آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرجع فروش اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مس سرچشمه یک نوع ماده شیمیایی بوده که با وساطت شرکتهای تولیدی و برندهای موجود تولید و آماده می شود و سپس برای فروش به صورت جزئی و عمده به بازار محصول ارائه میگردد،

لازم به ذکر است کارخانه های بسیاری در داخل کشور هستند که خوب ترین و صفت ترین نمونه را می سازند تا مقدار فراوانی از محصولشان به کشورهای خارجی صادر گردد به همین خاطر عرضه اسید سولفوریک مس سرچشمه در تهران باعث شده صادرات آن در کشورهای همسایه نیز بازار فروش خوبی داشته باشد اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری کاترایی زیادی دارد

مرجع فروش اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

کاربرد اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده

کاربرد اسید سولفوریک در تولید مواد شوینده

اسید سولفوریک غلیظ جز اندک فلزاتی که اضافه بر ترکیب به طور آزاد در طبیعت حس می شود. این مس نیز از خاصیت هدایت الکتریکی و حرارتی زیاد برخودار می باشد و استعداد آن در ماشین کاری و شکل پذیری بسیار خوب و پسندیده است

و به همین خاطر در صنایع امروزی به عنوان یک فلز شالوده مورد بحث قرار گرفته است‌. علاوه براینها این مس سرچشمه با سایر فلزات همچون سیلیسیم و برلیوم، سرب و حتی نیکل آلیاژهای گوناگونی را به وجود آورده که باعث شده کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف نیز به همراه داشته باشد‌. کاربرد آن در بیرون آوردن برخی فلزات بسیار تعجب انگیز است به عنوان مثال: برای استخراج فلزاتی مانند روی، سرب و مس از این مایع بی بو استفاده می شود؛

همینطور برای رسوب زدایی در عملیات اکسیدهای فلزی، نمکها، چربیها و حتی زنگ زدایی از سطوح فولاد استفاده بی شماری دارد. به طور کلی؛ تولید کننده در تهیه نمک سولفات از اسید سولفوریک در ساخت نمکهای سولفات مس، منگنز، نیکل، سدیم، آهن، آلومینیوم و روی… سود و فایده می برد.با استفاده اسید سولفوریک وارداتی باعث شده حجم بالایی از ذخایر و اندوخته های جهان شکل گیرد لذا این ذخایر دارای والاترین حجم معمولات و اندک درصد مس حاوی بوده است.

از این گذشته با شیوه های موجود برای نیکو شمردن مس سرچشمه به منظور جهت میانه روی در آنها فرایند ماده اولیه قسمت بزرگی از مس ساخت و ساز جهان را به خود برگزیده است. بنابراین با گسترش تقاضای دنیوی برای بسیاری از فلزات از جمله مس و بالا رفتن قیمتها بایسته فراوری انواع اسید سولفوریک از منابع و شیوه های دیگر افزون و بیشتر شده و سبب گردیده سهم این منابع طی سالیان جدید توسعه یابد.

استفاده از اسید سولفوریک در لوله بازکن ها

استفاده از اسید سولفوریک در لوله بازکن ها

اسید سولفوریک یکی از اساسی ترین مواد در صنایع شیمیایی به حساب می آید که برای تولید شدن بسیاری از مواد شیمیایی در صنایع مخلف رنگ سازی، کودسازی و تصفیه آب فاضلاب ها و… دارای نقش حیاتی می باشد و بدون وجود آن واکنش شیمیایی انجام نمی گیرد. این ماده شیمیایی توسط فرایند ها و روش های مختلفی تولید می شود که یکی از اساسی ترین روش های تولید آن استفاده از روش تماسی می باشد.

از جمله روش های دیگر تولید این محصول فرایند اسیدسولفوریک مرطوب و فرایند محفظه سربی می باشد. در روش تماسی ماده اولیه و اساسی گوگرد می باشد که در مجاورت اکسیژن اکسید شده و به گوگرد دی اکسید تبدیل می شود سپس گوگرد دی اکسید حاصله در مجاورت با یک کاتالیزور با اکسیژن اضافی نیز واکنش داده و به گوگرد تری اکسید تبدیل می شود. در نهایت گوگرد تری اکسید با آب واکنش داده و یه اسید سولفوریک تبدیل می شود.

روش دیگر تهیه اسید سولفوریک استفاده از گاز گوگرد دی‌اکسید می باشد که این گاز در مجاورت با هیدروژن پراکسید باعث تولید اسید سولفوریک رقیق می شود.

روش سوم برای تولید این ماده اساسی استفاده از الکترولیز محلول مس دو سولفات می باشد. اسید سولفوریک تولید شده توسط روش اول با اسید های حاصله از روش های دوم و سوم از لحاظ قیمت با همدگیر متفاوت می باشند. اسید تولید شده به روش های دوم و سوم به عنوان اسید سولفوریک ارزان قیمت در بازار عرضه می گردد. چرا که در این روش ها برای تولید اسید سولفوریک از گوگرد استفاده نمی شود و اسید حاصله به عنوان محصول جانبی می باشد.

مرکز صادرات انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

مرکز صادرات انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

اسید سولفوریک مرغوب در تهیه انواع کود شیمیایی از جمله تصفیه پالایشگاهای نفت و به در آوردن فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. از این گذشته چندین کارخانه در داخل کشور توانسته اند سالانه هزاران تن از این ماده را به تولید رسانند که کارخانجات مس سرچشمه می باشند.

این چنین تولید کننده برای شایسته بودن اسید سولفوریک از مواد مرغوب و اصل استفاده می نماید، سپس توسط دستگاهای مدرن و فوق پیشرفته این ماده را تولید و با تمامی استانداردها به بازار فروش ارائه می گرداند. در بازار فروش نیز محصول به طور مستقیم با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد،

ناگفته نماند قیمت اسید سولفوریک مرغوب در بازار به نرخ روز محاسبه و به مشتریان ابراز می گردد و در واقع نوع بسته بندی، حجم، کیفیت و برندهای مختلف در قیمت نهایی محصول تاثیر پذیر می باشد.از این گذشته حجم و برآمدگی ساخت این مایع در دنیا به قدری زیاد است که طبق معمول آن را سلطان مواد شیمیایی نامیده اند زیرا با یک قطره از این مایع می توان به سرعت پارچه ای از جنس کتان را با میانجی گری مجموعه آب زدایی از بین برد.اسید سولفوریک رقیق شده مدل های زیادی دارد اسید سولفوریک لوله بازکن بسیار باکیفیت است اسید سولفوریک قوی مدل های زیادی دارد اسید سولفوریک قرصی بسیار پرکاربرد است

بهترین مرکز عرضه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

بهترین مرکز عرضه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

اسید سولفوریک سرچشمه یک نوع اسید پرخواص در صنعتهای مختلف بوده که در برخی از مراکز فروش و فروشگاهای معتبر با کیفیتی بالا و قیمتهای منصفانه و گوناگون به فروش می رسد، حتی در بیشتری از عمده فروشیهای سراسر کشور سبب شده تا با نازلترین قیمت ممکن به فروش رسد.

بنابراین برای خرید کالای مورد نظر می توان به این شعبات به طور مستقیم مراجعه نمود زیرا تولید اسید سولفوریک در کارخانجات داخل کشور این ماده با ارزش را به بهترین نحو احسنت تولید و به صورت عمده به شعبات ارائه گردانیده است. ناگفته نماند فروش مستقیم اسید مس سرچشمه درجه یک و مرغوب سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده تا این ماده ارزشمند و پرخاصیت بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داسته باشد.معمولا برای داشتن یک خرید مقرون به صرفه می توان با حذف واسطه های اضافی از طریق مراجعه مستقیم به کارخانه و یا نمایندگان فروش آن در سراسر کشور و همچنین خرید آنلاین اقدام نمود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *