آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مراکز پخش اسید سولفوریک رقیق

فهرست مطالب

اسید سولفوریک رقیق نوعی اسید بسیار قوی می باشد که بدون رنگ و شفاف می باشد و با بسیاری از فلزات واکنش می دهد. این اسید کاربردهای فراوانی دارد و نسبت به نوع غلیظ آن استفاده های بیشتری دارد و برای ساخت مواد مختلف مانند کود شیمیایی و مواد شوینده و … به کار گرفته می شود.

مراکز پخش اسید سولفوریک رقیق این اسید را به صورت بسته بندی شده در بطری های مخصوص پلاستیکی یا شیشه ای در وزن های مختلف که بر حسب لیتر می باشند توزیع می کند.

مراکز پخش اسید سولفوریک رقیق

بررسی اسید سولفوریک از نظر غلظت

بررسی اسید سولفوریک از نظر غلظت غلظت اسید سولفوریک به دو نوع رقیق و غلیظ تقسیم بندی می شود که هر کدام دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشند. اسید سولفوریک رقیق شده دارای درصد کمتری می باشد از رقیق سازی اسید غلیظ تهیه می شود که برای این کار درصد مشخصی از اسید را به میزان کافی آب اضافه می کنند.

اما اسید غلیظ آن دارای درصد بالایی می باشد و بسیار خطرناک می باشد. بیشترین میزان مصرف را نوع رقیق شده آن دارد که در صنایع مختلفی مانند تولید دستمال کاغذی، تولید بسیاری از کودهای شیمیایی و مواد شوینده و همچنین از آن برای استخراج آلومینیوم و فولاد هم استفاده می کنند.

افزون بر موارد گفته شده از این اسید در صنایع دارویی و همچنین آزمایشگاه ها نیز استفاده می شود. در کل باید دانست که کاربرد این اسید در غلظت های مختلف بسیار زیاد می باشد و تولید بسیاری از مواد مختلف به وجود این اسید وابسته است. این اسید بسیار خطرناک می باشد و در هنگام واکنش با آب گرمای زیادی تولید می کند بنابراین بهتر است که در هنگام کار کردن با آن از وسایل ایمنی مانند دستکش و عینک استفاده شود چون در صورت تماس یا پوست دست سوزش ایجاد می کند و ممکن است اختلالاتی در حلق و بینی نیز به وجود آورد.

شرکت ارائه دهنده اسید سولفوریک رقیق

شرکت ارائه دهنده اسید سولفوریک رقیق در شرکت ارائه دهنده اسید سولفوریک رقیق همواره نوع غلیظ این اسید را بر اساس مراحل دقیق به صورت رقیق شده تبدیل می کند و سپس آن را برای استفاده به صورت بسته بندی شده به بازار ارائه می کند.

شرکت ارائه دهنده اسید را در مقادیر عمده با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند و در حقیقت نوع اصل اسید را که دارای درصد مناسب می باشد عرضه می کند. این شرکت اسید رقیق را در مقدار بالا تولید می کند و آن را برای مصارف صنایع مختلف توزیع می کند. بیشترین خرید اسید سولفوریک رقیق را به صورت عمده انجام می دهند سپس با استفاده از آن مواد مختلفی را ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *