آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش اسید سولفوریک 98%

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98% یکی از متداول ترین موادی است که در بسیاری از صنایع و کارخانجات از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می شود. این محصول از نظر خصوصیات ظاهری یک مایع رقیق، بدون رنگ و محلول در آب است که غلظت بالای آن خاصیت خشک کنندگی و اکسید کنندگی بسیار بالایی دارد. شایان ذکر است که قیمت فروش این محصول با توجه به برند تولید کننده و کیفیت مواد اولیه ای که در ساختار آن به کار رفته است تعیین می شود.

قیمت فروش اسید سولفوریک 98%

استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف

استفاده از اسید سولفوریک در صنایع مختلف معمولاً شرکت های تولید کننده این ماده را در غلظت های مختلفی تولید می نمایند و ما در بازار شاهد فروش اسید سولفوریک رقیق و غلیظ هستیم. غلظت های این محلول 35 درصد و 50 درصد می باشد، اما بهترین و قدرتمندترین آن اسید سولفوریک 98 درصد است که از پایداری و مقاومت بسیار زیادی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای نگهداری در انبار می باشد.

به طور کلی اسید سولفوریک مرغوب در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد و از آن برای تولید انواع کودهای شیمیایی، اسید هیدروکلریک، اسید نیتریک، نمک های سولفات، مواد شوینده، رنگ و مواد منفجره استفاده های فراوانی می نمایند.
شایان ذکر است که در بسیاری از پالایشگاه ها از این ماده استفاده می کنند تا تمامی ناخالصی هایی که در بنزین و سایر محصولات پالایشگاهی وجود دارد را شستشو دهند. همچنین برخی از صنایع تولید کننده قطعات اتومبیل از این نوع اسید برای تولید باتری اتومبیل بهره می گیرند.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98%

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98% اسید سولفوریک در واقع یک نوع اسید قدرتمند است که هیچگونه رنگ و بویی ندارد و در دمای 10 درجه سانتی گراد ذوب شده و در دمای 337 درجه سانتی گراد به نقطه جوش می رسد. از این ماده شیمیایی کاربردی برای انجام واکنش های شیمیایی و فرایندهای تولید برخی از ترکیبات استفاده می گردد.
صنایع تولید کننده کودهای کشاورزی در کشورمان ایران از اسید سولفوریک 98 درصد برای تولید برخی از کودهای شیمیایی استفاده کرده و آن را در دسترس کشاورزان قرار می دهند.
این ماده در ابتدا از سایر کشورهای جهان به ایران وارد می شد، اما خوشبختانه مدتی است که شاهد تولید بهترین نوع آن در کارخانجات و مراکز صنعتی داخل کشورمان نیز می باشیم که با استفاده از فرمولاسیون استانداردی که در جهان وجود دارد این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا تولید کرده و آن را در اختیار صنایع مختلف تولیدی قرار می دهند.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98% به فعالیت مشغول بوده و بهترین برندهای این محصول را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *