آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش اسید سولفوریک فله ای

فهرست مطالب

اسید سولفوریک از محصولات بسیار پر کاربرد می باشد که در غلظت های متفاوت ارائه می شود. این محصول در غلظت بالا و کم مصارف خوراکی و صنعتی و کشاورزی دارد. شما می توانید به راحتی اسید سولفوریک با کیفیت را تهیه کنید. در مقاله زیر همه چیز در مورد فروش اسید سولفوریک فله توضیح داده شده است پس با ما همراه باشید.

قیمت فروش اسید سولفوریک فله ای

ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک در بازار

ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک در بازاربه راحتی می توانید ارزانترین اسید سولفوریک را در بازار دریافت کنید. شرکت های تولید کننده برای صاحبان صنایع و مشتریانی که می خواهند محصول را بصورت عمده و به میزان زیادی خریداری کنند، از تخفیف فروش اسید سولفوریک صنعتی برای این خریداران استفاده می کنند.

صاحبان صنایع می توانند با مراجعه به واحد فروش کارخانه های تولیدی، میزان کالای درخواستی را ثبت کنند و از تخفیف ها و خدمات ویژه بهره مند شوند. فروش تخفیف توسط تولید کنندگان منجر به افزایش چند برابر فروش محصولات شده است. علاوه بر عرضه مستقیم کالاها در کشور، کارخانه های تولیدی نیز اسید سولفوریک صنعتی را با قیمت پایین در بورس کالا می فروشند.

برای خرید اسید سولفوریک در بورس کالا، باید با شرایط و نحوه کار در بورس کالا کاملاً آشنا باشید و با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اطلاعاتی را خریداری کنید. کاربرد اسید سولفوریک بسیار زیاد است.

اینها شامل تولید کودهای شیمیایی، صنعت کاغذ، پالایش فرآورده های نفتی، استفاده در صنعت آهن و فولاد و غیره است. با توجه به کاربردهای فراوان این ماده شیمیایی، تقاضا برای این محصول در بازار بسیار زیاد است. خریدار اسید سولفوریک غلیظ در بازار همواره به دنبال محصولات باکیفیت است.

اکثر باغداران اسید سولفوریک ارزان قیمت را از شرکتها و کارخانه های بزرگ در صنعت کشاورزی خریداری می کنند که می توان با کمترین هزینه در اینترنت خریداری کرد.

خرید عمده انواع سولفوریک اسید

برای خرید فله و مستقیم اسید سولفوریک در ایران، بهتر است به آژانس های عرضه و توزیع محصول مراجعه کنید. این آژانس ها با واحدهای تولیدی در تماس مستقیم هستند و اسید سولفوریک فله را با قیمت پایین به مصرف کننده تحویل می دهند. به راحتی می توانید انواع اسید سولفوریک با کیفیت را به صورت عمده دریافت کنید.

تماس مستقیم با کارخانه به معنی حذف واسطه ها و دلالان و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول است. از طریق این آژانس ها امکان ارسال مشتری به سایر نقاط کشور وجود دارد. این آژانس ها همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند.

زیرا از این طریق می توانند فروش خود را افزایش دهند. در ایران به دلیل وجود پتروشیمی های بیشمار و تولید زیاد اسید سولفوریک درجه یک و با کیفیت، مراکز خرید عمده بسیاری برای این محصول وجود دارد. البته در صنعت داخلی نیازی به واردات اسید سولفوریک نداریم بلکه برای خرید و فروش آن توسط مراکز خرید نیاز به مجوز داریم و در غیر این صورت فروخته نمی شود.

اما سوال اینجاست که اسید سولفوریک با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ این ماده شیمیایی باید در تست کیفیت ظاهر از نور تا زرد باشد و با کدورت کمی شفاف باشد، اما آزمایش کیفیت شیمیایی باید توسط متخصصان انجام شود و با استانداردهای ایرانی مقایسه شود.

بسیاری از فروشگاه ها و همچنین بازارهای آنلاین و بسیاری از تهیه کنندگان دیگر می توانند این نمونه را با کیفیت و قیمت مناسب تضمین شده، عمدتاً به کلیه خریداران کشور ارائه دهند و خریدار می تواند آن را با سهولت خریداری کند.

بهترین و پرفروش ترین مارک اسیدسولفوریک

بهترین و پرفروش ترین مارک اسیدسولفوریک بهترین و پرفروش ترین مارک اسید سولفوریک باید بتواند انواع مختلفی از این محصول را با کیفیت بسیار مناسب و قیمت مناسب ارائه دهد. شما باید با اطمینان کافی این محصول را خریداری کنید و بهترین راه برای انجام این کار، دریافت بهترین مارک اسید سولفوریک است. اسید با خلوص بالا پرفروش ترین نوع اسید سولفوریک است. انواع مختلفی از اسید سولفوریک اسید سولفوریک فله و جزئی، اسید سولفوریک کشاورزی و اسید سولفوریک آزمایشگاهی است.

برای تهیه این محصول می توانید آن را در بازارهای عرضه و آژانس های فروش یا وب سایت های مرتبط با ارائه خدمات صنعتی و شیمیایی جستجو کنید و با توجه به نوع کاربری که می خواهید، می توانید یک اسید سولفوریک مناسب و با کیفیت خریداری کنید. اسیدهای سولفوریک بسیار قوی هستند، بنابراین هنگام استفاده از آنها مراقب باشید. در اینجا چند نمونه از اقدامات پیشگیری در اینجا آمده است.

  • از عینک های عینکی برای محافظت از چشمان خود در برابر مواد شیمیایی استفاده کنید.
  • برای محافظت از پوست از دستکش های مقاوم در برابر اسید استفاده کنید.
  • برای محافظت از اندام خود لباس های بادوام بپوشید.
  • استفاده از ماسک مناسب هنگام استفاده از آنها ضروری است.

همانطور که گفته شد اسید سولفوریک در مکانهای مختلف به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و روشهای مختلفی برای تهیه آن وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید. فروش عمده اسید سولفوریک در بازار در سراسر کشور توسط بسیاری از افراد انجام می شود که به دلیل طیف گسترده ای از کاربردها، خریداران زیادی نیز دارند.

اسید سولفوریک در بسته های مختلف با قیمت های مختلف فروخته می شود. این ماده خطرناک، بی رنگ و بدون بو بطور گسترده در اکثر صنایع از جمله تولید مواد پاک کننده خانگی، باتری و مواد شوینده استفاده می شود. در بازار مواد صنعتی می توانید ارزانترین قیمت 95٪ تا 98٪ اسید سولفوریک غلیظ را مشاهده کنید و اگر از کیفیت آن راضی هستید می توانید خرید خود را نیز انجام دهید.

قیمت 95٪ تا 98٪ اسید سولفوریک غلیظ در بازار ایران به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و خلوص آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید مستقیماً به کارخانه ها و تولید کنندگان معتبر مراجعه کرده و از کیفیت و قیمت آن مطلع شوید. روش های مختلفی برای ساخت 98٪ اسید سولفوریک وجود دارد.

کارخانه اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

98٪ از کارخانه اسید سولفوریک کشاورزی و صنعتی را می توان در شهرهای بزرگ صنعتی کشورمان مشاهده کرد که با تولید روزانه این محصول توانسته اند تولید داخلی این محصول صنعتی و آزمایشگاهی را تأمین کنند. با کمی جستجو در بازار با کارخانه هایی که این محصول را در ایران تولید می کنند آشنا می شوید.

این کارخانه ها با چندین سال تجربه در این زمینه توانسته اند نیاز صنعت کشاورزی کشور را برای این محصول برآورده کنند و برخی از آنها حتی توانسته اند وارد بازارهای سایر کشورها شوند و محصولات خود را در آنجا صادر کنند.

شرکت عمده توزیع اسید سولفوریک 98 درصد کنسانتره خود را در هر شهر از طریق نمایندگی ها یا دفاتر فروش خود توزیع و توزیع می کند که با قیمت های مختلف فروخته می شود. اسید سولفوریک غلیظ و اسید سولفوریک صنعتی دو نوع از محصولات آنها هستند که مصارف زیادی دارند که توسط بسیاری از مردم کشور توزیع می شود.

فروش آنلاین و آفلاین یکی از روش هایی است که به دلیل گسترش فناوری می تواند همه از آن استفاده کنند. برای خرید انواع آنها می توانید از این طریق اقدام کنید و پس از سفارش محصول خود می توانید آن را در محل مورد نظر دریافت کنید. خرید اسید سولفوریک به صورت حضوری در فروشگاه هایی که آن را در شهرها می فروشند نیز امکان پذیر است.

برخی از تولیدکنندگان اسیدهای سولفوریک صنعتی و کشاورزی با هدف ورود به بازارهای بین المللی، کیفیت محصولات خود را تا حد زیادی افزایش می دهند به گونه ای که کیفیت آنها در بازارهای داخلی با اطمینان کافی تضمین می شود. افراد می توانند با بررسی بازارهای داخلی، محصولات با کیفیت تضمینی را پیدا کنند. بدیهی است که قیمت این محصولات به دلیل کیفیت بالای آنها از انواع معمولی بالاتر است.

خریداران اسید سولفوریک غلیظ در بازار داخلی

خریداران اسید سولفوریک غلیظ در بازار داخلیباید گفت که فروش اسید سولفوریک غلیظ یک ماده بسیار تخصصی است و برای خرید اسید سولفوریک فله یا فله ای با قیمت ارزان باید تحقیقاتی در این زمینه انجام شود تا مراکز و بازار بتوانند به فروش برسند. خریداران این محصول سعی دارند آن را به صورت عمده در بازار داخلی خریداری کنند.

بنابراین اگر شما خریدار این محصول هستید، وقت خود را تلف نکنید و اسید سولفوریک غلیظ را با قیمت مناسب در اسرع وقت تلف کنید. برای انجام این کار، پیشنهاد می کنیم از آژانس های معتبر بازدید کنید.

آژانس فروش اسید سولفوریک با کیفیت بالا در اکثر نقاط کشور یافت می شود که انواع اسید سولفوریک غلیظ را با درجه های مختلف برای کاربردهای مختلف مانند تولید کود، کشاورزی و سنتز شیمیایی در صنعت به فروش می رساند.

لازم به ذکر است که فروش اسید سولفوریک کشاورزی یک ماده بسیار تخصصی است. برای خرید اسید سولفوریک کشاورزی بصورت عمده و با قیمت ارزان، لازم است در این زمینه تحقیقات انجام شود تا مراکز خرید معتبری و در عین حال مقرون به صرفه پیدا کنید. برای انجام این کار، پیشنهاد می کنیم از آژانس های معتبر بازدید کنید.

نمایندگی ها و مراکز فروش اسید سولفوریک با کیفیت بالا در اکثر نقاط کشور یافت می شود که انواع مختلفی از اسید سولفوریک با درجه های مختلف را برای کاربردهای مختلف مانند تولید کود، کشاورزی و سنتز شیمیایی در صنعت به فروش می رسانند. لازم به ذکر است برای خرید اسید سولفوریک می توانید برای این منظور به وب سایت های فروش اسید سولفوریک در کشور مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

تجارت اسید سولفوریک در کشورهای مختلف

تجارت اسید سولفوریک در کشورهای جهان بسیار رایج است. به راحتی می توانید این ماده را تهیه کنید. بیشتر کشورهای جهان در حال تولید و توزیع این محصول و استفاده از آن در صنایع مختلف هستند. به دلیل خاصیت خوردگی، در واکنشها و فرآیندهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای آن شامل استفاده از رنگدانه ها و جوهرها، استخراج فلزات، سنتز شیمیایی، تصفیه فاضلاب، تولید و ساخت مواد منفجره مانند TNT، و همچنین نیترو گلیسیرین، محلول الکترولیت در باتری های سرب است. اسید سولفوریک در کشاورزی نیز دارای اهمیت است.

حدود 60 درصد از کل تولید اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی استفاده می شود. اسید سولفوریک صنعتی نیز در صنایع شیمیایی مانند ساخت و ساخت مواد شوینده، رزین، داروسازی، ضد یخ، حشره کشها، کاتالیزورهای پتروشیمی و کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. اسیدهای سولفوریک کاربردهای مختلفی دارند. کاربرد ها:

  • تهیه کودهای شیمیایی
  • مواد منفجره
  • آب باتری ماشین
  • صنایع معدن و فلزات
  • انواع مواد شوینده
  • چرم و لاستیک

بهترین انواع تجارت اسید سولفوریک در کلیه شهرهای کشور وجود دارد که انواع داخلی و خارجی را در بسته های مختلف و با کیفیت های مختلف توزیع و فروش می کند. بسیاری از شرکت ها برای تولید 98٪ اسید سولفوریک به متخصصان خود اعتماد کرده اند. آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در حجم های مختلف قابل ارائه است.

این شرکت ها آنها را در حجم و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. قیمت 98٪ در هر لیتر اسید سولفوریک توسط تولید کنندگان آنها تعیین می شود که این امر به عوامل مختلفی از جمله جنس، حجم و اندازه بستگی دارد. برای اطلاع از تغییرات آخرین قیمت آنها، به مراکز فروش یا نمایندگی های آنها مراجعه کنید.

عوامل موثر بر قیمت اسید سولفوریک

عوامل موثر بر قیمت اسید سولفوریکعوامل زیادی در قیمت این محصول تأثیر می گذارد. در حقیقت، مهمترین چیزی که بر قیمت اسید سولفوریک تأثیر می گذارد قیمت آن است. برای به دست آوردن قیمت هر لیتر اسید سولفوریک غلیظ در بازار، توصیه می شود با خرید و فروش مواد صنعتی و آزمایشگاهی از بازار مرکزی شروع کنید تا از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید. در این مراکز قادر خواهید بود از قیمت انواع مختلف این ماده مطلع شوید و بالاترین کیفیت را با قیمت پایین ارائه دهید.

سید سولفوریک یکی از پرکاربردترین ترکیبات شیمیایی در صنعت است. قیمت اسید سولفوریک در بازار با توجه به درصد خلوص، مارک و کیفیت محصول در بازار متفاوت است. همچنین به دلیل نوسانات اقتصادی در این منطقه و تغییر نرخ ارز که کم و بیش بر قیمت محصولات تأثیر گذاشته است، نمی توان قیمت این محصول را به صورت دقیق بیان کرد.

اما با مراجعه به وب سایتهای معتبر در این زمینه می توانید به قیمت روزانه اسید سولفوریک صنعتی موجود در بازار دسترسی پیدا کرده و اطلاعات کافی در این زمینه بدست آورید و این محصول را با توجه به توانایی مالی خود خریداری کنید.

بسیاری از فروشندگان با محصولات متنوعی در مارک های مختلف و عملکرد آنها باید لیستی از قیمت های خود را تهیه کنند تا بتوانند در این رابطه به سوالات مشتریان پاسخ دهند و قیمت های دقیقی را ارائه دهند. قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا از طریق مراکز مختلف قابل استعلام است.

با مراجعه حضوری به مراکز فروش مربوطه، افراد می توانند این کالاها را با کیفیت و قیمت های مختلف مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایند. همچنین می توانید در مورد موارد زیر استعلام کنید:

  • قیمت اسید سولفوریک 98٪
  • قیمت فروش اسید سولفوریک
  • قیمت اسید سولفوریک فله
  • عمده فروشی اسید سولفوریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *