک که به راحتی می سوزاند قابل دسترس عموم مردم قرار گرفته است.اگر چه فروشندگان مواد شیمیایی هم بدون مجوز این ماده را نفروشند ولی د فضای مجازی به راحتی به تقاضای فروشندگان پاسخ داده خواهد شد.
اگر اسید روی پارچه بریزد پارجه سوراخ می شود و قابل استفاده نخواهد بود.
از اسید سولفوریک صنعتی ۹۸ درصد به اندازه و فله ای عرضه می شود. که در واقع 20 لیتر ان 10 تا 20 هزار تومان است.قیمت فروش اسید سولفوریک صنعتی وابسته به فاکتورهای شخصی  می باشد که با تغییر کردن آن قیمت ها هم تغییر پیدا  می کنند.ماده اولیه اسید سولفوریک گوگرد است که یکی از عوامل مهم تغییر قیمت اسید سولفوریک 98 درصد به دلیل وجود گوگرد در آن است.

خرید و فروش اسید سولفوریک

فروشنده اسید سولفوریک عمده

قیمت اسید سولفوریک  فله با کیفیت مناسب و قیمت مناسب در  اندازه های مختلف رشد خوبی داشته است.در همین راستا باعث جلب رضایت مشتریان شده است.این محصولات به صورت فله ای و خرد در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.

برای اطلاع از روش فروش و قیمت اسید سولفوریک صنعتی و ثبت سفارش می توانید با مدیر فروش تماس گرفته و با مشور با کارشناسان فروش محصول مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.ارسال کالا با تانکر انجام می شود و فروش جزئی این محصول نیز در حجم های ۲۰ و ۲۲۰ لیتری انجام می پذیرد.

ارسال کالا با تانکر انجام می شود و فروش جزئی این محصول نیز در حجم های ۲۰ و ۲۲۰ لیتری انجام می پذیرد.

ذکر این نکته هه ضروری است که قیمت اسید سولفوریک با توجه به خالص بودن آن متغیر است..  هر . هرچه درصد خلوص آن کم تر باشد قیمت آن ارزان تر است و هرچه درصد خلوص آن بیش تر باشد قیمت ان گران تر خواهد بود.

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک روز به روز تغییر می کند .که آن هم به دلیل وجود گوگرد  می باشد. در بورس قیمت گوگرد تعیین قیمت می شود و به همین دلیل قیمت اسید سولفوریک معلوم  می باشد  و البته بسته بندی های این محصول هم در تعیین قیمت  آن تاثیرگذار می باشد.

بزرگترین کشورهای تولیدکننده اسید سولفوریک

بزرگترین کشورهای تولیدکننده اسید سولفوریک

اسید سولفوریک بزرگترین بازار از بین محصولات شیمیایی را دارا می باشد و مورد استقبال بسیاری از سرتاسر دنیا قرار می گیرد.

به دلیل کیفیت بالا و در خالص بودن اسید سولفوریک به کشور های بسیاری از جمله:عراق.ترکمنستان.آذربایجان.افغانستان و….. صادر می شود.

سهم اندکی حدود هفت درصد از کل عرضه و ارائه می شود و دلیل آن هزینه ی بالای حمل و نقل آن است.

عمده فروش مواد شیمیایی

فروش عمده اسید سولفوریک صادراتی

فروش  اسید سولفوریک اصفهان عامل مهمی در پیشرفت صنعت کشورمان  دارد و می توانیم بهره کافی در این زمینه ببریم و موفقیت های زیادی را نیز کسب کنیم فروش اسید سولفوریک در بازار ایران یکی از فرصت های شغلی بسیار مهم به حساب می آید و از این موقعیت باید اصولی و درست استفاده کرده تا در شهرهای بزرگی همچون اصفهان رشد چشمگیر و قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم.
هنگامی که اسید گرم می شود مقدار گوگرد آن کم شده و امکان دارد گاز دی اکسید گوگرد آزاد شد.اسید سولفوریک غلیظ با بیش تر فلزات و تعداد محدودی از غیر فلز به عنوان نمونه گوگرد و کربن واکنش ایجاد می کند.فروش اسید سولفوریک غلیظ در سایت های اینترنتی به راحتی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *