آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش عمده اسید سولفوریک در تبریز

فهرست مطالب

قیمت فروش عمده اسید سولفوریک با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت در زمینه عرضه داخلی و صادرات این محصول به کشور های مختلف از جمله ترکیه، عربستان، پاکستان و غیره فرستاده می شود.این گروه تولیدی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته همواره با تلاش و اراده محکم توانسته گامی موثر هم سطح نمونه های خارجی بردارد.

قیمت فروش عمده اسید سولفوریک در تبریز

 

انواع مصارف صنعتی اسید سولفوریک

انواع مصارف صنعتی اسید سولفوریک

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد نوعی اسید بسیار قوی با گرانروی بالا می باشد. در هر درصدی در آب حل شده و انواع مختلف محلول اسیدی را بوجود می آورد.

مصارف صنعتی اسید سولفوریک باکیفیت، بسیار خوب و با قدرتی فوق العاده عالی و کیفیتی بینظیر به صورت ویژه صورت می گیرد. این محصول در فرآیند های شیمیایی و ایجاد ترکیبات جدید، اسیدی کردن نفت، مورد استفاده در ضد یخ و کود های کشاورزی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. از این محصول پر کاربرد جهت خشک کردن برخی میوه ها نیز میزان خیلی کم استفاده می گردد. این محصول از فروش ویژه ای در صنعت برخوردار است. جهت خرید این اسید باید مجوز داشته باشید.

اسید سولفوریک دارای کاربرد های بسیار مختلفی در صنعت می باشد‌. از این اسید قوی در تهیه انواع کود های شیمایی بهره می برند‌. در صنعت معدن نیز این کالا پر کاربرد می باشد.

این محصول دارای نمایندگی فروش در سراسر کشور بوده و به صورت عمده در بازار به فروش می رسد. خرید این کالا به صورت عمده و کلی تخفیف های بسیار خوبی را شامل می شود.

در معدن نیز استفاده های مختلفی از این کالا می شود. برای تصفیه سایر مواد چون طلا، نقره و مس استفاده می گردد. در تولید انواع سولفات ها نیز نقش مهمی ایفا می نماید.

در صنایع مختلفی چون چرم سازی، لاستیک سازی، نساجی جهت تثبیت رنگ نخ ها، کارخانه روغن نباتی برای از بین بردن چربی های تجهیزات، صنعت کاغذو تولید کلر کاربرد دارد.

امروزه استفاده از این محصول در صنعت تولید کود بسیار پر اهمیت می باشد. استفاده از این اسید در کود ها باعث افزایش میزان بهره وری زمین های کشاورزی خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت اسید سولفوریک

عوامل موثر بر قیمت اسید سولفوریک

قیمت اسید سولفوریک خالص و درجه یک در فروشگاه های معتبر و با کیفیت توسط تولید کنندگان این کالا معین خواهد شد. این کالا دارای کاربرد های بسیار متنوع و قیمت های فوق العاده مناسب در بازار می باشد.و توانسته رضایت مشتریان خارجی و ایرانی را به خود جلب کند.

با توجه به کاربرد این کالا در صنایع مختلف و اهمیت استفاده از آن در انواع ماشین آلات و تجهیزات و کاربرد این محصول در انواع کود های شیمیایی، فروشندگان برتر این کالا درسراسر ایران انواع اسید سولفوریک کشاورزی خالص و درجه یک را ارائه می نمایند.

تمامی برند های تجاری داخلی در داخل کشور و در تمامی استان ها دارای نمایندگی فروش می باشند و تمامی این مرکز تایید شده و تضمین شده می باشند.

گاهی اوقات افراد با نداشتن آگاهی اقدام به خرید کالایی می نمایند که با توجه به قیمت بالا و کیفیت خوب اما تناسبی با شرایط انها ندارد، گاهی با یک قیمت مناسب تر می توان یک محصول با کیفیت مناسب را انتخاب کرد.

در تمامی نمایندگی ها کارشناسان خبره و متخصص حضور دارند و افراد را جهت انجام یک خرید با کیفیت و عالی راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *