آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مراکز خرید اسید سولفوریک عمده

فهرست مطالب

یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین محصولات شیمیایی در جهان اسید سولفوریک است که تقریباً در همه بخش های صنعتی وجود دارد. در حقیقت، این بیشترین ترکیب شیمیایی در جهان است، به طوری که حجم تولید آن برای اندازه گیری فعالیت صنعتی یک کشور است. اگر قصد خرید اسید سولفوریک عمده هستید با ما همراه باشید.

مراکز خرید اسید سولفوریک عمده

مشخصات اسید سولفوریک مایع باکیفیت

مشخصات اسید سولفوریک مایع باکیفیت اسید سولفوریک مایع اسیدی قوی با چگالی متوسط مایع و با جرم مولکولی بالا است که خاصیت خورندگی بالایی دارد. این محصول بسیار با کیفیت است که به عنوان برترین ماده ی در فعالیت های صنعتی محسوب می شود. این ماده از جمله بسیار پیش ماده ها در صنایع مختلف محسوب می شود که به عنوان کاتالیزور نیز استفاده می شود که باعث تسریع فرایند می شود. 

موارد استفاده از اسید سولفوریک

اسید سولفوریک به دلیل کاربردهای مختلف صنعتی و به دلیل شرکت در سنتز مواد شیمیایی بی شمار، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از همه، در صنایع پتروشیمی و همچنین در محصولات شیمیایی برای تهیه کود استفاده می شود. آ نها همچنین در تولید مواد شوینده، کاغذ و منسوجات نقش دارند.

اسید سولفوریک برای صنایع مختلف مزایایی دارد. بدون شک، جایی که بیشترین کاربرد را دارد، در صنایع شیمیایی است،

بخش دیگری که مزایای اسید سولفوریک در آن قابل توجه است، کشاورزی است، زیرا برای تولید کودها بسیار مفید است. به طور معمول، کودهای معدنی فسفات با اسید سولفوریک ساخته می شوند زیرا ترکیب آن با فسفات باعث ایجاد اسید فسفریک می شود.

مصارف خانگی اسید سولفوریک به دلیل خطرناک بودن آن اندک است. با این حال، این دقیقاً خواص واکنشی آن است که به اسید سولفوریک مزایای مهمی برای نظافت و نگهداری خانه می بخشد. به عنوان مثال، در بعضی از شوینده های زهکشی به عنوان پایه استفاده می شود. این بدان معنا نیست که اسید سولفوریک باید با احتیاط زیادی کنترل شود.

برخلاف اسید سولفوریک، می توان فسفر را با خیال راحت استفاده کرد و به راحتی تجزیه و جذب گیاهان می شود. کود متداول دیگر، سولفات آمونیوم نیز از اسید سولفوریک ساخته می شود. علاوه بر صنایع دیگر از جمله چوب، کاغذ، منسوجات، فلزات یا حتی در صنایع دارویی، در ساخت مواد شوینده نیز استفاده می شود.  زیرا تولید سایر مواد شیمیایی صنعتی ضروری است. همچنین، این در صنعت پتروشیمی بسیار رایج است زیرا به عنوان کاتالیزور برای تصفیه روغن خام استفاده می شود.

فروش خاص اسید سولفوریک عمده

فروش خاص اسید سولفوریک عمده فروش اسد فروش اسید سولفوریک به صورت عمده با بهترین کیفیت و به صورت عمده توسط مجموعه ما امکان پذیر شده است که شما می توانید برای خرید از این مرکز و بهره مندی از تخفیف های ویژه آن با ما تماس بگیرید و یا در سایت ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *