آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

نمایندگی فروش اسید سولفوریک باکیفیت در تهران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مهم ترین مواد و عنصر شیمیایی صنعتی است. این اسید قدرتمند و پر کاربرد در انواع صنایع های تولیدی صنعتی در جهان به کار می رود.

اسید سولفوریک را جوهر گوگرد یا سولفات هیدروژن هم می نامند. اسید 98 درصدی بالاترین درجه این عنصر است و قیمت فروش اسید سولفوریک تهران در این درجه  نسبت به درصدهای دیگر ،مثل 35 درصدی یا 50 درصدی گران تر است.

این محلول روشن رنگ و بدون بو می باشد، قیمت فروش این اسید بستگی به درصد استفاده شده در آن دارد. در نمایندگی های مختلف در سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رسد.

تصفیه آب با استفاده از اسید سولفوریک

تصفیه آب با استفاده از اسید سولفوریک

اسید سولفوریک به راحتی در آب حل می شود، فرمول شیمیایی اسید سولفوریک اچ 2 اس او 4 است و پی اچ این اسید 5 درصد می باشد.

این ماده مولکولهای قطبی دارد ،که با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار می کنند. اسید سولفوریک مایعی است با نقطه جوش بالا که باعث می شود این ماده در آب به راحتی حل شود و محلول های شیمیایی زیادی را تولید کند.

استفاده از اسید سولفوریک در تهیه کود شیمیایی فسفاته بیشتر کاربرد دارد و اسید سولفوریک حدود 60 درصد در تولید کودهای شیمیایی مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می گیرد.

کاربردهای مهم اسید سولفوریک در چه صنایع های مختلف:

  • صنایع شوینده
  • صنایع باطری سازی
  • صنایع تولید مواد شیمیایی
  • صنایع نساجی
  • صنایع رنگرزی
  • صنایع تولی مواد منفجره
  • صنایع تولید کودهای شیمیایی
  • صنایع کاغذ سازی
  • صنایع استخراج فلزات
  • و …

اسید سولفوریک در صنعت های دیگر  نیز مورد استفاده قرار می گیرد از جمله؛ صنعت چرم سازی برای زدودن چربی از چرم خام و در اکثر کارخانجات مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می گیرد.

قیمت اسید سولفوریک در تولیدی ها

قیمت اسید سولفوریک در تولیدی ها

قیمت اسید سولفوریک در بازار فروش متفاوت است. تولید کننده های شرکت های اسید سولفوریک، فروش این محلول را در درصد های مختلفی تولید و به بازار عرضه می نمایند. فروش اسید سولفوریک اغلب در 35 درصد، 50 درصد ،98 درصدی و حتی 99 درصد در بازار به مشتریان فروخته می شود.

برخی شرکت های تولید کننده در توزیع و عرضه فروش اسید سولفوریک تهران موفق عمل کرده اند و توانسته اند خریداران زیادی را راضی نگه دارند. در ایران اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی پر مصرف به شمار می رود و اهمیت آن به قدری است، که سالانه 180 تن اسید سولفوریک در دنیا تولید و به بازار جهانی توزیع می شود.

فروش اسیدهای سولفوریک صنعتی در بسته بندی های مختلف هم به صورت مستقیم از شرکت ها  و هم به صورت اینترنتی از سایت های فروش معتبر به مشتریان تحویل داده می شود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *