آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

لیست قیمت فسفات روی با کیفیت | گروه تامین کننده آن در کشور

فهرست مطالب

لیست قیمت فسفات روی باکیفیت در اختیار گروه تامین کنندگان برتر فسفات روی باکیفیت شرکت های اکسید روی، پایا شیمی، شرکت سپهر و شرکت ایران سویچ می باشد که بهترین برند را دارد.

میانگین قیمت جهانی فسفات روی با کیفیت چیزی حدود پنجاه و شش هزار تومان میباشد

در حال حاضر بهترین شرکت شرکت آل آور صنعت پارت است که تمام وسایل آهنی پلاستیک لاکی استریل و فولاد را میسازد که از نظر قیمتی در سطح قابل قبولی می باشد که هم عمده فروشی و هم خرده فروشی دارد

لیست قیمت فسفات روی با کیفیت | گروه تامین کننده آن در کشور

لیست قیمت فسفات روی با کیفیت

لیست قیمت فسفات روی با کیفیت

لیست قیمت روز فسفات روی با کیفیت در شرکت هایی مثل پایا شیمی و… .. موجود است که قیمت های خوبی دارد

شرکت پایا شیمی هرتن فسفات روی ۴۰۰۰۰۰تومان

شرکت سپهر هرتن ۷۰۰۰۰۰تومان

موارد ذکر شده لیست فعلی قیمت این دو شرکت هستند

قیمت فعلی فسفات روی با کیفیت ارزان با قیمت ۴۰۰۰۰۰تومان می باشد و گرانترین ان ۱۲۰۰۰۰۰تومان است یعنی چیزی حدود یک میلیون و دویست هزار تومان

بهترین شرکت فسفات روی و مواد شیمیایی آل آور صنعت پارت می باشد که قیمتی متوسط دارد یعنی هرتن فسفات روی حدود ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

بهترین برند فسفات روی با کیفیت در ایران

بهترین برند فسفات روی با کیفیت در ایران

شرکت پایا شیمی بهترین فروش را در تهران دارد. شرکت پایا شیمی شرکت خرید عمده فسفات روی با کیفیت است و خیلی کم به فروش عمده میرسد این شرکت در ایران شرکت مشهوری درحوزه ی شیمیایی و صادرات و واردات مواد شیمیایی برای ساخت وسایل مثل رنگ چوپ پلاستیکی  یا چسب های چوب ،چسب مایع ،چسب شفاف ،چسب یک دو سه و….. و همچنین وسایل آهنی مانند فولاد، پودر آهن و خود آهن می باشد.

گروه تامین کننده فسفات روی با کیفیت در کشور

گروه تامین کننده فسفات روی با کیفیت در کشور

شرکت های پایاشیمی، فولادفام، درساهود، گروه صنعتی افتخار، هپکو، سازه های سپهر، ایران سویچ، پیلوت گاز، مهیار گاز، الکترومهر ، تابلو سازان غرب، البرز ابزار، نیرو و تهویه البرز، راد شیرو و… بهترین گروه های تامین کننده در ایران هستند که مواد شیمیایی مثل فسفات روی نیترات پتاسیم و موادهای شیمیایی  که برای ساخت رنگ وسایل پلاستیکی و …. .. استفاده میشود را عرضه می نمایند.

این گروه ها بهترین گروه های تامین کننده در ایران هستند.

نمایندگی پخش فسفات روی با کیفیت در تهران

نمایندگی پخش فسفات روی با کیفیت در تهران

شرکت اکسید روی بهترین شرکت در تهران میباشد و وارد کننده به شهر های دیگر و استان های حومه این شرکت در تهران است در صنایع شیمیایی مثل ساخت چسب رنگ ،رنگ صنعتی سرب روکش دسته بازی ، درست کردن سیم کابل برقی مخصوصا چوب پلاستیکی و اسباب بازی ها، وسایل آهنی رنگ های دیواری، کاغذ و وسایلی مثل ویلچر حیوانات و انسان، جای آب و غذای سگ گربه طوطی و پرنده و…. و حتی غذاهای حیوانات خانگی مثل سگ گربه طوطی مرغ خروس جوجه طوطی مرغ عشق و مرغ مینا و … فعالیت می کند و وسایلی هم مثل برچسب کتاب روکش های پلاستیکی برای دسته بازی کنترل و چسب نواری و چسب مایع هم تولید میکند  این شرکت مشتری های زیادی دارد.

بزرگترین وارد کننده فسفات روی با کیفیت

بزرگترین وارد کننده فسفات روی با کیفیت

آل ور صنعت پارت ،بزرگ ترین گروه تجارت مواد شیمیایی و مخصوصا فسفات روی با کیفیت می باشد

اکنون چند نمونه از وسیله هایی  که با ترکیبات شیمیایی درست میشوند را هم میسازند  که با پشتکار و تلاش های محققان این شرکت حتی نصف وسایلی که در وسایل خانه به کار می روند را میسازند مثل وسایل آهنی مثل اوجاق گاز وسایل شیمیایی یخچال شیشه کلفت مثل هود فر و…. .. را درست میکنند.

این شرکت جزو معتبر ترین شرکت های این حوزه میباشد.

شرکت پایا شیمی درجه ۲ است و بهتر است از محصولات آل ور صنعت پارت خرید کنید که شرکت بسیار بسیار خوب و موفقی است و تا به امروز واردات زیادی انجام داده است و به وسیله سایت های اینترنتی هم فعالیت میکند مشتری های زیادی دارد و بیشتر مشتری هایش تلفنی خرید خود را انجام می دهند. این شرکت درجه یک است و شرکت درجه دو شرکت پایا شیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *