آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک تهران | شرکت تولید و پخش مواد شیمیایی تهران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که آن را به نام جوهر گوگرد در گذشته می شناختند نام دیگر آن سولفات هیدروژن است. اسیدی بسیار قوی است که باهر درصدی در آب حل می شود .صنعت تولید اسید سولفوریک تهران بسیار قدیمی است.هدف واحدهای تولید کننده کاهش آلودگی،افزایش بازده،بهبود بازدهی وایمنی وکاهش هزینه های ساخت وتولید است.عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک امروزه در تولید کود های فسفاته می باشد.کاربرد دیگر آن در استخراج مس ،اورانیوم،وانادیم وشستشووآماده سازی فلز جهت رنگ است. اسید فولیک با فلزات واکنش می دهد وهر چه دما بالاتر برود شدت واکنش بیشتر می شود. موارد کاربرد بیشتر اسید فولیک به شرح زیر است؛

  1. صنایع مهمات سازی
  2. صنایع آبکاری
  3. صنایع شوینده
  4. صنایع باطری سازی
  5. صنایع کشش کاری
  6. تولید انواع حشره کش ها
  7. صنایع نساجی
  8. عامل آبگیری در خشک کردن میوه ها
  9. پالایشگاه نفت وتصفیه پساب ها
  10. احیاء اوره
  11. قطعه شویی
  12. صنایع رنگرزی
  13. صنایع کاغذ سازی

فروش اسید سولفوریک تهران. 

  • گرید محصول:اسید سولفوریک آزمایشگاهی،اسید سولفوریک صنعتی.
  • خلوص:اسید فولیک 98درصد،اسید فولیک 50درصدواسیدفولیک35درصد.
  • فرمول شیمیایی:H2SO4
  • حلالیت در آب:نامحلول.
  • شکل ظاهری:شفاف،بی رنگ وبو

شرکت های تولید اسید سولفوریک در تهران باتولیدو فروش اسید سولفوریک 98درصد،50درصد،35درصدتوانسته اند گام بزرگی در جهت رضایت مشتری ها بردارندوسهمی در تولید ملی وبازار های جهانی داشته باشند.خالص سازی اسید سولفوریک جهت خارج کردن آب از اسید انجام میشود وچون نقطه جوش اسید از آب کمتر است وهمچنین خطرانفجار از روش جوشاندن استفاده نمی کنندودر عوض از روش های کروماتوگرافی مایع با کارایی  بالایاHPLCاستفاده می شود.اضافه کردن آب به اسید سولفوریک به دلیل حرارت بسیار بالا در هنگام واکنش آب واسید باعث بیرون ریختن آب داغ می شود واصلا توصیه نمی شود.

سفارش اینترنتی انواع مواد شیمیایی

سفارش اینترنتی انواع مواد شیمیایی

سفارش اینترنتی انواع مواد شیمیایی به راحتی انجام می شود به گونه ای که شما با سرچ کردن نام آن می توانید با تمامی شرکت های تولید کننده وفروشنده آشنا شده وقیمت آن را به صورت آنلاین دریافت کنید همچنین با نمایندگی های فروش آن ارتباط پیدا کنید.

فروش اسید سولفوریک اصفهان در بشکه های 220لیتری ،مخزن،وتانکر های25تنی انجام می شود.

خرید اسید سولفوریک صنعتی

خرید اسید سولفوریک صنعتی

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک اصفهان وتهران وسایر شهرهای ایران باراه اندازی سایت فروش این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا به آسانی بتوانند خرید اسید سولفوریک صنعتی وآزمایشگاهی را انجام دهندواز قیمت ها به صورت آنلاین اطلاع یابند.

اسید سولفوریک قسمت عمده باران های اسیدی را از آلاینده های جوی مثل so3حاصل از دود کارخانه ها تشکیل می دهد بنابر این اثرات زیست محیطی نیز دارد.خالص سازی so2وهوا برای جلوگیری از مسموم شدن کاتالیزور لازم است گازها پس از شستشو با آب با اسید سولفوریک خشک می شوند.

نکات ایمنی  

خوردن اسید سولفوریک باعث آسیب دائمی دهان وایجاد زخم های عمیق میشود .تنفس آن باعث آسیب به مجاری هوایی وآلوئل ها می شود .تماس آن با چشم باعث سوزش وزخم چشم می شود وباید آن را با آب فراوان ومحلول بی کربنات سدیم یک درصد شستشو داد.بناربراین در هنگام استفاده نکات ایمنی را کاملا رعایت کنید.

فروش اسید سولفوریک 98 درصد تهران

فروش اسید سولفوریک 98 درصد تهران

فروش اسید سولفوریک غلیظ یا98درصدبه دلیل اینکه تمایل بسیار زیادی برای واکنش با آب دارد به همین دلیل درخشک کردن مواد کاربرد دارد.خرید اسید سولفوریک 98درصد یابادرجه خلوص دیگر نیاز به مجوز دارد ودر غیر این صورت اجازه خرید به مشتری داده نمی شود.

قیمت اسید سولفوریک در تهران

عرضه اسید سولفوریک با بسته بندی های مختلف

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد در تهران زیر 100لیتر هر لیتر 15000تومان می باشدوبالای 100لیتر هر لیتر11000تومان به فروش می رسد.

قیمت اسید سولفوریک98درصد به عرضه وتقاضا ،قیمت گوگرد به عنوان ماده ی اولیه وهزینه حمل ونقل بستگی دارد.

تهیه وتامین اسید سولفوریک در حجم بالا  توسط تولید کنندگان اصلی انجام وبه وسیله ماشین آلات ایمن به محل منتقل می شود.امکان تهیه وفروش اسید سولفوریک 98 درصد در  اصفهان،تهران ،البرز،کرمانشاه،همدان باید به صورت کم واسطه امکان پذیر باشد .اسید سولفوریک از محصولات پر کاربرد در صنعت می باشد وباید با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *